Gå til innhold

Hva synes dere om denne situasjonen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eleven tegner i tegnetimen i 1. Klasse. Klarer så å tegne utenfor arket med uhell, bare en liten strek på pulten. Når eleven skal viske det bort kommer læreren og skjeller eleven ut foran hele klassen og skriker blant annet at dette er hærverk. Er ikke det veldig overreagering?

Anonymous poster hash: 5d02b...eeb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Troll

Anonymous poster hash: 9bdbe...34a
Skrevet

Eleven tegner i tegnetimen i 1. Klasse. Klarer så å tegne utenfor arket med uhell, bare en liten strek på pulten. Når eleven skal viske det bort kommer læreren og skjeller eleven ut foran hele klassen og skriker blant annet at dette er hærverk. Er ikke det veldig overreagering?

Det høres helt sykt ut. 

Kan du ha misforstått ? Om ikke hadde jeg bedt om et møte med denne læreren på timen (regner med du er mor) 

Anonymous poster hash: 77d8a...169

Skrevet

Tenker at du må komme deg litt ut og slutte å trolle på nett.

Skal du trolle, prøv LITT hardere.

Anonymous poster hash: ae9e0...732

Skrevet

Det høres helt sykt ut.

Kan du ha misforstått ? Om ikke hadde jeg bedt om et møte med denne læreren på timen (regner med du er mor)

Anonymous poster hash: 77d8a...169

Ja er mor men denne historien er om meg selv, tenker enda på denne hendelsen og synes det var ekstremt ubehagelig. Ville bare høre om andre var enige med meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...