Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #1 Skrevet 14. mars 2016 Er dere for gamle til å se det eller? Anonymous poster hash: 13ad5...f76
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #2 Skrevet 14. mars 2016 Tenkte å episodene i helga jeg, ellers hadde jeg lagd en tråd allerede Anonymous poster hash: 45f0d...569
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #3 Skrevet 14. mars 2016 Er dere for gamle til å se det eller? Anonymous poster hash: 13ad5...f76 Man trenger ikke være gammel for å ikke se på søppel-tv Anonymous poster hash: 9dab0...fc7
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #4 Skrevet 14. mars 2016 Er dere for gamle til å se det eller? Anonymous poster hash: 13ad5...f76 Man trenger ikke være gammel for å ikke se på søppel-tv Anonymous poster hash: 9dab0...fc7 At du kaller det søppel TV tyder vel på at du er gammel (til sinns vertfall) 🙃 Anonymous poster hash: 13ad5...f76
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #5 Skrevet 14. mars 2016 Er dere for gamle til å se det eller? Anonymous poster hash: 13ad5...f76 Man trenger ikke være gammel for å ikke se på søppel-tv Anonymous poster hash: 9dab0...fc7 At du kaller det søppel TV tyder vel på at du er gammel (til sinns vertfall) 🙃 Anonymous poster hash: 13ad5...f76
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #6 Skrevet 14. mars 2016 Er dere for gamle til å se det eller? Anonymous poster hash: 13ad5...f76 Man trenger ikke være gammel for å ikke se på søppel-tv Anonymous poster hash: 9dab0...fc7 At du kaller det søppel TV tyder vel på at du er gammel (til sinns vertfall) 🙃 Anonymous poster hash: 13ad5...f76 Vertfall faktisk Kos deg med paradise du Anonymous poster hash: 9dab0...fc7
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #7 Skrevet 14. mars 2016 Jeg ser heller på Hurtigruten - minutt for minutt 😏 Anonymous poster hash: 51926...67f
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #8 Skrevet 14. mars 2016 Er dere for gamle til å se det eller? Anonymous poster hash: 13ad5...f76 Man trenger ikke være gammel for å ikke se på søppel-tv Anonymous poster hash: 9dab0...fc7 At du kaller det søppel TV tyder vel på at du er gammel (til sinns vertfall) 🙃 Anonymous poster hash: 13ad5...f76 Vertfall faktisk Kos deg med paradise du Anonymous poster hash: 9dab0...fc7 Faktisk det ja😂 Det skal jeg VERTFALL gjøre👍🏽 så kan vel du kose deg med "hjartet på rette staden" 👵🏽👵🏽😂 Anonymous poster hash: 13ad5...f76
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #9 Skrevet 14. mars 2016 Er dere for gamle til å se det eller? Anonymous poster hash: 13ad5...f76 Man trenger ikke være gammel for å ikke se på søppel-tv Anonymous poster hash: 9dab0...fc7 At du kaller det søppel TV tyder vel på at du er gammel (til sinns vertfall) 🙃 Anonymous poster hash: 13ad5...f76 Vertfall faktisk Kos deg med paradise du Anonymous poster hash: 9dab0...fc7 Faktisk det ja😂 Det skal jeg VERTFALL gjøre👍🏽 så kan vel du kose deg med "hjartet på rette staden" 👵🏽👵🏽😂 Anonymous poster hash: 13ad5...f76 Neida, jeg bare tuller😇Hver sin smak😊 Anonymous poster hash: 13ad5...f76
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #10 Skrevet 14. mars 2016 Er dere for gamle til å se det eller? Anonymous poster hash: 13ad5...f76 Man trenger ikke være gammel for å ikke se på søppel-tv Anonymous poster hash: 9dab0...fc7 At du kaller det søppel TV tyder vel på at du er gammel (til sinns vertfall) Anonymous poster hash: 13ad5...f76 Vertfall faktisk Kos deg med paradise du Anonymous poster hash: 9dab0...fc7 Faktisk det ja Det skal jeg VERTFALL gjøre så kan vel du kose deg med "hjartet på rette staden" Anonymous poster hash: 13ad5...f76 Vi kan se deg i Paradise kanskje? Anonymous poster hash: 99f61...ab0
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #11 Skrevet 14. mars 2016 Er dere for gamle til å se det eller? Anonymous poster hash: 13ad5...f76 Man trenger ikke være gammel for å ikke se på søppel-tv Anonymous poster hash: 9dab0...fc7 At du kaller det søppel TV tyder vel på at du er gammel (til sinns vertfall) 🙃 Anonymous poster hash: 13ad5...f76 Jeg er passe gammel og sinnet blir faktisk gamlere med åra! Hadde jeg begynt å diskutere Paradise med mine kolleger hadde jeg fått skjeve øyebryn. Utdannet folk dette da, ikke navere Vent litt, min venninne jobber i bhg, og selv der er det skjeve øyne blant uutdannete assistenter! Når man bikker 25 år bør man se i skjul Men vet programmet er pop blant uføregjengen i alle aldre(ikke fysisk syke, men psykisk/narko). Anonymous poster hash: 79e84...16a
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #12 Skrevet 15. mars 2016 Er dere for gamle til å se det eller? Anonymous poster hash: 13ad5...f76 Man trenger ikke være gammel for å ikke se på søppel-tv Anonymous poster hash: 9dab0...fc7 At du kaller det søppel TV tyder vel på at du er gammel (til sinns vertfall) 🙃 Anonymous poster hash: 13ad5...f76 Jeg er passe gammel og sinnet blir faktisk gamlere med åra! Hadde jeg begynt å diskutere Paradise med mine kolleger hadde jeg fått skjeve øyebryn. Utdannet folk dette da, ikke navere Vent litt, min venninne jobber i bhg, og selv der er det skjeve øyne blant uutdannete assistenter! Når man bikker 25 år bør man se i skjul Men vet programmet er pop blant uføregjengen i alle aldre(ikke fysisk syke, men psykisk/narko). Anonymous poster hash: 79e84...16a Forskjell på høy utdannelse og høy sosial intelligens ser jeg. Selv med utdanning tilhørende en mensaleder, så behøver du ikke være nedlatende mot de med mindre utdannelse enn deg. Anonymous poster hash: 4f773...aef
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #13 Skrevet 15. mars 2016 Er dere for gamle til å se det eller? Anonymous poster hash: 13ad5...f76 Man trenger ikke være gammel for å ikke se på søppel-tv Anonymous poster hash: 9dab0...fc7 At du kaller det søppel TV tyder vel på at du er gammel (til sinns vertfall) Anonymous poster hash: 13ad5...f76 Jeg er passe gammel og sinnet blir faktisk gamlere med åra! Hadde jeg begynt å diskutere Paradise med mine kolleger hadde jeg fått skjeve øyebryn. Utdannet folk dette da, ikke navere Vent litt, min venninne jobber i bhg, og selv der er det skjeve øyne blant uutdannete assistenter! Når man bikker 25 år bør man se i skjul Men vet programmet er pop blant uføregjengen i alle aldre(ikke fysisk syke, men psykisk/narko). Anonymous poster hash: 79e84...16a "Vent litt, min venninne jobber i bhg, og selv der er det skjeve øyne blant uutdannete assistenter!" Wow...bare wow........ Så selv de i barnehage er ikke så dumme engang at de diskuterer Paradise.......... Anonymous poster hash: 5c0b7...f1e
*Miss Marple* Skrevet 15. mars 2016 #14 Skrevet 15. mars 2016 Er dere for gamle til å se det eller? Anonymous poster hash: 13ad5...f76 Man trenger ikke være gammel for å ikke se på søppel-tv Anonymous poster hash: 9dab0...fc7 At du kaller det søppel TV tyder vel på at du er gammel (til sinns vertfall) 🙃 Anonymous poster hash: 13ad5...f76 Jeg er passe gammel og sinnet blir faktisk gamlere med åra! Hadde jeg begynt å diskutere Paradise med mine kolleger hadde jeg fått skjeve øyebryn. Utdannet folk dette da, ikke navere Vent litt, min venninne jobber i bhg, og selv der er det skjeve øyne blant uutdannete assistenter! Når man bikker 25 år bør man se i skjul Men vet programmet er pop blant uføregjengen i alle aldre(ikke fysisk syke, men psykisk/narko). Anonymous poster hash: 79e84...16a Hvorfor får du skjeve øyne av å snakke om et tvprogram?
Suppehue Skrevet 15. mars 2016 #15 Skrevet 15. mars 2016 Er dere for gamle til å se det eller? Anonymous poster hash: 13ad5...f76 Man trenger ikke være gammel for å ikke se på søppel-tv Anonymous poster hash: 9dab0...fc7 At du kaller det søppel TV tyder vel på at du er gammel (til sinns vertfall) 🙃 Anonymous poster hash: 13ad5...f76 Jeg er passe gammel og sinnet blir faktisk gamlere med åra! Hadde jeg begynt å diskutere Paradise med mine kolleger hadde jeg fått skjeve øyebryn. Utdannet folk dette da, ikke navere Vent litt, min venninne jobber i bhg, og selv der er det skjeve øyne blant uutdannete assistenter! Når man bikker 25 år bør man se i skjul Men vet programmet er pop blant uføregjengen i alle aldre(ikke fysisk syke, men psykisk/narko). Anonymous poster hash: 79e84...16a Hvorfor får du skjeve øyne av å snakke om et tvprogram? Det tror jeg du bør ta opp med legen din...
Mamma_til_2 Skrevet 15. mars 2016 #16 Skrevet 15. mars 2016 Er dere for gamle til å se det eller? Anonymous poster hash: 13ad5...f76 Man trenger ikke være gammel for å ikke se på søppel-tv Anonymous poster hash: 9dab0...fc7 At du kaller det søppel TV tyder vel på at du er gammel (til sinns vertfall) 🙃 Anonymous poster hash: 13ad5...f76 Jeg er passe gammel og sinnet blir faktisk gamlere med åra! Hadde jeg begynt å diskutere Paradise med mine kolleger hadde jeg fått skjeve øyebryn. Utdannet folk dette da, ikke navere Vent litt, min venninne jobber i bhg, og selv der er det skjeve øyne blant uutdannete assistenter! Når man bikker 25 år bør man se i skjul Men vet programmet er pop blant uføregjengen i alle aldre(ikke fysisk syke, men psykisk/narko). Anonymous poster hash: 79e84...16a Jeg har hørt at man får firkantete øyne av og se for mye på tv, men at man får skjeve øyebryn og øyne av og snakke om det var nytt.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #17 Skrevet 15. mars 2016 Er dere for gamle til å se det eller? Anonymous poster hash: 13ad5...f76 Man trenger ikke være gammel for å ikke se på søppel-tv Anonymous poster hash: 9dab0...fc7 At du kaller det søppel TV tyder vel på at du er gammel (til sinns vertfall) 🙃 Anonymous poster hash: 13ad5...f76 Jeg er passe gammel og sinnet blir faktisk gamlere med åra! Hadde jeg begynt å diskutere Paradise med mine kolleger hadde jeg fått skjeve øyebryn. Utdannet folk dette da, ikke navere Vent litt, min venninne jobber i bhg, og selv der er det skjeve øyne blant uutdannete assistenter! Når man bikker 25 år bør man se i skjul Men vet programmet er pop blant uføregjengen i alle aldre(ikke fysisk syke, men psykisk/narko). Anonymous poster hash: 79e84...16a Oi, det var litt av et svar. du er visst litt høy på deg selv. Du sitter godt på din høye hest og kaster ut karekteristikker om "uføregjengen", som du så fint kaller dem... Anonymous poster hash: 6cb5b...cb6
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #18 Skrevet 15. mars 2016 Jeg så Paradise i går, og må si at jeg kjenner at jeg har blitt eldre siden jeg så den første sesongen for mange år siden. Vet ikke om jeg orker å følge med heller. Har ikke sett det på flere år. Men det har en viss underholdningsverdi... Anonymous poster hash: 5a76c...d95
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #19 Skrevet 15. mars 2016 Er dere for gamle til å se det eller? Anonymous poster hash: 13ad5...f76 Man trenger ikke være gammel for å ikke se på søppel-tv Anonymous poster hash: 9dab0...fc7 At du kaller det søppel TV tyder vel på at du er gammel (til sinns vertfall) 🙃 Anonymous poster hash: 13ad5...f76 Jeg er passe gammel og sinnet blir faktisk gamlere med åra! Hadde jeg begynt å diskutere Paradise med mine kolleger hadde jeg fått skjeve øyebryn. Utdannet folk dette da, ikke navere Vent litt, min venninne jobber i bhg, og selv der er det skjeve øyne blant uutdannete assistenter! Når man bikker 25 år bør man se i skjul Men vet programmet er pop blant uføregjengen i alle aldre(ikke fysisk syke, men psykisk/narko). Anonymous poster hash: 79e84...16a Du poengterer at du er høyt utdannet, men bruker ord som gamlere? (Det heter vel eldre?) Anonymous poster hash: f3264...ede
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #20 Skrevet 15. mars 2016 Er dere for gamle til å se det eller? Anonymous poster hash: 13ad5...f76 Man trenger ikke være gammel for å ikke se på søppel-tv Anonymous poster hash: 9dab0...fc7 At du kaller det søppel TV tyder vel på at du er gammel (til sinns vertfall) 🙃 Anonymous poster hash: 13ad5...f76 Jeg er passe gammel og sinnet blir faktisk gamlere med åra! Hadde jeg begynt å diskutere Paradise med mine kolleger hadde jeg fått skjeve øyebryn. Utdannet folk dette da, ikke navere Vent litt, min venninne jobber i bhg, og selv der er det skjeve øyne blant uutdannete assistenter! Når man bikker 25 år bør man se i skjul Men vet programmet er pop blant uføregjengen i alle aldre(ikke fysisk syke, men psykisk/narko). Anonymous poster hash: 79e84...16a Utrolig mange skrivefeil du har da, så høy utdannede som du er.😂 Anonymous poster hash: f9590...c19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå