Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #1 Skrevet 14. mars 2016 etter brudd. Hvordan løser man det? Anonymous poster hash: 5ab4c...bf7
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #2 Skrevet 14. mars 2016 Den som skal ha ungene har huset. Eller den som eide det først. Eller den som får best vilkår i banken.. Anonymous poster hash: bba43...4b9
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #4 Skrevet 14. mars 2016 Ved å bli enig. Begge kan ikke få viljen sin, så da må en gi seg. Så kan man jo se på andre ting som kan være med å avgjøre: hvem skal ha barna mest (hvis det ikke er 50/50-deling), har begge råd til å kjøpe ut den andre osv. Anonymous poster hash: 7e93d...22d
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #5 Skrevet 14. mars 2016 Hvis dere eier huset og ikke blir enige om hvem som skal overta det, legges huset ut salg på det åpne markedet. Da kan begge by og den som byr høyest får huset.. Anonymous poster hash: 5939f...146
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #6 Skrevet 14. mars 2016 Begge har råd sånn som det er nå, men ikke noe mer. Skal vi i budrunde kan vi begge miste huset. Jeg ønsker at barna skal få bo i huset for å bevare mest mulig stabilitet, men han vil også ha huset siden han har pusset det opp. Barna er så små at de blir boende hos meg. Hi Anonymous poster hash: 5ab4c...bf7
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #7 Skrevet 14. mars 2016 Begge har råd sånn som det er nå, men ikke noe mer. Skal vi i budrunde kan vi begge miste huset. Jeg ønsker at barna skal få bo i huset for å bevare mest mulig stabilitet, men han vil også ha huset siden han har pusset det opp. Barna er så små at de blir boende hos meg. Hi Anonymous poster hash: 5ab4c...bf7 Hvis dere ikke har råd til å kjøpe huset i en budrunde har dere satt overtakelsessummen for lavt. Det er ikke slik at den som overtar huset skal tjene økonomisk på det. Anonymous poster hash: 5939f...146
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #8 Skrevet 14. mars 2016 Kven står som eiger på huset ? Anonymous poster hash: d1d5b...4c5
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #9 Skrevet 14. mars 2016 Kven står som eiger på huset ? Anonymous poster hash: d1d5b...4c5 Vi eier en halvpart hver. Anonymous poster hash: 5ab4c...bf7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå