Gå til innhold

Ørebetennelse :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så utrolig vondt :/ klart å få det på begge ørene nå :( hører omtrent ingenting og skikkelig smerter. fått antibiotika , og dessverre ofte plaget med ørene . Noen som har noen tips for å lette smertene litt ?

Anonymous poster hash: fe2fd...8d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så utrolig vondt :/ klart å få det på begge ørene nå :( hører omtrent ingenting og skikkelig smerter. fått antibiotika , og dessverre ofte plaget med ørene . Noen som har noen tips for å lette smertene litt ?

Ta på pannebånd. Putt tørkepapir i bunnen av en plastkopp og hel på kokende vann. Hold koppen over øret (papiret må ikke komme until øret). Bruk ibux istf paracet eller en kombinasjon i høyeste mulig dose. Har også hørt om varm olje (oliven) i øret, men ville selv vært skeptisk til å ha noe inni øret - uansett om jeg var syk eller ikke.

Anonymous poster hash: 4a7de...1ea

Skrevet

Utligne trykk ofte, og bruke nesespray. Hvis det er øregangsbetennelse kan du skylle med sprit :)

Anonymous poster hash: 7bc4c...bca
Skrevet

Neste gang, Gud forby, jeg får ørebetennelse, kommer jeg til å stikke hull på trommehinnene i ren desperasjon. Det er så f**ns vondt! Du har min fulle medfølelse, HI!

Anonymous poster hash: 2eb0a...8d7

Skrevet

Takk for gode råd :)

Og takk , det er så sykt vondt av man blir jo gal :/ håpe antibiotika'en fungerer om ett par dager . Studerer ( samlingsbasert studie ) så har obligatorisk oppmøte denne uka , så sitter der uten høre noe :/ skulle gjerne ligget under dyna , men om jeg vil ta eksamen har jeg ikke noe valg ;/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...