Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #1 Skrevet 13. mars 2016 Barnevernet hadde møte med barna mine. Representanter fra skolen kjørte barna til barnevarnet og tilbake. Saksbehandleren informerte oss før møtet at alle representanter fra skolen skal vente utenfor. (Bekymringsmelding var fra nabo og ikke fra skolen.) Etter møtet fikk vi vite fra barna at representanter fra skolen var tilstede og at det var snakk om inneholdet av bekymringsmeldingen. Ifølge barnevernet ser de ikke saken som alvorig. Vi har ikke gitt samtykke til å formidle informasjon om saken. Jeg mistenker at det var brudd på taushetsplikt. Det som bekymrer meg mest er at ifølge barnevernet er det vanlig praksis å ha representanter fra skolen på møte. Har noen erfaring med dette? På forhånd takk. Anonymous poster hash: a5c00...4b3 Anonymous poster hash: a5c00...4b3
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #2 Skrevet 13. mars 2016 Jobber i bhg og har vært med på mange møter med bv, både med bare barna, og med foreldre. Det kommer helt ann på hva som rr beskymringsgrunnlaget. Har også vært med på barneavhør på "barna hus". Anonymous poster hash: 73c30...6c0
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #3 Skrevet 13. mars 2016 Noen spesiell grunn til at dere ikke selv kom med barna? ? Kan tenke meg at barn kan bli engstelige hvis de skal snakke med helt ukjente på et ukjent sted. Ta ansvar, ikke bruk skolen som sjåfører Anonymous poster hash: fdb99...e13
Etenia Skrevet 13. mars 2016 #4 Skrevet 13. mars 2016 Noen spesiell grunn til at dere ikke selv kom med barna? ? Kan tenke meg at barn kan bli engstelige hvis de skal snakke med helt ukjente på et ukjent sted. Ta ansvar, ikke bruk skolen som sjåfører Anonymous poster hash: fdb99...e13 Altså, wow. Rull inn puppen litta da kvinnfolk. Hva vet du om hvorfor de ikke kjørte barna ? Muligens de ikke fikk for alt du vet ? Er det mulig ? Stapp en sokk i mathølet til du vet hva du snakker om !
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #5 Skrevet 13. mars 2016 Noen spesiell grunn til at dere ikke selv kom med barna? ? Kan tenke meg at barn kan bli engstelige hvis de skal snakke med helt ukjente på et ukjent sted. Ta ansvar, ikke bruk skolen som sjåfører Anonymous poster hash: fdb99...e13 Altså, wow. Rull inn puppen litta da kvinnfolk. Hva vet du om hvorfor de ikke kjørte barna ? Muligens de ikke fikk for alt du vet ? Er det mulig ? Stapp en sokk i mathølet til du vet hva du snakker om ! Nei...med mindre det er mistanke om vold fra foreldre synes jeg det er helt bisart å ikke følge egne barn til noe så viktig som barnevernet. Anonymous poster hash: fdb99...e13
Etenia Skrevet 13. mars 2016 #6 Skrevet 13. mars 2016 Noen spesiell grunn til at dere ikke selv kom med barna? ? Kan tenke meg at barn kan bli engstelige hvis de skal snakke med helt ukjente på et ukjent sted. Ta ansvar, ikke bruk skolen som sjåfører Anonymous poster hash: fdb99...e13 Altså, wow. Rull inn puppen litta da kvinnfolk. Hva vet du om hvorfor de ikke kjørte barna ? Muligens de ikke fikk for alt du vet ? Er det mulig ? Stapp en sokk i mathølet til du vet hva du snakker om !Nei...med mindre det er mistanke om vold fra foreldre synes jeg det er helt bisart å ikke følge egne barn til noe så viktig som barnevernet. Anonymous poster hash: fdb99...e13 Tenkt over at barnevernet selv kan ha bedt om å ha det slik ? Noen ganger er det virkelig bedre å bare holde tåta !!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #7 Skrevet 13. mars 2016 Noen spesiell grunn til at dere ikke selv kom med barna? ? Kan tenke meg at barn kan bli engstelige hvis de skal snakke med helt ukjente på et ukjent sted. Ta ansvar, ikke bruk skolen som sjåfører Anonymous poster hash: fdb99...e13 Altså, wow. Rull inn puppen litta da kvinnfolk. Hva vet du om hvorfor de ikke kjørte barna ? Muligens de ikke fikk for alt du vet ? Er det mulig ? Stapp en sokk i mathølet til du vet hva du snakker om ! Du er ikke helt god du. Burde du ikke konsentrere deg om den crazy mannen din og dopproblemene istedenfor å angripe fremmede på nett? Anonymous poster hash: e6909...98d
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #8 Skrevet 13. mars 2016 Noen spesiell grunn til at dere ikke selv kom med barna? ? Kan tenke meg at barn kan bli engstelige hvis de skal snakke med helt ukjente på et ukjent sted. Ta ansvar, ikke bruk skolen som sjåfører Anonymous poster hash: fdb99...e13 Ved mistanke om vold eller overgrep blir det gjerne gjort slik. Anonymous poster hash: e5cb8...fff
Etenia Skrevet 13. mars 2016 #9 Skrevet 13. mars 2016 Noen spesiell grunn til at dere ikke selv kom med barna? ? Kan tenke meg at barn kan bli engstelige hvis de skal snakke med helt ukjente på et ukjent sted. Ta ansvar, ikke bruk skolen som sjåfører Anonymous poster hash: fdb99...e13 Altså, wow. Rull inn puppen litta da kvinnfolk. Hva vet du om hvorfor de ikke kjørte barna ? Muligens de ikke fikk for alt du vet ? Er det mulig ? Stapp en sokk i mathølet til du vet hva du snakker om !Du er ikke helt god du. Burde du ikke konsentrere deg om den crazy mannen din og dopproblemene istedenfor å angripe fremmede på nett? Anonymous poster hash: e6909...98d Huh ? Er du full ?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #10 Skrevet 13. mars 2016 Noen spesiell grunn til at dere ikke selv kom med barna? ? Kan tenke meg at barn kan bli engstelige hvis de skal snakke med helt ukjente på et ukjent sted. Ta ansvar, ikke bruk skolen som sjåfører Anonymous poster hash: fdb99...e13 Altså, wow. Rull inn puppen litta da kvinnfolk. Hva vet du om hvorfor de ikke kjørte barna ? Muligens de ikke fikk for alt du vet ? Er det mulig ? Stapp en sokk i mathølet til du vet hva du snakker om !Nei...med mindre det er mistanke om vold fra foreldre synes jeg det er helt bisart å ikke følge egne barn til noe så viktig som barnevernet. Anonymous poster hash: fdb99...e13 Tenkt over at barnevernet selv kan ha bedt om å ha det slik ? Noen ganger er det virkelig bedre å bare holde tåta !! Men herregud så hissig du er. Siden hi ikke var tilstede selv kan jo barna ha spurt om skolerepr. ble med inn. Men fortsatt umulig for meg å forstå hvorfor noen foreldre ikke blir med på slike møter. Anonymous poster hash: fdb99...e13
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #11 Skrevet 13. mars 2016 Noen spesiell grunn til at dere ikke selv kom med barna? ? Kan tenke meg at barn kan bli engstelige hvis de skal snakke med helt ukjente på et ukjent sted. Ta ansvar, ikke bruk skolen som sjåfører Anonymous poster hash: fdb99...e13 Altså, wow. Rull inn puppen litta da kvinnfolk. Hva vet du om hvorfor de ikke kjørte barna ? Muligens de ikke fikk for alt du vet ? Er det mulig ? Stapp en sokk i mathølet til du vet hva du snakker om !Du er ikke helt god du. Burde du ikke konsentrere deg om den crazy mannen din og dopproblemene istedenfor å angripe fremmede på nett? Anonymous poster hash: e6909...98d Huh ? Er du full ? Hehe. Har nok fått med meg noe av alt det sjokkerende du har skrevet her inne. Anonymous poster hash: e6909...98d
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #12 Skrevet 13. mars 2016 Dersom barnet ønsker å ha med seg lærer, assistent eller andre barnet stoler på får barnet selvsagt lov til det. Å skulle snakke med en fremmed dame / mann kan være skummelt og om barnet føler det bedre ved å ha noen fra skolen / barnehagen med inn i møtet er det noe som ikke nektes barnet. Barnehage / skole har taushetsplikt om hva som kommer frem i møtet. Anonymous poster hash: 9ce96...8a5
Etenia Skrevet 13. mars 2016 #13 Skrevet 13. mars 2016 Noen spesiell grunn til at dere ikke selv kom med barna? ? Kan tenke meg at barn kan bli engstelige hvis de skal snakke med helt ukjente på et ukjent sted. Ta ansvar, ikke bruk skolen som sjåfører Anonymous poster hash: fdb99...e13 Altså, wow. Rull inn puppen litta da kvinnfolk. Hva vet du om hvorfor de ikke kjørte barna ? Muligens de ikke fikk for alt du vet ? Er det mulig ? Stapp en sokk i mathølet til du vet hva du snakker om !Du er ikke helt god du. Burde du ikke konsentrere deg om den crazy mannen din og dopproblemene istedenfor å angripe fremmede på nett? Anonymous poster hash: e6909...98d Huh ? Er du full ?Hehe. Har nok fått med meg noe av alt det sjokkerende du har skrevet her inne. Anonymous poster hash: e6909...98d Det er vel innlegget ang mannen min som kaster sprayflaska på meg du sikter til regner jeg med ? Etter jeg kasta et håndkle på han. Japp, i did og yes he did. Står for den jeg. . Men dop ? Jeg har aldri så mye som tenkt tanken engang. Føler ikke du er verdig å vite hvorfor. Men det kan jeg love deg at aldri har skjedd eller kommer til å skje. Lite tips - når du skal gå løs på en person med personangrep og hersketeknikk. Forsikre deg først om at dette er en person som ikke pleier å stå for sine egne ting. Og at den er svakere enn du tilsynelatende vil fremstå som. ( selv bak anonymskjulet ). Og for guds skyld, se til å kunne bevise hold i påstandene dine. For jeg kan nemlig motbevise dem. Sukker og ler oppgitt
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #14 Skrevet 13. mars 2016 Noen spesiell grunn til at dere ikke selv kom med barna? ? Kan tenke meg at barn kan bli engstelige hvis de skal snakke med helt ukjente på et ukjent sted. Ta ansvar, ikke bruk skolen som sjåfører Anonymous poster hash: fdb99...e13 Altså, wow. Rull inn puppen litta da kvinnfolk. Hva vet du om hvorfor de ikke kjørte barna ? Muligens de ikke fikk for alt du vet ? Er det mulig ? Stapp en sokk i mathølet til du vet hva du snakker om !Du er ikke helt god du. Burde du ikke konsentrere deg om den crazy mannen din og dopproblemene istedenfor å angripe fremmede på nett? Anonymous poster hash: e6909...98d Huh ? Er du full ?Hehe. Har nok fått med meg noe av alt det sjokkerende du har skrevet her inne. Anonymous poster hash: e6909...98d Det er vel innlegget ang mannen min som kaster sprayflaska på meg du sikter til regner jeg med ? Etter jeg kasta et håndkle på han. Japp, i did og yes he did. Står for den jeg. . Men dop ? Jeg har aldri så mye som tenkt tanken engang. Føler ikke du er verdig å vite hvorfor. Men det kan jeg love deg at aldri har skjedd eller kommer til å skje. Lite tips - når du skal gå løs på en person med personangrep og hersketeknikk. Forsikre deg først om at dette er en person som ikke pleier å stå for sine egne ting. Og at den er svakere enn du tilsynelatende vil fremstå som. ( selv bak anonymskjulet ). Og for guds skyld, se til å kunne bevise hold i påstandene dine. For jeg kan nemlig motbevise dem. Sukker og ler oppgitt Men alt det andre drittet tør du ikke nevne 😂 Det hjelper ikke å prøve å bagatellisere vet du. Anonymous poster hash: e6909...98d
Etenia Skrevet 13. mars 2016 #15 Skrevet 13. mars 2016 Noen spesiell grunn til at dere ikke selv kom med barna? ? Kan tenke meg at barn kan bli engstelige hvis de skal snakke med helt ukjente på et ukjent sted. Ta ansvar, ikke bruk skolen som sjåfører Anonymous poster hash: fdb99...e13 Altså, wow. Rull inn puppen litta da kvinnfolk. Hva vet du om hvorfor de ikke kjørte barna ? Muligens de ikke fikk for alt du vet ? Er det mulig ? Stapp en sokk i mathølet til du vet hva du snakker om !Du er ikke helt god du. Burde du ikke konsentrere deg om den crazy mannen din og dopproblemene istedenfor å angripe fremmede på nett? Anonymous poster hash: e6909...98d Huh ? Er du full ?Hehe. Har nok fått med meg noe av alt det sjokkerende du har skrevet her inne. Anonymous poster hash: e6909...98d Det er vel innlegget ang mannen min som kaster sprayflaska på meg du sikter til regner jeg med ? Etter jeg kasta et håndkle på han. Japp, i did og yes he did. Står for den jeg. . Men dop ? Jeg har aldri så mye som tenkt tanken engang. Føler ikke du er verdig å vite hvorfor. Men det kan jeg love deg at aldri har skjedd eller kommer til å skje. Lite tips - når du skal gå løs på en person med personangrep og hersketeknikk. Forsikre deg først om at dette er en person som ikke pleier å stå for sine egne ting. Og at den er svakere enn du tilsynelatende vil fremstå som. ( selv bak anonymskjulet ). Og for guds skyld, se til å kunne bevise hold i påstandene dine. For jeg kan nemlig motbevise dem. Sukker og ler oppgitt Men alt det andre drittet tør du ikke nevne 😂Det hjelper ikke å prøve å bagatellisere vet du. Anonymous poster hash: e6909...98d Klart jeg tør. Kom med hver eneste lille ting, så skal jeg stå for rubbel og bit. Ingen fare. Nå adresserte jeg de 2 tingene du nevnte og forsøkte å " ta" meg med. Men bring it on. Jeg står for ALT jeg sier jeg. Så kjør på. Bagatelliserer ingenting. Jeg simpelten står for det. Ikke så lett å ta noen som er sterkere enn deg er det ? Og det sier vel mer om deg enn meg, som går løs på noen under anonym... I moderne tid tror jeg slikt kalles..hmm. Joo, feighet
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #16 Skrevet 13. mars 2016 Noen spesiell grunn til at dere ikke selv kom med barna? ? Kan tenke meg at barn kan bli engstelige hvis de skal snakke med helt ukjente på et ukjent sted. Ta ansvar, ikke bruk skolen som sjåfører Anonymous poster hash: fdb99...e13 Altså, wow. Rull inn puppen litta da kvinnfolk. Hva vet du om hvorfor de ikke kjørte barna ? Muligens de ikke fikk for alt du vet ? Er det mulig ? Stapp en sokk i mathølet til du vet hva du snakker om !Du er ikke helt god du. Burde du ikke konsentrere deg om den crazy mannen din og dopproblemene istedenfor å angripe fremmede på nett? Anonymous poster hash: e6909...98d Huh ? Er du full ?Hehe. Har nok fått med meg noe av alt det sjokkerende du har skrevet her inne. Anonymous poster hash: e6909...98d Det er vel innlegget ang mannen min som kaster sprayflaska på meg du sikter til regner jeg med ? Etter jeg kasta et håndkle på han. Japp, i did og yes he did. Står for den jeg. . Men dop ? Jeg har aldri så mye som tenkt tanken engang. Føler ikke du er verdig å vite hvorfor. Men det kan jeg love deg at aldri har skjedd eller kommer til å skje. Lite tips - når du skal gå løs på en person med personangrep og hersketeknikk. Forsikre deg først om at dette er en person som ikke pleier å stå for sine egne ting. Og at den er svakere enn du tilsynelatende vil fremstå som. ( selv bak anonymskjulet ). Og for guds skyld, se til å kunne bevise hold i påstandene dine. For jeg kan nemlig motbevise dem. Sukker og ler oppgitt Men alt det andre drittet tør du ikke nevne 😂Det hjelper ikke å prøve å bagatellisere vet du. Anonymous poster hash: e6909...98d Klart jeg tør. Kom med hver eneste lille ting, så skal jeg stå for rubbel og bit. Ingen fare. Nå adresserte jeg de 2 tingene du nevnte og forsøkte å " ta" meg med. Men bring it on. Jeg står for ALT jeg sier jeg. Så kjør på. Bagatelliserer ingenting. Jeg simpelten står for det. Ikke så lett å ta noen som er sterkere enn deg er det ? Og det sier vel mer om deg enn meg, som går løs på noen under anonym... I moderne tid tror jeg slikt kalles..hmm. Joo, feighet Du er like anonym du 😂 Prøv igjen Anonymous poster hash: e6909...98d
Etenia Skrevet 13. mars 2016 #17 Skrevet 13. mars 2016 Noen spesiell grunn til at dere ikke selv kom med barna? ? Kan tenke meg at barn kan bli engstelige hvis de skal snakke med helt ukjente på et ukjent sted. Ta ansvar, ikke bruk skolen som sjåfører Anonymous poster hash: fdb99...e13 Altså, wow. Rull inn puppen litta da kvinnfolk. Hva vet du om hvorfor de ikke kjørte barna ? Muligens de ikke fikk for alt du vet ? Er det mulig ? Stapp en sokk i mathølet til du vet hva du snakker om !Du er ikke helt god du. Burde du ikke konsentrere deg om den crazy mannen din og dopproblemene istedenfor å angripe fremmede på nett? Anonymous poster hash: e6909...98d Huh ? Er du full ?Hehe. Har nok fått med meg noe av alt det sjokkerende du har skrevet her inne. Anonymous poster hash: e6909...98d Det er vel innlegget ang mannen min som kaster sprayflaska på meg du sikter til regner jeg med ? Etter jeg kasta et håndkle på han. Japp, i did og yes he did. Står for den jeg. . Men dop ? Jeg har aldri så mye som tenkt tanken engang. Føler ikke du er verdig å vite hvorfor. Men det kan jeg love deg at aldri har skjedd eller kommer til å skje. Lite tips - når du skal gå løs på en person med personangrep og hersketeknikk. Forsikre deg først om at dette er en person som ikke pleier å stå for sine egne ting. Og at den er svakere enn du tilsynelatende vil fremstå som. ( selv bak anonymskjulet ). Og for guds skyld, se til å kunne bevise hold i påstandene dine. For jeg kan nemlig motbevise dem. Sukker og ler oppgitt Men alt det andre drittet tør du ikke nevne 😂Det hjelper ikke å prøve å bagatellisere vet du. Anonymous poster hash: e6909...98d Klart jeg tør. Kom med hver eneste lille ting, så skal jeg stå for rubbel og bit. Ingen fare. Nå adresserte jeg de 2 tingene du nevnte og forsøkte å " ta" meg med. Men bring it on. Jeg står for ALT jeg sier jeg. Så kjør på. Bagatelliserer ingenting. Jeg simpelten står for det. Ikke så lett å ta noen som er sterkere enn deg er det ? Og det sier vel mer om deg enn meg, som går løs på noen under anonym... I moderne tid tror jeg slikt kalles..hmm. Joo, feighet Du er like anonym du 😂 Prøv igjen Anonymous poster hash: e6909...98d Kjære meg. jeg står for det jeg har skrevet og sagt. Og forskjellen på oss er at du sitter som anonym å forsøker å såre/ ødelegge et annet menneske. Jeg har ikke sittet å ( litt creepy må jeg si ) notert meg alt om en person for å så forsøke å senke personen med det senere. Sier jo litt om deg da
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #18 Skrevet 13. mars 2016 Det at barnehageansatt eller skoleansatt blir med barna er ofte fordi foreldrene kan påvirke barna og barna kanskje ikke tør å være ærlig med foreldrene tilstede. Anonymous poster hash: c27e7...dd2
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #19 Skrevet 13. mars 2016 Noen spesiell grunn til at dere ikke selv kom med barna? ? Kan tenke meg at barn kan bli engstelige hvis de skal snakke med helt ukjente på et ukjent sted. Ta ansvar, ikke bruk skolen som sjåfører Anonymous poster hash: fdb99...e13 Altså, wow. Rull inn puppen litta da kvinnfolk. Hva vet du om hvorfor de ikke kjørte barna ? Muligens de ikke fikk for alt du vet ? Er det mulig ? Stapp en sokk i mathølet til du vet hva du snakker om !Du er ikke helt god du. Burde du ikke konsentrere deg om den crazy mannen din og dopproblemene istedenfor å angripe fremmede på nett? Anonymous poster hash: e6909...98d Huh ? Er du full ?Hehe. Har nok fått med meg noe av alt det sjokkerende du har skrevet her inne. Anonymous poster hash: e6909...98d Det er vel innlegget ang mannen min som kaster sprayflaska på meg du sikter til regner jeg med ? Etter jeg kasta et håndkle på han. Japp, i did og yes he did. Står for den jeg. . Men dop ? Jeg har aldri så mye som tenkt tanken engang. Føler ikke du er verdig å vite hvorfor. Men det kan jeg love deg at aldri har skjedd eller kommer til å skje. Lite tips - når du skal gå løs på en person med personangrep og hersketeknikk. Forsikre deg først om at dette er en person som ikke pleier å stå for sine egne ting. Og at den er svakere enn du tilsynelatende vil fremstå som. ( selv bak anonymskjulet ). Og for guds skyld, se til å kunne bevise hold i påstandene dine. For jeg kan nemlig motbevise dem. Sukker og ler oppgitt Men alt det andre drittet tør du ikke nevne 😂Det hjelper ikke å prøve å bagatellisere vet du. Anonymous poster hash: e6909...98d Klart jeg tør. Kom med hver eneste lille ting, så skal jeg stå for rubbel og bit. Ingen fare. Nå adresserte jeg de 2 tingene du nevnte og forsøkte å " ta" meg med. Men bring it on. Jeg står for ALT jeg sier jeg. Så kjør på. Bagatelliserer ingenting. Jeg simpelten står for det. Ikke så lett å ta noen som er sterkere enn deg er det ? Og det sier vel mer om deg enn meg, som går løs på noen under anonym... I moderne tid tror jeg slikt kalles..hmm. Joo, feighet Du er like anonym du 😂 Prøv igjen Anonymous poster hash: e6909...98d Kjære meg. jeg står for det jeg har skrevet og sagt. Og forskjellen på oss er at du sitter som anonym å forsøker å såre/ ødelegge et annet menneske. Jeg har ikke sittet å ( litt creepy må jeg si ) notert meg alt om en person for å så forsøke å senke personen med det senere. Sier jo litt om deg da Lykke til neste gang 😴 Anonymous poster hash: e6909...98d
Etenia Skrevet 13. mars 2016 #20 Skrevet 13. mars 2016 Noen spesiell grunn til at dere ikke selv kom med barna? ? Kan tenke meg at barn kan bli engstelige hvis de skal snakke med helt ukjente på et ukjent sted. Ta ansvar, ikke bruk skolen som sjåfører Anonymous poster hash: fdb99...e13 Altså, wow. Rull inn puppen litta da kvinnfolk. Hva vet du om hvorfor de ikke kjørte barna ? Muligens de ikke fikk for alt du vet ? Er det mulig ? Stapp en sokk i mathølet til du vet hva du snakker om !Du er ikke helt god du. Burde du ikke konsentrere deg om den crazy mannen din og dopproblemene istedenfor å angripe fremmede på nett? Anonymous poster hash: e6909...98d Huh ? Er du full ?Hehe. Har nok fått med meg noe av alt det sjokkerende du har skrevet her inne. Anonymous poster hash: e6909...98d Det er vel innlegget ang mannen min som kaster sprayflaska på meg du sikter til regner jeg med ? Etter jeg kasta et håndkle på han. Japp, i did og yes he did. Står for den jeg. . Men dop ? Jeg har aldri så mye som tenkt tanken engang. Føler ikke du er verdig å vite hvorfor. Men det kan jeg love deg at aldri har skjedd eller kommer til å skje. Lite tips - når du skal gå løs på en person med personangrep og hersketeknikk. Forsikre deg først om at dette er en person som ikke pleier å stå for sine egne ting. Og at den er svakere enn du tilsynelatende vil fremstå som. ( selv bak anonymskjulet ). Og for guds skyld, se til å kunne bevise hold i påstandene dine. For jeg kan nemlig motbevise dem. Sukker og ler oppgitt Men alt det andre drittet tør du ikke nevne 😂Det hjelper ikke å prøve å bagatellisere vet du. Anonymous poster hash: e6909...98d Klart jeg tør. Kom med hver eneste lille ting, så skal jeg stå for rubbel og bit. Ingen fare. Nå adresserte jeg de 2 tingene du nevnte og forsøkte å " ta" meg med. Men bring it on. Jeg står for ALT jeg sier jeg. Så kjør på. Bagatelliserer ingenting. Jeg simpelten står for det. Ikke så lett å ta noen som er sterkere enn deg er det ? Og det sier vel mer om deg enn meg, som går løs på noen under anonym... I moderne tid tror jeg slikt kalles..hmm. Joo, feighet Du er like anonym du 😂 Prøv igjen Anonymous poster hash: e6909...98d Kjære meg. jeg står for det jeg har skrevet og sagt. Og forskjellen på oss er at du sitter som anonym å forsøker å såre/ ødelegge et annet menneske. Jeg har ikke sittet å ( litt creepy må jeg si ) notert meg alt om en person for å så forsøke å senke personen med det senere. Sier jo litt om deg da Lykke til neste gang 😴 Anonymous poster hash: e6909...98d Merkelig, du må være telepatisk. For det var faktisk eksakt dette jeg tenkte når jeg så hva du skrev . Utrolig
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #21 Skrevet 13. mars 2016 Hvorfor gidder dere to å ødelegge tråden med tull og fjas??! Anonymous poster hash: 9ce96...8a5
Etenia Skrevet 13. mars 2016 #22 Skrevet 13. mars 2016 Hvorfor gidder dere to å ødelegge tråden med tull og fjas??! Anonymous poster hash: 9ce96...8a5 unnskyld. Har en tendens til å ville forsvare meg når folk går til angrep. Men jeg beklager.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #23 Skrevet 13. mars 2016 Det er vanlig å la barna velge om de ønsker ha med en voksen de kjenner i samtalen. Om det var en førstesamtale i en sak hvor bekymringen gikk på vold eller andre alvorlige overgrep (det er det vanlige når man snakker med barna uten at foreldrene vet det), har det antagelig ikke blitt gitt informasjon fra barnevernet utover "vi jobber med slik og sånn." Det er barna man ønsker informasjon om, og som bruker å være de som gir infoen. De har ingen taushetsplikt overfor skolens ansatte. Uansett har barneverntjenesten lov å dele informasjon med andre instanser om det er til barnets beste. Og det er som oftest til barnets beste at de har med en trygg voksen i en vanskelig samtale når de ønsker det. Anonymous poster hash: 604f6...ae0
Iiiiik Skrevet 13. mars 2016 #24 Skrevet 13. mars 2016 Hvorfor gidder dere to å ødelegge tråden med tull og fjas??! Anonymous poster hash: 9ce96...8a5 unnskyld. Har en tendens til å ville forsvare meg når folk går til angrep. Men jeg beklager. Det skjønner jeg. Samtidig er det mulig å skjønne at noen reagerer når du skriver på denne måten: Altså, wow. Rull inn puppen litta da kvinnfolk. Hva vet du om hvorfor de ikke kjørte barna ? Muligens de ikke fikk for alt du vet ? Er det mulig ? Stapp en sokk i mathølet til du vet hva du snakker om ! Til temaet i tråden: det viktigste må vel være at barna er trygge i en samtale om vanskelige temaer. Jeg antar det var en grunn til at HI eller barnas far ikke var til stede i samtalene, sånn sett var det sikkert godt for barna at de ble fulgt av andre voksne de kjenner. Så lenge de kun hørte på hva barna fortalte (og ikke hva barneverntjenesten eventuelt undersøker eller mistenker), så er det neppe brudd på taushetsplikt. Skolen får uansett vite om undersøkelsessaken, de blir alltid anmodet om informasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå