Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #1 Skrevet 13. mars 2016 Jeg har vært helt utrolig trett i det siste.. Kan sovne på sofaen kl 20 og sove til neste dag. Jeg har hatt ekstremt mye å gjøre på jobb, og har en masete jobb i utgangspunktet. I tillegg har mannen vært en del bortreist, og et familiemedlem gikk bort for litt siden. Idag måtte jeg jobbe selv om jeg egentlig hadde fri. Da jeg kom hjem, sa det liksom "stopp". Trodde jeg hadde fått omgangssyke for var sykt kvalm, vondt i hode, skuldre, nakke. Nå har jeg bare ligget i sengen i flere timer. Orker ikke stå opp, orker ingenting.. Blir redd for at jeg er syk?? Anonymous poster hash: c350d...65d
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #2 Skrevet 13. mars 2016 Ta en pause før du møter veggen! Ta deg noen dager fri eller be om sykemelding. Kjører du deg selv for hardt nå kan du risikere sykemelding i månedsvis! Anonymous poster hash: d2f4f...c7f
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #4 Skrevet 14. mars 2016 Jeg har vært helt utrolig trett i det siste.. Kan sovne på sofaen kl 20 og sove til neste dag. Jeg har hatt ekstremt mye å gjøre på jobb, og har en masete jobb i utgangspunktet. I tillegg har mannen vært en del bortreist, og et familiemedlem gikk bort for litt siden. Idag måtte jeg jobbe selv om jeg egentlig hadde fri. Da jeg kom hjem, sa det liksom "stopp". Trodde jeg hadde fått omgangssyke for var sykt kvalm, vondt i hode, skuldre, nakke. Nå har jeg bare ligget i sengen i flere timer. Orker ikke stå opp, orker ingenting.. Blir redd for at jeg er syk?? Anonymous poster hash: c350d...65d Som jeg skulle skrevet det selv. Hatt et utrolig tøft år, og er skikkelig sliten. Første gang jeg innrømmer dette høyt. Jeg elsker å jobbe, har en krevende jobb. Blir mer sliten av alt som hoper seg opp hjemme, oppfølging av barn, klesvask osv. Nå føler jeg meg ganske"tom" og har blitt potte forkjølet😰 Teller ned til påske og litt fri! Anonymous poster hash: 669fa...562
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå