Gå til innhold

Hva har du på deg i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har joggebukse og en sliten svart t-skjorte(hjemmeværende syk og gravid) 😉

Anonymous poster hash: f5f74...feb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannens t-skjorte og truse. Hjemme med omgangsyke.

Anonymous poster hash: 5cd64...99a

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Olabukse, singlet, tynn genser og strikkejakke. Er på jobb

Skrevet

Grå tights, mannens genser og dyna mi. Har svineinfluensa, vært syk siden forrige mandag :(

Anonymous poster hash: a5775...d23

Skrevet

Ammetopp og truse. Får vel få på meg en joggebukse snart også.

Anonymous poster hash: 6b26b...550

Skrevet

Mørkeblå dongeribukse med god sleng i (endelig er slengbukser tilbake i butikkene!) og lilla tunika med noen blonder nederest. Skal snart på jobb.

Anonymous poster hash: e4b22...cdf
Skrevet

Blyantskjørt, genser og tubeskjerf.

Anonymous poster hash: e5948...023

Skrevet

sort thigts og ferskenfarget genser.

Anonymous poster hash: 25091...98e
Skrevet

hva er blyantskjørt?

Skrevet

Mørk blå jeggings, svart og hvit stripete topp meg gråstrikket halvlang cardigan

Anonymous poster hash: 7ed47...acd
Skrevet

hva er blyantskjørt?

Skjørt som stitter stramt oppe og smalner nedover lårene og stopper like over knærne. Sånn: https://www.google.no/search?q=blyantskj%C3%B8rt&espv=2&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjLrty377_LAhVkG5oKHQ1MAMYQ_AUIBigB

Anonymous poster hash: e4b22...cdf

Skrevet

Lilla kjole, grå strømper og grått skjerf. 

Skrevet

Kjole og støvletter

Anonymous poster hash: 280a7...0c9
Skrevet

En lekker grå truse fra Lindex, over den har jeg en pysjshorts som jeg kjøpte da jeg var gravid. På overkroppen har jeg en nedbrettet ammesinglet som er alt for stor og en pumpebh med min Medela swing maxi koblet til på mine fagre bryster. Dette antrekket har jeg kronet med en offwhite morgenkåpe og håret er i en hestehale som jeg har sovet med inatt. Har også briller på som jeg knapt ser gjennom fordi babyen min har slikket på brilleglassene før hun sovnet i sted. Skal snart skifte, siden vi skal ut av huset ;) 

Skrevet

En diger sort lindex-mammatruse og ankelsokker. Har vært oppe å fått barna på skolen, og var da iført en lysgrå mirgenkåpe med hvite stjerner. Men nå ligger jeg i senga og bare slapper av. Har hatt en urolig natt.

Skal snart stå opp, da blir det på med joggebukse og t-skjorte. Tid for husarbeid, pakking av fødebag og klargjøring av babyutstyr.

Anonymous poster hash: 10a76...f4d

Skrevet

En svart mammabukse som sklir ned konstant, en lang elastisk topp som en gang var en kjole men som aldri mer kommer til å passe, og en cardigan. Har mest lyst til å kaste cardiganen for jeg er konstant alt for varm, men jeg er på jobb og vil ikke gå med bare armer.

Skrevet

En altfor stor truse og en singlet, skal straks i dusjen...

Anonymous poster hash: 79153...010

Skrevet

Jeg har joggebukse og en sliten svart t-skjorte(hjemmeværende syk og gravid) 😉

Anonymous poster hash: f5f74...feb

Joggebukse, svart genser (mannen sin) og håret surt opp i en strikk. Ligger på sykehus, og dette var det mannen fikk med deg

Anonymous poster hash: 88a5b...6d7

Skrevet

Bestemortruse som mannen kaller det (boxer siden jeg har mensen), ullsokker, bh, grønn slim bukse og en blå tskjorte.

Skrevet

Jeg har på meg skjørt, sort strømpebukse, grønn strikkegenser og høyhelte sko. Er på jobb

Anonymous poster hash: 35c67...c8e
Skrevet

Skinnyjeans, sorte skoletter, turkis tettsittende singlet og hvit genser med litt blondemønster på rygg/skuldre + turiks ørepynt. Er på jobb..

Anonymous poster hash: fe712...c00
Skrevet

Hehe. Blir glad av å lese dette. Jeg nyter de siste permisjonsdagene. Todays outfit; truse, bh og singlet. Snart ut for å klippe hårtjafsene og anskaffe anstendige klær til jeg må ut i verden igjen.

Anonymous poster hash: 234bd...abc

Skrevet

Svart strømpebukse, og en mørkeblå bomullskjole med striper. Den går rett over knærne, sitter etter kroppen, men ikke klistret på. Veldig glad i denne kjolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...