Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #1 Skrevet 14. mars 2016 Jeg får lyst til å gråte når jeg skal ringe å bestille legetimer når noe er galt med barna. Blir helt svett selv om det bare en en vanlig time også. Stemmen vrir seg og jeg blir helt andpusten. I jobbsammenheng er det ingen problem å ta telefoner! Jobber i helsevesenet. Men med en gang det er på privaten får jeg helt kav. Noe jeg kan gjøre som gjør det bedre? Jeg gråter veldig lett når det er noe som har med lege å gjøre på privaten. Veldig irriterende! Anonymous poster hash: 64e5f...def
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #2 Skrevet 14. mars 2016 Angst? Tja...angst er jo bare ekstrem engstelse som går utover fungering i det daglige. Du blir redd for at det er noe galt med barna dine. Høres ganske normalt ut spør du meg.. Anonymous poster hash: 0b43a...cc9
Lobita Skrevet 14. mars 2016 #3 Skrevet 14. mars 2016 Jeg har det på samme måten med barnehagen. Når jeg skal snakke om hvordan barna mine har det, blir jeg helt på gråten. Tror ikke jeg har angst for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå