Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #1 Skrevet 14. mars 2016 Kjenner at jeg blir irritert på han noen ganger. For han har en lys stemme og det høres ut som han sutrer. Først så tenkte jeg at han sutrer. For når han ikke vil gjøre ting jeg ber han om, så blir han en slags baby (kommer med en baby stemme, føler jeg) Deretter så har jeg tenkt at han kanskje har kommet til stemme skifte, så det høres ut som sutring siden han har så lys stemme... Litt rart forklart, men håper dere skjønner hva jeg mener... Eller er det helt vanlig at en 12 åring går til "babystadiet"? Hva kan jeg gjøre for å få han "normal"? Han er flink på skolen og har noen få beste kompiser. Anonymous poster hash: 4b8c3...59c
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #2 Skrevet 14. mars 2016 Det er en del av stemmeskiftet. Gutten min hadde en periode med skjærende stemme. Jeg tror alt er like normalt. Anonymous poster hash: 613c2...dc0
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #3 Skrevet 14. mars 2016 Ok, takk for svar. Håper det går over snart før jeg blir fullstendig gal. Hvor lenge hadde sønnen din? Anonymous poster hash: 4b8c3...59c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå