MammantilNurket Skrevet 14. mars 2016 #1 Skrevet 14. mars 2016 (endret) Forumet flommer over av tråder om mat og spising ... Satt og tenkte på hva jeg har spist i dag. Ble skikkelig glad for i dag har jeg spist mye godt som er bra for meg ... Frokost: 1 hjemmebakt rundstykke med avocado og kaviar, espresso og vann. Lunch: havregrøt med litt nøtter, bær og frukt, en boks Cola Zero (uskikkelig, men akk så godt) Middag: hjemmelaget fransk løksuppe, vann. Kvelds: Et lite glass rødvin. Jeg er så glad og takknemlig for at jeg bor i et land hvor jeg kan spise sunn og god mat laget av flotte råvarer, også er jeg så glad for at jeg er ganske flink til å lage mat og for at jeg synes det er kjempegøy å lage mat Så, damer ... har dere spist noe snadder i dag? Endret 14. mars 2016 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #2 Skrevet 14. mars 2016 Frokost: to knekkebrød. Et med leverpostei, majones og sprøstekt løk og et med mandarin smøreost En twistbit Lunsj: tre kjøttkaker, masse saus, gulrøtter, Kålrot og en potet Middag: en burgermeny (burger, pommes frites, ketchup og majones). Cola zero Kveldskos:en skål potetgull,dip, to glass solo, en hekto godteri. Anonymous poster hash: 42113...284
Gemini77 Skrevet 14. mars 2016 #3 Skrevet 14. mars 2016 Frokost: 2 rugsprø med et bløtkokt egg og et hardkokt egg. Vann og kaffe Lunch: 3 rugsprø med magerost og kokt skinke. Vann og kaffe. Litt nøtter. Middag: laksefilet (2 stk) med stekt grønnkålmiks. Vann. Kveldsmat: 2 rugsprø med spekeskinke og agurk. Vann og ingefær/sitronte. Og 1 times trening! Så en fin dag
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #4 Skrevet 14. mars 2016 Samboeren hintet frempå om biff og blowjob-dagen idag så jeg spanderte en burger på Mc`ern og ga han 200 kr til fri forlystelse ( han valgte å kjøpe en genser fremfor blowjob heldigvis ). Jeg for min del har spist litt vegansk sjokolade løpende frem og tilbake (jeg, ikke sjokoladen) siden min melkeproteinintolerante baby ikke vil sove ikveld. Satser på en lekker brødskive når samboeren kommer hjem fra jobb og kan ta over. Anonymous poster hash: ff528...f20
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #5 Skrevet 14. mars 2016 Tidligfrokost kl 7, en banan Senfrokost kl 10, en 0% yoplait yoghurt med havregryn og blåbær Lunsj, litt potetgull som var igjen etter helgen, fysj Middag, langtidsstekte nakkekoteletter, poteter, kokte grønnsaker og saus laget av skyen fra kotelettene Kvelds, stratos Ble ikke akkurat den sunneste dagen dette, null snop i morgen! Anonymous poster hash: 4efe1...b13
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #6 Skrevet 14. mars 2016 3 knekkebrød med ost, makrell i tomat og syltetøy til frokost 2 knekkebrød med ost og kaviar til lunch banan og eple til mellommåltid fiskegryte med potetmos (hjemmelaget begge deler) til middag 1/2 beger gresk yoghurt med sitron til kvelds Har spist bare godt i dag Anonymous poster hash: 8e9a8...4df
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #7 Skrevet 14. mars 2016 Vært en litt merkelig dag i dag, så ble mer brunsj enn frokost som førstemåltid. Spiste da tre ezekielbrødskiver med sennep, masse brokkolispirer, en stor revet gulrot, hjemmelaget tunfisksalat og litt eggerøre. Og et lite glass grønnsaksjuice. En kopp te og mørk sjokolade etterpå. Senere ble det en liten salat med div. som var i kjøleskapet. Så var formen dårlig og ble en fjordlandrett med litt grønt til først. Nå skal jeg spise litt bringebær som jeg har tint, og så blir det et lite glass grønnsaksjuice igjen når jeg legger meg. Anonymous poster hash: 7578f...562
Ikkedytt Skrevet 14. mars 2016 #8 Skrevet 14. mars 2016 To brødskiver med makrell i tomat til lunsj, en banan, to pølser til middag og to brødskiver med stekt kjøttpølse til kveldsmat. Og en snickers i senga.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #9 Skrevet 14. mars 2016 Frokost: 2 knekkebrød med gulost Lunsj: 2 knekkebrød med lett eplesyltetøy Mellommåltid: 3 knekkebrød med leverpostei Middag: 2 egg og 1 avokado Herre min for en kjedelig matdag Anonymous poster hash: 5d2aa...a67
Hønemor30 Skrevet 15. mars 2016 #10 Skrevet 15. mars 2016 I går spiste jeg chiagrøt med rørte bringebær til frokost, roastbiff med løk og majones på knekkebrød til lunsj og ørret med sellerirotmos og salat, cherrytomater og søt paprika til middag.Vann, kaffe og fun light saft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå