Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #1 Skrevet 14. mars 2016 Katten vår har ødelagte vaskemaskin pakningen, igjen...den som er laget av gummi og som holder vannet inne. Er ikke like gale denne gangen, bare en liten rift, men nok til at det renner litt vann ut :-( har ikke råd til å kjøpe ny nå ingen. Så noen som har tips til hvordan man kan fikse den? Om det i det hele tatt går ? Anonymous poster hash: 5b3f7...7f9
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #2 Skrevet 14. mars 2016 Koster en pakning så mye da? Ta en tur på søpla og finn en pakning der. Evt spør hvitevarebutikkene om du kan gå bak hos dem å gjøre det, på kastede maskiner.. Etter hvert er det kanskje lurt å ikke la katten være der maskinen er, eller dekke den til, slik at han ikke kommer borti. Anonymous poster hash: a50d0...83c
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #3 Skrevet 14. mars 2016 En ny koster 2200. Du kan fikse den med slik klistrelapp du tetter sykkeldekk med 👍👍 Anonymous poster hash: b7671...c41
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #4 Skrevet 14. mars 2016 Haha, ble det så pinlig at du måtte lage en ny tråd......... :legrine: Anonymous poster hash: 6aae3...3aa
Gjest Sommerfuggel Skrevet 14. mars 2016 #5 Skrevet 14. mars 2016 Tråden er moderert grunnet personangrep. Sommerfuggel Moderator
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #6 Skrevet 14. mars 2016 Haha, ble det så pinlig at du måtte lage en ny tråd......... :legrine: Anonymous poster hash: 6aae3...3aa Eller er den blitt heftig redigert kanskje Anonymous poster hash: 6aae3...3aa
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #7 Skrevet 14. mars 2016 Er vel ingen som tør å svare på dette? Ikke jeg... Lister meg ut... Anonymous poster hash: dfce3...32b
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #8 Skrevet 14. mars 2016 Tråden er moderert grunnet personangrep. Sommerfuggel Moderator Håper virkelig det er HI's angrep på uskyldige anno dere mener. Og ikke andres reaksjon på det någet " wowfaktor" svaret Anonymous poster hash: 2942f...54f
Gjest Sommerfuggel Skrevet 14. mars 2016 #9 Skrevet 14. mars 2016 Tråden er moderert grunnet personangrep. Sommerfuggel Moderator Håper virkelig det er HI's angrep på uskyldige anno dere mener. Og ikke andres reaksjon på det någet " wowfaktor" svaret Anonymous poster hash: 2942f...54f Ja, beklager, jeg burde ha skrevet at tråden er moderert grunnet personangrep, og at sitater av slettet innlegg også er fjernet. Det var kun det ene regelbruddet, men samtlige hadde sitert dette innlegget og da måtte jeg også fjerne disse svarene. Beklager forvirringen
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #10 Skrevet 14. mars 2016 Tråden er moderert grunnet personangrep. Sommerfuggel Moderator Håper virkelig det er HI's angrep på uskyldige anno dere mener. Og ikke andres reaksjon på det någet " wowfaktor" svaret Anonymous poster hash: 2942f...54f Ja, beklager, jeg burde ha skrevet at tråden er moderert grunnet personangrep, og at sitater av slettet innlegg også er fjernet. Det var kun det ene regelbruddet, men samtlige hadde sitert dette innlegget og da måtte jeg også fjerne disse svarene.Beklager forvirringen Okej bare synes anno fortjente å få vite aat oppførselen mot henne ikke var okej Anonymous poster hash: 2942f...54f
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #11 Skrevet 14. mars 2016 Her får du neppe noen svar HI... Makan til oppførsel😲 Anonymous poster hash: 81928...53c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå