Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #1 Skrevet 14. mars 2016 Går ikke i barnehage ennå og gjør dette mot meg og pappa. Vi sier strengt nei løfter henne vekk fra oss mens vi forklarer at biting er vondt. Er redd hun skal bli en sånn unge ingen andre vil leke med. Er dette en normal fase eller unormalt? Hvordan gripe dette an, noe annet vi kan gjøre? Anonymous poster hash: e74a5...dfa
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #2 Skrevet 14. mars 2016 Helt normalt. Aner ikke hva som hjelper, utover å avlede og fjerne og passe som en smed. Min slutta da hun var rundt to og et halvt... Aldri vært noe problem ifht at andre barn ville leke med henne. Anonymous poster hash: f9d25...6dc
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #3 Skrevet 14. mars 2016 Helt normalt Anonymous poster hash: 80f8c...9f0
anel84 Skrevet 14. mars 2016 #4 Skrevet 14. mars 2016 Normalt. Si bare "nei" og vendt oppmerksomheten på noe annet. Jo mer fokus det får, jo mer vil hun gjøre det. Min slår meg i ansiktet. Merker han gjør det mer om han får reaksjon fra meg, så derfor prøver jeg å bare late som ingenting ( bortsett fra "nei" da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå