Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #1 Skrevet 14. mars 2016 Mest sannsynlig har jeg vært borti noe når jeg sovna på sofaen. Våkna til min største skrekk, oppdatering! Og det slo ikke feil.. Plutselig tar det 2 min å loade et program, ja er enkelt et som screenhunter(screenshot). Skal jeg printe noe så er det andre innstillinger som overstyrer det jeg vil, og har null kontroll på bakskuff/kassett. Reklame for candy Crush saga i menyen?? Seriøst? Det er ikke telefonen min dette! Viser noen hurtigmenyer der Skriv ut ikke er alternativ engang. Og finner ikke mulighet for delt skjerm slik at jeg har store ikoner og stort bilde, mm. Savner win 7, og skal jammen avinstallere i morgen, WINDOWS 7 FOREVER❤️ Er noen virkelig fornøyd med win 10? Anonymous poster hash: 6ac1c...4b3
Kjerringa med agurken Skrevet 14. mars 2016 #2 Skrevet 14. mars 2016 Jup- liker win10. Sikrere og bedre. Litt anerledes, men sånn er det med nye ting. Candy crush kan du selvsagt fjerne. Kontrollpanel og de fleste gamle menyer og valg er der.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #3 Skrevet 14. mars 2016 👍 digger den Anonymous poster hash: 1b9a7...ca9
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #4 Skrevet 14. mars 2016 Windows gjør dette med alle som har automatisk oppdatering. Jeg har heldigvis ikke automatisk oppdatering aktivert så jeg har fortsatt Windows 7. Min mann fikk Windows 10 i går og er for lat til å gjøre noe med det. Jeg vil ikke oppdatere ennå ettersom det ikke støtter alle spillene og programmene mine per dags dato. Når den tar alt skal jeg heller vurdere det. Kommer sikkert med neste store oppdatering. Anonymous poster hash: 39318...c09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå