Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #1 Skrevet 14. mars 2016 Fikk vedtaksbrev angående dagpenger idag. Vekesats totalt : 5375,- Det blir trekt skatt fra det beløpet ikke sant? ca 30-35% skatt? Er ikke det vanligst? Hvor mye har du? Anonymous poster hash: 01634...fff
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #2 Skrevet 14. mars 2016 Fikk vedtaksbrev angående dagpenger idag. Vekesats totalt : 5375,- Det blir trekt skatt fra det beløpet ikke sant? ca 30-35% skatt? Er ikke det vanligst? Hvor mye har du? Anonymous poster hash: 01634...fff Ja det blir trekt skatt Jeg betaler 24% skatt, men jeg har lav lønn og mye å trekke fra Anonymous poster hash: 0d1c9...372
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå