Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #1 Skrevet 14. mars 2016 Jeg er feit og har forsøkt å slanke meg nå i ørten år, men blir helt rådvill. Jeg teller og veier og fjerner fett, så karb osv osv, jeg orker ikke mer! Så nå tenkte jeg å drikke suppe så mye jeg har lyst på hele dagen og spise middag med familien, enkelt og greit (ikke fløtesupper!). Til kvelden evt en frukt om jeg får søtsug. Men da kommer bedreviterne og sier det blir altfor lite, jeg kommer til å forbli feit. Jo takk, jeg vet da faen! Jeg skal ned 30-40 kg og driter i hvordan det går til! Jeg trener to dager i uka, går turer og tar 7 min work out hver dag. Når du er så feit som meg kan det da fader ikke spille noen rolle om jeg går for fort ned? Bare moro det vel!?!!!! Anonymous poster hash: e4c81...736
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. mars 2016 #2 Skrevet 14. mars 2016 Forbrenning har man om man er feit eller tynn og den påvirkes av hva du spiser.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #3 Skrevet 14. mars 2016 Forbrenning har man om man er feit eller tynn og den påvirkes av hva du spiser. Jo, men anorektikere dør av avmagring og der burde jo alt ha stoppet helt opp. Forstår ikke dette jeg 😳Hi Anonymous poster hash: e4c81...736
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #4 Skrevet 14. mars 2016 Problemet blir å holde vekten nede når du når idealvekten, går du for fort ned mister du for mye muskelmasse. Det å gå for fort ned påvirker også stoffskifte, hormoner og forbrenningen på den måten. Har du fucka opp hele systemet ditt på den måten når du går ned blir det vanskelig å holde vekten nede etterpå... Anonymous poster hash: 455d4...444
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #5 Skrevet 14. mars 2016 Forbrenning har man om man er feit eller tynn og den påvirkes av hva du spiser.Jo, men anorektikere dør av avmagring og der burde jo alt ha stoppet helt opp. Forstår ikke dette jeg Hi Anonymous poster hash: e4c81...736 Men målet ditt er vel ikke å spise anorektisk lite når du når idealvekt, men å kunne spise normal mat i normale mengder? Anonymous poster hash: 455d4...444
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. mars 2016 #6 Skrevet 14. mars 2016 Forbrenning har man om man er feit eller tynn og den påvirkes av hva du spiser.Jo, men anorektikere dør av avmagring og der burde jo alt ha stoppet helt opp. Forstår ikke dette jeg Hi Anonymous poster hash: e4c81...736 Men antagelig forbrenner de ikke 2000 kcal som gjennomsnittsdamen gjør. Går du for fort ned i vekt forbrenner du mer muskler enn nødvendig. Det er også større sjanse for å legge på seg igjen rasker. Men alle er forskjellige. Noen må ned på 1200 kcal om dag for å få ønsket nedgang, mens andre greier det på 1600. Det avhenger også av hvordan din kropp bruker næringsstoffene. Jeg leste om tomat her en dag, som har lav GI og dermed kan spises på lavkarbo og Fedon. Men hos enkelte gir tomat likevel blodsukkerstigning. Mens andre kan spise is som har høy GI uten å få blodsukkerstigning. Det er ikke lett med en fasit i alle fall. Men ikke spis mindre enn 1000 kcal om dagen i alle fall, da bremser du forbrenningen.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #7 Skrevet 14. mars 2016 Problemet blir å holde vekten nede når du når idealvekten, går du for fort ned mister du for mye muskelmasse. Det å gå for fort ned påvirker også stoffskifte, hormoner og forbrenningen på den måten. Har du fucka opp hele systemet ditt på den måten når du går ned blir det vanskelig å holde vekten nede etterpå... Anonymous poster hash: 455d4...444 Jeg er nok født med et fucka system og innser jeg nok aldri kan spise normalt igjen (hva nå normalt er). Jeg må nok for evig og alltid være på slankeren for å holde meg innenfor normalen. Hi Anonymous poster hash: e4c81...736
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #8 Skrevet 14. mars 2016 Forbrenning har man om man er feit eller tynn og den påvirkes av hva du spiser.Jo, men anorektikere dør av avmagring og der burde jo alt ha stoppet helt opp. Forstår ikke dette jeg Hi Anonymous poster hash: e4c81...736 Men antagelig forbrenner de ikke 2000 kcal som gjennomsnittsdamen gjør. Går du for fort ned i vekt forbrenner du mer muskler enn nødvendig. Det er også større sjanse for å legge på seg igjen rasker. Men alle er forskjellige. Noen må ned på 1200 kcal om dag for å få ønsket nedgang, mens andre greier det på 1600. Det avhenger også av hvordan din kropp bruker næringsstoffene. Jeg leste om tomat her en dag, som har lav GI og dermed kan spises på lavkarbo og Fedon. Men hos enkelte gir tomat likevel blodsukkerstigning. Mens andre kan spise is som har høy GI uten å få blodsukkerstigning. Det er ikke lett med en fasit i alle fall. Men ikke spis mindre enn 1000 kcal om dagen i alle fall, da bremser du forbrenningen. Ok, tusen takk Anonymous poster hash: e4c81...736
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #9 Skrevet 14. mars 2016 Forbrenning har man om man er feit eller tynn og den påvirkes av hva du spiser.Jo, men anorektikere dør av avmagring og der burde jo alt ha stoppet helt opp. Forstår ikke dette jeg Hi Anonymous poster hash: e4c81...736 Men antagelig forbrenner de ikke 2000 kcal som gjennomsnittsdamen gjør. Går du for fort ned i vekt forbrenner du mer muskler enn nødvendig. Det er også større sjanse for å legge på seg igjen rasker. Men alle er forskjellige. Noen må ned på 1200 kcal om dag for å få ønsket nedgang, mens andre greier det på 1600. Det avhenger også av hvordan din kropp bruker næringsstoffene. Jeg leste om tomat her en dag, som har lav GI og dermed kan spises på lavkarbo og Fedon. Men hos enkelte gir tomat likevel blodsukkerstigning. Mens andre kan spise is som har høy GI uten å få blodsukkerstigning. Det er ikke lett med en fasit i alle fall. Men ikke spis mindre enn 1000 kcal om dagen i alle fall, da bremser du forbrenningen. Glemte! Må spørre om; må det skje hver dag? At man spiser samme kcal, eller kan jeg spare opp og spise bedre i helgene feks? Hi Anonymous poster hash: e4c81...736
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. mars 2016 #10 Skrevet 14. mars 2016 Forbrenning har man om man er feit eller tynn og den påvirkes av hva du spiser.Jo, men anorektikere dør av avmagring og der burde jo alt ha stoppet helt opp. Forstår ikke dette jegHi Anonymous poster hash: e4c81...736 Men antagelig forbrenner de ikke 2000 kcal som gjennomsnittsdamen gjør.Går du for fort ned i vekt forbrenner du mer muskler enn nødvendig. Det er også større sjanse for å legge på seg igjen rasker. Men alle er forskjellige. Noen må ned på 1200 kcal om dag for å få ønsket nedgang, mens andre greier det på 1600. Det avhenger også av hvordan din kropp bruker næringsstoffene. Jeg leste om tomat her en dag, som har lav GI og dermed kan spises på lavkarbo og Fedon. Men hos enkelte gir tomat likevel blodsukkerstigning. Mens andre kan spise is som har høy GI uten å få blodsukkerstigning. Det er ikke lett med en fasit i alle fall. Men ikke spis mindre enn 1000 kcal om dagen i alle fall, da bremser du forbrenningen. Glemte! Må spørre om; må det skje hver dag? At man spiser samme kcal, eller kan jeg spare opp og spise bedre i helgene feks? Hi Anonymous poster hash: e4c81...736 Du kan spare. Noe forskning viser at en eller to "spisedager" i uka hjelper til med å holde forbrenningen oppe.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #11 Skrevet 14. mars 2016 Forbrenning har man om man er feit eller tynn og den påvirkes av hva du spiser.Jo, men anorektikere dør av avmagring og der burde jo alt ha stoppet helt opp. Forstår ikke dette jegHi Anonymous poster hash: e4c81...736 Men antagelig forbrenner de ikke 2000 kcal som gjennomsnittsdamen gjør.Går du for fort ned i vekt forbrenner du mer muskler enn nødvendig. Det er også større sjanse for å legge på seg igjen rasker. Men alle er forskjellige. Noen må ned på 1200 kcal om dag for å få ønsket nedgang, mens andre greier det på 1600. Det avhenger også av hvordan din kropp bruker næringsstoffene. Jeg leste om tomat her en dag, som har lav GI og dermed kan spises på lavkarbo og Fedon. Men hos enkelte gir tomat likevel blodsukkerstigning. Mens andre kan spise is som har høy GI uten å få blodsukkerstigning. Det er ikke lett med en fasit i alle fall. Men ikke spis mindre enn 1000 kcal om dagen i alle fall, da bremser du forbrenningen. Glemte! Må spørre om; må det skje hver dag? At man spiser samme kcal, eller kan jeg spare opp og spise bedre i helgene feks?Hi Anonymous poster hash: e4c81...736 Du kan spare. Noe forskning viser at en eller to "spisedager" i uka hjelper til med å holde forbrenningen oppe. Takk, da et jeg spent på utfallet av dette Kanskje jeg faktisk kan gå i bikini i sommer 👍😊 Anonymous poster hash: e4c81...736
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. mars 2016 #12 Skrevet 14. mars 2016 Forbrenning har man om man er feit eller tynn og den påvirkes av hva du spiser.Jo, men anorektikere dør av avmagring og der burde jo alt ha stoppet helt opp. Forstår ikke dette jegHi Anonymous poster hash: e4c81...736 Men antagelig forbrenner de ikke 2000 kcal som gjennomsnittsdamen gjør.Går du for fort ned i vekt forbrenner du mer muskler enn nødvendig. Det er også større sjanse for å legge på seg igjen rasker. Men alle er forskjellige. Noen må ned på 1200 kcal om dag for å få ønsket nedgang, mens andre greier det på 1600. Det avhenger også av hvordan din kropp bruker næringsstoffene. Jeg leste om tomat her en dag, som har lav GI og dermed kan spises på lavkarbo og Fedon. Men hos enkelte gir tomat likevel blodsukkerstigning. Mens andre kan spise is som har høy GI uten å få blodsukkerstigning. Det er ikke lett med en fasit i alle fall. Men ikke spis mindre enn 1000 kcal om dagen i alle fall, da bremser du forbrenningen. Glemte! Må spørre om; må det skje hver dag? At man spiser samme kcal, eller kan jeg spare opp og spise bedre i helgene feks?Hi Anonymous poster hash: e4c81...736 Du kan spare. Noe forskning viser at en eller to "spisedager" i uka hjelper til med å holde forbrenningen oppe.Takk, da et jeg spent på utfallet av dette Kanskje jeg faktisk kan gå i bikini i sommer Anonymous poster hash: e4c81...736 Det kan du uansett
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #13 Skrevet 14. mars 2016 Forbrenning har man om man er feit eller tynn og den påvirkes av hva du spiser.Jo, men anorektikere dør av avmagring og der burde jo alt ha stoppet helt opp. Forstår ikke dette jegHi Anonymous poster hash: e4c81...736 Men antagelig forbrenner de ikke 2000 kcal som gjennomsnittsdamen gjør.Går du for fort ned i vekt forbrenner du mer muskler enn nødvendig. Det er også større sjanse for å legge på seg igjen rasker. Men alle er forskjellige. Noen må ned på 1200 kcal om dag for å få ønsket nedgang, mens andre greier det på 1600. Det avhenger også av hvordan din kropp bruker næringsstoffene. Jeg leste om tomat her en dag, som har lav GI og dermed kan spises på lavkarbo og Fedon. Men hos enkelte gir tomat likevel blodsukkerstigning. Mens andre kan spise is som har høy GI uten å få blodsukkerstigning. Det er ikke lett med en fasit i alle fall. Men ikke spis mindre enn 1000 kcal om dagen i alle fall, da bremser du forbrenningen. Glemte! Må spørre om; må det skje hver dag? At man spiser samme kcal, eller kan jeg spare opp og spise bedre i helgene feks?Hi Anonymous poster hash: e4c81...736 Du kan spare. Noe forskning viser at en eller to "spisedager" i uka hjelper til med å holde forbrenningen oppe.Takk, da et jeg spent på utfallet av dette Kanskje jeg faktisk kan gå i bikini i sommer Anonymous poster hash: e4c81...736 Det kan du uansett 😂👍 Anonymous poster hash: e4c81...736
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå