Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #1 Skrevet 13. mars 2016 Har de siste helgene ikke gjort noe som helst. Både jeg og mannen er inne i hektiske perioder på jobb så når helga kommer er vi så slitne, og driver bare på med småting rundt i huset. Går ut en tur med ungene, ser film, spiller spill, rydder og vasker hus... Syns dere vi er forferdelig late? Burde vi finne på mer? Anonymous poster hash: 0b251...92e
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #2 Skrevet 13. mars 2016 Hvorfor skulle dere gjøre mer? Send gjerne ungene ut hvis de blir rastløse, men det er ikke nødvendig med aktiviteter hele tiden. Anonymous poster hash: 029ff...f7c
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #3 Skrevet 13. mars 2016 Har de siste helgene ikke gjort noe som helst. Både jeg og mannen er inne i hektiske perioder på jobb så når helga kommer er vi så slitne, og driver bare på med småting rundt i huset. Går ut en tur med ungene, ser film, spiller spill, rydder og vasker hus... Syns dere vi er forferdelig late? Burde vi finne på mer? Anonymous poster hash: 0b251...92e Nei, dere burde ikke gjøre mer i helgene. Dere bør slappe av, kose dere med ungene, senke skuldrene, sove lenge og drikke kaffe i sola! Glade foreldre er viktigere enn hundre aktiviteter! Jeg vil noen ganger kveles av alt vi "skal" i helgene! Jobber hver 3.helg og de resterende helgene skal vi i badeland, på tur, på ski, på mer tur, ri, ake, kose, reise hut og dit osv osv. Det er slitsomt når msn helst bare vil slappe av!! Anonymous poster hash: 04d47...3eb
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #4 Skrevet 13. mars 2016 .....skulle ønske jeg hadde tid og mulighet til å bare tusle rundt en helg....nyt det! Anonymous poster hash: b9e2b...86f
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #5 Skrevet 13. mars 2016 Hvor gamle er ungene og hvordan bor dere? Er de i skolealder og bor barnevennlig til kan de fint være ute alene Anonymous poster hash: 58cc0...f66
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #6 Skrevet 13. mars 2016 Har de siste helgene ikke gjort noe som helst. Både jeg og mannen er inne i hektiske perioder på jobb så når helga kommer er vi så slitne, og driver bare på med småting rundt i huset. Går ut en tur med ungene, ser film, spiller spill, rydder og vasker hus... Syns dere vi er forferdelig late? Burde vi finne på mer? Anonymous poster hash: 0b251...92e Eh, dere er ikke late!? Late er man hvis man ellers er frisk og sitter inne hele dagen og ser TV eller data. Anonymous poster hash: c42e7...99c
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #7 Skrevet 13. mars 2016 Bedre at dere slapper av enn at dere skal kjøre dere totalt ut. Jeg tror generelt alt for mange foreldre faller i den fella der de skal rekke over alt mulig av slags aktiviteter i helgene. Anonymous poster hash: db95b...588
Gjest Antarctica Skrevet 13. mars 2016 #8 Skrevet 13. mars 2016 Har de siste helgene ikke gjort noe som helst. Både jeg og mannen er inne i hektiske perioder på jobb så når helga kommer er vi så slitne, og driver bare på med småting rundt i huset. Går ut en tur med ungene, ser film, spiller spill, rydder og vasker hus... Syns dere vi er forferdelig late? Burde vi finne på mer? Anonymous poster hash: 0b251...92e Eksakt det samme som jeg gjør. Unntatt turen ut med ungene - de går ut uten meg. Og så forbereder jeg meg på uka som kommer. Det er alt.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #9 Skrevet 13. mars 2016 Nei, vi gjør akkurat det samme, hver eneste helg. Hender av og til at vi får besøk eller besøker noen. Tar gjerne igjen litt husarbeid eller klesvask også. Anonymous poster hash: 97c00...920
Puppen og lillemor Skrevet 13. mars 2016 #10 Skrevet 13. mars 2016 Samme her! I går var ungene ute - o dag har de ikke det en gang! Vi har bakt boller og rundstykker, perla, malt, sett film, spilt iPad, bygget togbane, bygget lego ++
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #11 Skrevet 13. mars 2016 Her syklet ungene til kompiser i går. Meg og mannen ble liggende på sofaen og se tv-serier! Idag var ungene på fotballbanen med en gjeng kompiser. Vi gikk bortom med påsmurte skiver til dem. Ellers har vi ryddet i huset, fått unna klesvask, fått tid til å prate, skrevet handleliste for neste uke PG lest i hver sin bok. En helt vanlig helg hos oss! Av og til tar vi en tur på stranda, i fjellet eller noe. Et par timer med niste. Men vi er alle aktive i hverdagen og ungene liker å ha fri i helgene! Fri til å gjøre det de vil, uten at vi har andre planer å rekke! Anonymous poster hash: 4dab9...2c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå