Gå til innhold

Katt ldelagt pakning IGJEN


Anbefalte innlegg

Skrevet

Katten vår har ødelagte vaskemaskin pakningen, igjen...den som er laget av gummi og som holder vannet inne. Er ikke like gale denne gangen, bare en liten rift, men nok til at det renner litt vann ut :-( har ikke råd til å kjøpe ny nå ingen. Så noen som har tips til hvordan man kan fikse den? Om det i det hele tatt går ?

 

Anonymous poster hash: 5b3f7...7f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koster en pakning så mye da? Ta en tur på søpla og finn en pakning der. Evt spør hvitevarebutikkene om du kan gå bak hos dem å gjøre det, på kastede maskiner..

 

 

Etter hvert er det kanskje lurt å ikke la katten være der maskinen er, eller dekke den til, slik at han ikke kommer borti.



Anonymous poster hash: a50d0...83c
Skrevet

En ny koster 2200. Du kan fikse den med slik klistrelapp du tetter sykkeldekk med 👍👍

 

Anonymous poster hash: b7671...c41

Skrevet

Haha, ble det så pinlig at du måtte lage en ny tråd......... :legrine: :legrine:



Anonymous poster hash: 6aae3...3aa
Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Tråden er moderert grunnet personangrep.

 

Sommerfuggel

Moderator

Skrevet

 

Haha, ble det så pinlig at du måtte lage en ny tråd......... :legrine: :legrine:

 

Anonymous poster hash: 6aae3...3aa

 

Eller er den blitt heftig redigert kanskje :legrine:

 

Anonymous poster hash: 6aae3...3aa

Skrevet

Er vel ingen som tør å svare på dette?

Ikke jeg...

Lister meg ut...

 

Anonymous poster hash: dfce3...32b

Skrevet

Tråden er moderert grunnet personangrep.

 

Sommerfuggel

Moderator

Håper virkelig det er HI's angrep på uskyldige anno dere mener. Og ikke andres reaksjon på det någet " wowfaktor" svaret :o

 

Anonymous poster hash: 2942f...54f

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

 

Tråden er moderert grunnet personangrep.

 

Sommerfuggel

Moderator

Håper virkelig det er HI's angrep på uskyldige anno dere mener. Og ikke andres reaksjon på det någet " wowfaktor" svaret :o

 

Anonymous poster hash: 2942f...54f

Ja, beklager, jeg burde ha skrevet at tråden er moderert grunnet personangrep, og at sitater av slettet innlegg også er fjernet. Det var kun det ene regelbruddet, men samtlige hadde sitert dette innlegget og da måtte jeg også fjerne disse svarene.

Beklager forvirringen :)

Skrevet

 

 

Tråden er moderert grunnet personangrep.

 

Sommerfuggel

Moderator

Håper virkelig det er HI's angrep på uskyldige anno dere mener. Og ikke andres reaksjon på det någet " wowfaktor" svaret :o

 

Anonymous poster hash: 2942f...54f

Ja, beklager, jeg burde ha skrevet at tråden er moderert grunnet personangrep, og at sitater av slettet innlegg også er fjernet. Det var kun det ene regelbruddet, men samtlige hadde sitert dette innlegget og da måtte jeg også fjerne disse svarene.

Beklager forvirringen :)

Okej :) bare synes anno fortjente å få vite aat oppførselen mot henne ikke var okej :)

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 2942f...54f

Skrevet

Her får du neppe noen svar HI... Makan til oppførsel😲

 

Anonymous poster hash: 81928...53c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...