Gå til innhold

Frustrert nå... Gravid????

Anbefalte innlegg

Skrevet

NB: Dette er et "jeg er frustrert" innlegg, jeg vet dere ikke kan vite om jeg er gravid eller ikke.

Jeg har tre barn, yngste er litt over 1 år.

Har alltid har problemer med å bli gravid.
Siste svangerskap var helt for jævlig. Det kombinert med ar jeg har blitt 40 valgte jeg å sterilisere meg sammen med keisersnittet.

Men nå begynner jeg å lure :(

Siden jeg er sterilisert har jeg ikke holdt på nøye styr på syklusen.

Sjekket kalenderen og det er 34 dager siden sist, har alltid hatt 28-30 dagers sykluser.

Jeg vil virkelig ikke dette en gang til.

Vi har mistet veldig mange ganger tidligere, er det noe har jeg mest lyst til ikke å fortelle det til mannen og la naturen gå sin gang, med unntak av første klarer jeg ikke bære frem er barn uten medisinsk hjelp...

.....Med unntak av første... Hva hvis???

Hva hvis det ikke går galt denne gang?

Håper mensen kommer i morgen, ellers vet jeg ikke hva jeg gjør

Å beholde er egentlig ikke aktuelt, orker heller ikke tanken på abort 

Anonymous poster hash: 6e8a4...68e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er sterilisert og har problemer med å få barn. og er 40 år. du er IKke gravid, med mindre du den nye jomfru magdalena. slapp av menneske.

Anonymous poster hash: 26404...55b
Skrevet

du er sterilisert og har problemer med å få barn. og er 40 år. du er IKke gravid, med mindre du den nye jomfru magdalena. slapp av menneske.

Er egentlig det jeg prøver å fortelle meg selv også.

Men det lille dumme hodet mitt forteller meg om hun her inne her om dagen som også var blitt sterilisert og fant ut hun var gravid

HI

Skrevet

Klart hun kan være gravid.

Venninnen min ble til etter at moren hennes hadde sterilisert seg :)

Anonymous poster hash: eb2df...3bb

Skrevet

Ta en test og bli ferdig med det.

Anonymous poster hash: 9cc0d...42c
Skrevet

Tidlig overgangsalder.

Anonymous poster hash: 8649c...c50

Skrevet

Ta en test og bli ferdig med det.

Anonymous poster hash: 9cc0d...42c

Tenker jeg gjøre det om et par dagen, er ikke hjemme nå

Skrevet

Tidlig overgangsalder.

Anonymous poster hash: 8649c...c50

Kan selvfølgelig være det, men kvinnene i min familie har alltdig kommet sent i overgangsalderen, og jeg har ingen andre symptomer på det heller

HI

Skrevet

Sannsynligheten for graviditet er lav, men det er jo en mulighet.

Hvis du kun har uteblitt mens så vet du vel også at det kan komme av mye annet enn graviditet også?

Stress, endringer i kosthold, slanking, trening, sykdom osv...

Lykke til uansett, håper du får det svaret du ønsker deg :)

Anonymous poster hash: b6df0...662
Skrevet

Det er heller ikke unormalt med uregelmessig mens selv om den pleier å være regelmessig.

Krysser fingre for at alt løser seg for deg.

Anonymous poster hash: 9a418...980

Skrevet

Uff vet hvordan du har det. Sitter litt i samme situasjon selv. Har 3 barn. Minste er 6 mnd og de andre to er under 6 år. Vil absolutt ikke ha fler. Mannen steriliserte seg i begynnelsen av januar. Jeg er på dag 33 i syklusen nå og ingen tegn til mens. 4 dager over tiden. Vet jeg har hatt eggløsning. Sliter nemlig med kraftig pms fra eggløsning til mens så jeg kjenner veldig godt hvor jeg er hen i syklusen. Og det begynner å bli en stund siden humøret og energinivået mitt snudde.

Livredd for å være gravid. Vet at jeg ikke har overskudd til en til og abort klarer jeg ikke å gjennomføre. Tørr ikke ta en test og har de siste dagene bare gått å håpet at mensen skal dukke opp. Kanskje i morgen osv.

Så vet litt om hvordan du føler det. Uansett.. om du er gravid til tross for sterilisering ville jeg fortalt det til mannen og tatt det derifra.

Mest sannsynlig er ingen av oss gravide, men følelsen av å være redd for det er likevel reell. Jeg tror jeg bare må kjøpe meg en test senere idag å få det ut av verden, så kan jeg forhåpentligvis puste lettet ut.

Anonymous poster hash: bc69a...850

Skrevet

Kjære vene, jeg blir helt redd av å lese alle innleggene her inne om kvinner som blir gravid på tross av sterilisering, til tross for at mannen er sterilisert osv. Virker ikke som noenting er sikkert. Vi får vårt tredje barn nå og skal ikke ha flere, men en abort er uansett ikke aktuelt. Etter å ha vært her inne, ser jeg jo at sjansen er der uansett.

Lykke til dere! Hold oss oppdatert👍

Anonymous poster hash: 65759...a2d

Skrevet

Det høres mer ut som det er overgangsalderen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...