Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #1 Skrevet 14. mars 2016 Får man vite kjønn når man får hurtigsvar på fostervannsprøve, eller må man vente til de endelige resultatene foreligger? Anonymous poster hash: f56f7...6fc
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #2 Skrevet 14. mars 2016 Hvorfor tar du prøven? Jeg har tatt morkake-prøve og fikk ikke vite kjønn (selv om de kunne se det) Anonymous poster hash: 50d06...f56
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #3 Skrevet 14. mars 2016 Pga alder. Får vite kjønn, men vet ikke om det er med på hurtigsvar. Anonymous poster hash: f56f7...6fc
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #5 Skrevet 15. mars 2016 Vi fikk vite kjønn på hurtigsvar. Anonymous poster hash: f5ef3...083
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #6 Skrevet 15. mars 2016 Fikk du vite det pr tlf eller kom det i brev i posten? Anonymous poster hash: f56f7...6fc
TPK Skrevet 15. mars 2016 #7 Skrevet 15. mars 2016 Jeg fikk ikke vite kjønn på fostervannsprøve, men da hadde de allerede sett det på ul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå