Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #2 Skrevet 14. mars 2016 Tja. jeg er vanligvis veldig rask med sminken: Først dagkrem Så et lite lag med foundation som glir inn sammen med dagkremen Så en raskt brush med solpudder for å se litt friskere ut. Så litt ganske lys men ikke skimrende øyenskygge på hele lyelokket, pluss litt mørkere uti sidene der det skal gi effekt. Så litt eyeliner bare på øvre lokk, helt inntil kanten (kan av og til legge litt farge i brynene også for å få dem litt mer markerte) Så evt. litt mascara på øvre bryn - det dropper jeg av og til. Tror ikke dette ar mer enn 5 minutter. Anonymous poster hash: f04d9...cc6
Fandens Oldemor Skrevet 14. mars 2016 #3 Skrevet 14. mars 2016 Tja. jeg er vanligvis veldig rask med sminken: Først dagkrem Så et lite lag med foundation som glir inn sammen med dagkremen Så en raskt brush med solpudder for å se litt friskere ut. Så litt ganske lys men ikke skimrende øyenskygge på hele lyelokket, pluss litt mørkere uti sidene der det skal gi effekt. Så litt eyeliner bare på øvre lokk, helt inntil kanten (kan av og til legge litt farge i brynene også for å få dem litt mer markerte) Så evt. litt mascara på øvre bryn - det dropper jeg av og til. Tror ikke dette ar mer enn 5 minutter. Anonymous poster hash: f04d9...cc6 Mulig det går raskt, men lite er det ikke Jeg bruker eyeliner (egentlig mørk brun øyenskygge som jeg legger helt inntil vippene) og mascara.
Popelko Skrevet 14. mars 2016 #4 Skrevet 14. mars 2016 Fuktighetskrem, foundation for å jevne ut hudtonen, noen dager bruker jeg litt blush. Voila.
Popelko Skrevet 14. mars 2016 #5 Skrevet 14. mars 2016 Bruker forresten foundationkost, da legger den seg så fint.
Virre Vips Skrevet 14. mars 2016 #6 Skrevet 14. mars 2016 Tja. jeg er vanligvis veldig rask med sminken: Først dagkrem Så et lite lag med foundation som glir inn sammen med dagkremen Så en raskt brush med solpudder for å se litt friskere ut. Så litt ganske lys men ikke skimrende øyenskygge på hele lyelokket, pluss litt mørkere uti sidene der det skal gi effekt. Så litt eyeliner bare på øvre lokk, helt inntil kanten (kan av og til legge litt farge i brynene også for å få dem litt mer markerte) Så evt. litt mascara på øvre bryn - det dropper jeg av og til. Tror ikke dette ar mer enn 5 minutter. Anonymous poster hash: f04d9...cc6 Mulig det går raskt, men lite er det ikke Jeg bruker eyeliner (egentlig mørk brun øyenskygge som jeg legger helt inntil vippene) og mascara. Hehe, nei synes heller ikke det hørtes lite ut. Ei heller at det tok lite tid egentlig. Jeg har mascara, rush i kinna og noe på leppene (gjerne lipbalmen fra forever living). Om det er lenge siden jeg har tatt permanent farge på bryna fyller jeg litt på med brynfarge. Tidsbruk: 50/90 sekunder.
Gjest ♡perla Skrevet 14. mars 2016 #7 Skrevet 14. mars 2016 Takk for svar ☺ Sliter med å få til liner på øyelokket... tips?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #8 Skrevet 14. mars 2016 Tja. jeg er vanligvis veldig rask med sminken: Først dagkrem Så et lite lag med foundation som glir inn sammen med dagkremen Så en raskt brush med solpudder for å se litt friskere ut. Så litt ganske lys men ikke skimrende øyenskygge på hele lyelokket, pluss litt mørkere uti sidene der det skal gi effekt. Så litt eyeliner bare på øvre lokk, helt inntil kanten (kan av og til legge litt farge i brynene også for å få dem litt mer markerte) Så evt. litt mascara på øvre bryn - det dropper jeg av og til. Tror ikke dette ar mer enn 5 minutter. Anonymous poster hash: f04d9...cc6 Mulig det går raskt, men lite er det ikke Jeg bruker eyeliner (egentlig mørk brun øyenskygge som jeg legger helt inntil vippene) og mascara. Hehe, nei synes heller ikke det hørtes lite ut. Ei heller at det tok lite tid egentlig. Jeg har mascara, rush i kinna og noe på leppene (gjerne lipbalmen fra forever living). Om det er lenge siden jeg har tatt permanent farge på bryna fyller jeg litt på med brynfarge. Tidsbruk: 50/90 sekunder. He he, jeg innså detg etterhvert som jeg skrev at dette faktisk ikke var så lite. Men det SER lite ut, og det går faktisk veldig fort. Anonymous poster hash: f04d9...cc6
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #9 Skrevet 14. mars 2016 Takk for svar ☺ Sliter med å få til liner på øyelokket... tips? Øv! Sett av litt tid - søk på youtube - og gjør det 10 15 ganger etterhverandre. Husk at det er noe som får øynene dine til å se tyngre ut - om det er den effekten du vil ha er jo det greit, men for min del synes jeg det blir for tungt til hverdagen, men fint på fest/byen/selskaper etc. Anonymous poster hash: 05444...cc8
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #10 Skrevet 14. mars 2016 Fuktighetskrem, BB-cream, mascara, ferdig. Anonymous poster hash: 0dbc1...f0c
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #11 Skrevet 14. mars 2016 Gråbrun eyeliner og svart mascara + pudrer kjapt på meg litt Bare Minerals foundation for å jevne ut hudtonen. Har jeg en god dag, ser jeg smashing ut da, har veldig flotte øyne/øyenvipper. En sjelden gang kliner jeg til med litt glitrende øyenskygge også, og da er det fest. Anonymous poster hash: 7a7f7...ec0
Gjest ♡perla Skrevet 14. mars 2016 #12 Skrevet 14. mars 2016 Takk for svar ☺ Sliter med å få til liner på øyelokket... tips?Øv! Sett av litt tid - søk på youtube - og gjør det 10 15 ganger etterhverandre. Husk at det er noe som får øynene dine til å se tyngre ut - om det er den effekten du vil ha er jo det greit, men for min del synes jeg det blir for tungt til hverdagen, men fint på fest/byen/selskaper etc. Anonymous poster hash: 05444...cc8 Er egentlig ute etter å fremheve at jeg har øyelokk 😂 Har en del overheng
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #13 Skrevet 14. mars 2016 Jeg får ofte høre at jeg ser bra ut.. Bruker bare øyenbrynblyant, litt maskara og bb-creme. Ser nok ganske "naturlig" ut, men det lille jeg gjør utgjør stor forskjell. Anonymous poster hash: e07fa...c7a
Gjest ♡perla Skrevet 14. mars 2016 #14 Skrevet 14. mars 2016 Skjønner at jeg må investere i BB-cream 😉
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #15 Skrevet 14. mars 2016 Wow... Jeg pusser tenner og tar på mascara. Aldri kremer og brunt gørr... Bruker fuktighetskrem når jeg legger meg. Men jeg har plettfri hud da, kanskje heldig der. Anonymous poster hash: fbbef...db1
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #16 Skrevet 14. mars 2016 Hvilke bb-cream bruker dere da? Anonymous poster hash: 9f125...46d
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #17 Skrevet 14. mars 2016 Wow... Jeg pusser tenner og tar på mascara. Aldri kremer og brunt gørr... Bruker fuktighetskrem når jeg legger meg. Men jeg har plettfri hud da, kanskje heldig der. Anonymous poster hash: fbbef...db1 Ehm..ja, er nok derfor😄 Anonymous poster hash: afd04...b62
DramaMama Skrevet 14. mars 2016 #18 Skrevet 14. mars 2016 BB-pudder, skygge på bryn, leppestift, mascara og litt solpudder. Tar under 5 minutter.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #19 Skrevet 14. mars 2016 Fuktighetskrem, BB-cream, mascara, ferdig. Anonymous poster hash: 0dbc1...f0c Samme her 👍 Anonymous poster hash: c8b21...b8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå