Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #1 Skrevet 15. mars 2016 Jeg venter nå min 2. Blir 18-19 mnd imellom dem. Jeg lurer og tenker mye på hvordan det blir. Vil bli endel alene med begge to. Jeg kjenner meg litt bekymra for at minstemann vil trenge så mye oppmerksomhet, og tar jo mye tid å amme, at størstemann skal føle seg tilsidesatt. . Dere som har vært i lignende situasjon, hvordan funket dette for dere? Lurer også på hvor mye mer slitsomt er det med 2 ? Søsken sjalusi? Litt redd for det, når jeg ser hvordan største reagerer når jeg engasjerer meg med andre barn. Søvn? Skjønner at det er individuelt fra barn til barn. Men fint å høre litt om andres erfaringer Økonomi? Har ikke verdens beste inntekt, og andre rundt har påpekt dette flere ganger, så bekymrer meg jo litt for hvor mye dyrere vil det bli med 2 stk.. jeg var regnet ut selv at vi skal klare Oss, men at vi ikke kan regne med å svømme i luksus. Takk for svar dere fantastiske mammaer der ute 😘😘 Anonymous poster hash: 2d4e5...c5d
tesseliten Skrevet 15. mars 2016 #2 Skrevet 15. mars 2016 Har 15 mnd i mellom mine to, og var mye alene. Skal ikke legge skjul på at det var slitsomt, men at de hadde utrolig mye glede av hverandre fra dag 1. Fikk mye hjelp fra største da😊
soleia Skrevet 15. mars 2016 #3 Skrevet 15. mars 2016 Hadde ein god godstol som eg kunne sitte i med begge ungane, og kunne og sitte i sofaen der eg støtta opp babyen med ei diger ammepute for å ha førstemann i andre armkroken når eg amma. Det tok unna litt av sjalusien trur eg. Dobbeltvogn er gull verd. Etter kvart som dei har vorte større er det veldig kjekt å ha tette ungar. Mine har leika mykje i lag, og det er lett å finne på ting som passar for heile familien. Søvn skal eg ikkje seie så mykje om..
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #5 Skrevet 15. mars 2016 Det er nok stor forskjell fra familie til familie. Hos oss gikk det veldig bra. Storesøster var tålmodig og fantes ikke sjalu. Hun var så god med lillesøster fra første øyeblikk. Alt gikk så fint. Men nå gikk storesøster i barnehage på dagtid da, og det tror jeg var bra for alle parter. Hun kjedet seg en del de dagene hun var hjemme, og baby hadde kolikk, så jeg trengte å sove en del på formiddagene. Angrer ikke på at vi fikk to tette. De har utrolig mye glede av hverandre. Syntes ikke det var så mye mer styr med to enn med en Anonymous poster hash: 71938...c7b
pitrijorg Skrevet 15. mars 2016 #6 Skrevet 15. mars 2016 361 dager mellom mine to jenter, å hadde alene omsorg fra minsten var 6mnd. Økonomien blir du vant til å leve med. Jeg brukte tid med eldste når minste sov, noe bebbser gjør mye. Og jeg sov når begge hadde sove tid. Engasjer barna i hverandre. Du skal nok se at de blir venner for livet. Her er de 7 og 8 nå. Å de er beste venner og bitre fiender.
Gjest Antarctica Skrevet 15. mars 2016 #7 Skrevet 15. mars 2016 (endret) Mine er også tette, og de har veldig mye glede av hverandre. Syns ikke det var uoverkommelig. Nå som de er litt større prøver vi å ha fokus på at de får litt tid hver for seg. Mht dyrt eller ikke: det blir ikke billigere å ha barn selv om du venter i 5 år. Den yngste arver den eldstes klær og utstyr 😀 Endret 15. mars 2016 av Pashla
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #8 Skrevet 15. mars 2016 er 11mnd mellom mine elsde og har vert alene med dem siden de var 2 og 1 år, faren fant seg ny dame og fått nye barn. var alene med guttene frem til de var 10 og 11 år, nå er jeg gift på nytt og guttene er nå 17 og 18 og fått tvillingsøsken på 2,5 år . Synes vi klarte oss helt fint ,men glad for at jeg fikk ny mann, og guttene en pappa i livet, deres far har aldri vert intressert, og de har 3 søsken på farens side også,de har han også forlatt Anonymous poster hash: 67822...3fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå