Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #1 Skrevet 14. mars 2016 ikke skifte til d? Anonymous poster hash: 2bf62...b8c
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #2 Skrevet 14. mars 2016 ikke skifte til d? Anonymous poster hash: 2bf62...b8c Gå å skift slange på vaskemaskina di!Eller legg deg! Viktig å være opplagt på skolen i morgen. Anonymous poster hash: acb4c...4ce
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #3 Skrevet 14. mars 2016 ikke skifte til d? Anonymous poster hash: 2bf62...b8c Gå å skift slange på vaskemaskina di!Eller legg deg! Viktig å være opplagt på skolen i morgen. Anonymous poster hash: acb4c...4ce Var et seriøst spørsmål da jeg lurte på om det var lovlig å skifte navnet sitt til det samme som en president, eller ikke. Kan ikke dette med navnebyttingsregler Anonymous poster hash: 2bf62...b8c
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #4 Skrevet 14. mars 2016 ikke skifte til d? Anonymous poster hash: 2bf62...b8c Gå å skift slange på vaskemaskina di!Eller legg deg! Viktig å være opplagt på skolen i morgen. Anonymous poster hash: acb4c...4ce Var et seriøst spørsmål da jeg lurte på om det var lovlig å skifte navnet sitt til det samme som en president, eller ikke. Kan ikke dette med navnebyttingsregler Anonymous poster hash: 2bf62...b8c Sikkert lettere å ta ett av navnene til de på paradise hotell Anonymous poster hash: acb4c...4ce
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #5 Skrevet 14. mars 2016 ikke skifte til d? Anonymous poster hash: 2bf62...b8c Gå å skift slange på vaskemaskina di!Eller legg deg! Viktig å være opplagt på skolen i morgen. Anonymous poster hash: acb4c...4ce Var et seriøst spørsmål da jeg lurte på om det var lovlig å skifte navnet sitt til det samme som en president, eller ikke. Kan ikke dette med navnebyttingsregler Anonymous poster hash: 2bf62...b8c Sikkert lettere å ta ett av navnene til de på paradise hotell Anonymous poster hash: acb4c...4ce Morsom du Anonymous poster hash: 2bf62...b8c
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #6 Skrevet 15. mars 2016 Sånne spørsmål er det barn som stiller. Hvorfor vil du vite? Vil du plutselig hete det samme som den russiske presidenten? Eller døpe barnet ditt? Isåfall tror jeg heller at psykiatrien får fange deg opp. Anonymous poster hash: 6e98e...970
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå