Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #1 Skrevet 14. mars 2016 ingen kynnere, ingen stikking, ingenting. Noen andre som har hatt det slik og født spontant? Leser på nett og på forum og slike ting at man går rundt å kjenner etter og eventuelt kjenner murring, maserier, stikking etc den siste tiden før fødsel - men MÅ man kjenne dem? Eller kan jeg bare være heldig å slippe unna endel ubehag for å så plutselig spontant begynne å føde? Anonymous poster hash: 6c588...df8
Nullstress;) Skrevet 14. mars 2016 #2 Skrevet 14. mars 2016 Gikk 11 dager over tiden før jeg kjente noe. Ikke ett eneste tegn på at noe kom til å skje... 13. Dagen over kom han...
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #3 Skrevet 14. mars 2016 Gikk 11 dager over tiden før jeg kjente noe. Ikke ett eneste tegn på at noe kom til å skje... 13. Dagen over kom han... Kjente du noe 11 dager over termin da? HI Anonymous poster hash: 6c588...df8
Nullstress;) Skrevet 14. mars 2016 #4 Skrevet 14. mars 2016 Gikk 11 dager over tiden før jeg kjente noe. Ikke ett eneste tegn på at noe kom til å skje... 13. Dagen over kom han... Kjente du noe 11 dager over termin da? HI Anonymous poster hash: 6c588...df8 Ja, slimproppen gikk. Fikk lette rier og dro inn til sykehuset. Men etter noen timer stoppet alt opp og jeg ble sendt hjem igjen. Akkurat 24 timer etter at slimproppen gikk, gikk vannet. Så da var det inn igjen 😉 Drt tok totalt 35 timer...
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #5 Skrevet 14. mars 2016 Prøv sex og se om det blir gang på noe! Anonymous poster hash: c4c99...362
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #6 Skrevet 14. mars 2016 Kjente ikke en tøddel engang, selv om jeg ble strippet to ganger. Det gikk over 14 dager over termin før ungen plutselig bestemte seg og suste ut på under en time. Anonymous poster hash: 052f7...1cb
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #7 Skrevet 14. mars 2016 Har ikke kjent noe med mine før fødselen plutselig var i gang. Har ikke superraske fødsler, men har heller ingen forvarsler før det plutselig braker løs. Nr 2 kom to uker før termin, og da snakket jeg med mor på telefonen og sa at jeg trodde det ble lenge til fødselen. 5 min senere måtte jeg ringe opp igjen og be henne hente søsknene i barnehagen den dagen.. Anonymous poster hash: 160a8...09f
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #8 Skrevet 14. mars 2016 Jeg kjente ingenting før noen av mine fødsler. Med første gikk vannet noen dager før termin. Med andre var det første tegnet at slimproppen gikk (5 dager etter termin), og riene startet omtrent samtidig. Anonymous poster hash: 5826a...293
TPK Skrevet 14. mars 2016 #9 Skrevet 14. mars 2016 Jeg har ikke fått noe forvarsel med noen av mine. Ingen murringer o.l i dagene før. Begynte med svake men regelmessige rier begge gangene. Var 13 og 7 dager over!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #10 Skrevet 14. mars 2016 Å jeg føler med deg her altså. Går også å venter, men kjenner absolutt ingenting til en fødsel Forferdelig lei og sliten i kroppen, så jeg ønsker jo så at dette skal starte og bli ferdig! Så jeg kjenner jo etter alle mulige tegn, men nei.. Det finnes ingen tegn! Litt oppløftende å lese her da at det faktisk kan starte helt plutselig uten alle disse tegnene i forkant. Da er det jo håp for at fødselen kan skje snart likevel Anonymous poster hash: bd217...dee
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #11 Skrevet 14. mars 2016 ingen kynnere, ingen stikking, ingenting. Noen andre som har hatt det slik og født spontant? Leser på nett og på forum og slike ting at man går rundt å kjenner etter og eventuelt kjenner murring, maserier, stikking etc den siste tiden før fødsel - men MÅ man kjenne dem? Eller kan jeg bare være heldig å slippe unna endel ubehag for å så plutselig spontant begynne å føde? Anonymous poster hash: 6c588...df8 Med førstemann gikk jeg fra å ikke kjenne noe til full fødsel på to timer. Anonymous poster hash: 2f1eb...869
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #12 Skrevet 14. mars 2016 Jeg har fått kynnere tidlig med begge, fra uke 20 med første, og tidligere med andremann. Men andremann hadde jeg også maserier i over ei uke. De er født henholdsvis 12 og 11 dager over termindato. Så selv om man kjenner modning, betyr ikke det at fødsel er rett rundt hjørnet desverre. Men håper du slipper å vente like lenge! Anonymous poster hash: 313d1...a25
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #13 Skrevet 15. mars 2016 Fremdeles gravid og uten modningstegn HI? Anonymous poster hash: bd217...dee
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #14 Skrevet 15. mars 2016 Fremdeles gravid - men hadde termin søndag altså, så er ikke kjempelangt over. Var godt å lese at disse modningstegna nødvendigvis MÅ være tilstede før en spontan fødsel. Er egentlig lugn, og nyter tiden jeg venter på den lille også. Men, har ikke lyst til å bli satt i gang, for har hørt at det er vondere og kan ta lenger tid enn om det skjer av seg sjøl. Anonymous poster hash: 6c588...df8
Kanutten83 Skrevet 15. mars 2016 #15 Skrevet 15. mars 2016 Jeg gikk 7 dager over med yngste, ikke ett lite tegn på at ting nærmet seg. Dagen for overtidskontroll kom, jeg tok en dusj og mens jeg sto i dusjen syntes jeg at jeg fikk veldig hyppige kynnere, annenhvert min... 1 time senere var babyen ute Det ble ingen overtidskontroll likevel Masse lykke til, snart har du babyen i armene dine
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #16 Skrevet 15. mars 2016 Altså, her merket jeg ikke noe med mine 3.. Følte meg dødsdømt type "evig gravid" eldste kom til 5 dager over termin, våknet av store smerter i magen, forsto brått at det måtte være rier, inn til sykehuset, 5 timer etter lå rakkeren i armene mine Nr 2: 2 dager over termin, riene startet brått, men dabbet av 2 timer etter vi ankom sykehuset, dro hjem, kom så smått innenfor døra, så startet det opp igjen gitt, rakk så vidt parkeringa på sykehuset (og vi bor 10 minutter unna bare) så ble full rens av bilen i etterkant. Med 3 fødte jeg 3 dager før termin (endelig) ingen tegn på noe da heller, før jeg fikk rier, 9 timer senere kom ungen til.. Så joda, fullt mulig å gå uten modningstegn for så å starte opp fødselen Anonymous poster hash: a7dfa...c6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå