Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #1 Skrevet 14. mars 2016 Jeg er ganske distre og synes det er vanskelig å konsentrere meg når jeg leser noe jeg ikke interesserer meg for. Jeg kan gjerne lese en side og ikke huske noe etterpå. Jeg trenger virkelig lappen! Av praktiske årsaker, og fordi vi skal prøve på nestemann når jeg får lappen. Jeg vil så gjerne bli gravid igjen (det eneste jeg tenker på egentlig..), så motivasjonen min er på topp Anonymous poster hash: 3f65b...cd5
Snerkern Skrevet 14. mars 2016 #3 Skrevet 14. mars 2016 Last ned appen og pugg alle spm, kan du de utenat står du. Men smart å lese gjennom boka 1-3 ganger først Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #4 Skrevet 14. mars 2016 Les boka, og bruk disse testene på nettet, apper etc. Greit å kjøre litt samtidig også, slik at du får brukt teorien i praksis. Snakk med den du øvelseskjører med om teori mens dere kjører. En ting er å bestå teoriprøven, men du skal også ut å kjøre, og da er det greit å kunne trafikkreglene skikkelig Anonymous poster hash: fea94...d12
Kanutten83 Skrevet 14. mars 2016 #5 Skrevet 14. mars 2016 Jeg brukte bare teoriprøven på nett, satt en hel helg og kun tok de testene og brukte boka som oppslagsverk. Det var klin umulig for meg å lese selve boka, men prøvene på nett funket kjempefint
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #6 Skrevet 14. mars 2016 Last ned appen og pugg alle spm, kan du de utenat står du. Men smart å lese gjennom boka 1-3 ganger først Lykke til! Hvilken app? Jeg har Microsoft mobil... Jeg har lest gjennom boken 1 gang, men består fortsatt ikke prøven på internett, den som er gratis med 45 spørsmål. HI Anonymous poster hash: 3f65b...cd5
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #7 Skrevet 14. mars 2016 Bruk oppgaveboken og les i teoriboka Selger de oppgaveboken på bokhandel.. har prøvd å finne den faktisk. Anonymous poster hash: 3f65b...cd5
HvittHus Skrevet 14. mars 2016 #8 Skrevet 14. mars 2016 Last ned appen og pugg alle spm, kan du de utenat står du. Men smart å lese gjennom boka 1-3 ganger først Lykke til! Hvilken app? Jeg har Microsoft mobil... Jeg har lest gjennom boken 1 gang, men består fortsatt ikke prøven på internett, den som er gratis med 45 spørsmål. HI Anonymous poster hash: 3f65b...cd5 Bruk teoritentamen.no Den er lagd av trafikklærere og er tilnærmet lik den du får på biltilsynet.
EnUndreneMor Skrevet 14. mars 2016 #9 Skrevet 14. mars 2016 les og øvelseskjør om hverandre, slik at du klarer å sette teorien i praksis. få med deg mannen din, kjør litt, stopp og les deg opp. stopp feks før en rundkjøring. les deg opp på hvordan du skal legge deg, for så å kjøre videre å gjøre det du har lest. når du er ute å kjører vil jeg anbefale deg å tenke høyt "jeg ser det er 60sone skilt, og øker derfor farten fordi ....." "her er det 60 sone fordi ...." "jeg ser nå ett vikeplikt skilt, dette fordi ..." les marker det som er viktig. og når du leser over andre ganger, leser du kun det som er markert. gjør oppgaver. og ta notater. om du syns teorien er skikkelig dritt, oppsøk kjøreskolen og hør om dem har teorikurs, ofte er det lettere å lære når noen forteller deg hvas om MÅ læres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå