Gå til innhold

Når eneste mulighet er å trille langs E6 i 60-sone

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere gjort det? 

Og ja, dette er eneste mulighet. Alternativet er å aldri trille tur, men jeg kjenner både jeg og mini hadde trengt en god dose frisk luft om dagen. Vi er nesten bare inne og holder på å bli gale begge to  :legrine:

Anonymous poster hash: c0141...3c6
Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Og der er ingen avstikkere eller gårdsveier opp fra hovedveien?

Skrevet

Ville heller kjørt til et turområde og trillet tur

Skrevet

Og der er ingen avstikkere eller gårdsveier opp fra hovedveien?

Det er ca. 2 km til første skogvei/sti, men den er nedsnødd i hvertfall 1,5-2 måneder til om det ikke skjer noe mirakuløst 

Gjest Antarctica
Skrevet

Huff. Da ville jeg ha gjort som Snøfnugget sier.

Skrevet

Det har jeg gjort mange ganger. Men her er det veldig åpent og oversiktlig vei. Hadde det vært svingete hadde jeg ikke turt.

Anonymous poster hash: b13e5...931
Skrevet

Hva med å kjøre til et sted man kan gå tur? Det finnes vel andre steder enn en skogsvei som ikke er brøytet?

Viss man ikke kan gå ut døra uten å måtte gå langt på sterk traffikert vei, så ville jeg flyttet. Barnet vokser opp og trenger å få være ute, både sammen med foreldre og etterhvert venner.

Anonymous poster hash: e84ed...4e6

Skrevet

Med min første gikk jeg ofte tur på kirkegårder og rundt sykehjem ol. Det var der det ble først brøytet.

Litt depressivt, men det ble kurert med lydbok på øret (når barnet hadde sovna). 😊

Anonymous poster hash: c40df...155

Skrevet

Ville dere gjort det? 

Og ja, dette er eneste mulighet. Alternativet er å aldri trille tur, men jeg kjenner både jeg og mini hadde trengt en god dose frisk luft om dagen. Vi er nesten bare inne og holder på å bli gale begge to  :legrine:

Shit, da hadde jeg flyttet. Høres ikke veldig barnevennlig ut

Anonymous poster hash: 3281c...dbb

Skrevet

Hva med å kjøre til et sted man kan gå tur? Det finnes vel andre steder enn en skogsvei som ikke er brøytet?

Viss man ikke kan gå ut døra uten å måtte gå langt på sterk traffikert vei, så ville jeg flyttet. Barnet vokser opp og trenger å få være ute, både sammen med foreldre og etterhvert venner.

Anonymous poster hash: e84ed...4e6

Vi flytter til sommeren, før barnet begynner i barnehage :-) hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...