Gå til innhold

Vedtaksbrev fra nav


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vedtaksbrev angående dagpenger idag. Vekesats totalt : 5375,-

Det blir trekt skatt fra det beløpet ikke sant?

ca 30-35% skatt? Er ikke det vanligst?

Hvor mye har du?

 

Anonymous poster hash: 01634...fff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk vedtaksbrev angående dagpenger idag. Vekesats totalt : 5375,-

Det blir trekt skatt fra det beløpet ikke sant?

ca 30-35% skatt? Er ikke det vanligst?

Hvor mye har du?

 

Anonymous poster hash: 01634...fff

Ja det blir trekt skatt

 

Jeg betaler 24% skatt, men jeg har lav lønn og mye å trekke fra

 

Anonymous poster hash: 0d1c9...372

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...