Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #1 Skrevet 13. mars 2016 3 Polarbrød med pålegg. 2 med egg. 2 kalestykker av formkake. 1,5 pølse med mos. En sjokolade og en kaffe. 2 glass cola. Litt potetmosrester i aften. Horribelt inntak idag, men er ikke tykk heldigvis! Anonymous poster hash: 960e2...d80
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #2 Skrevet 13. mars 2016 Heldigvis er jeg tykk men har ikke hatt en sånn dårlig dag som deg. Anonymous poster hash: db5a9...efd
Gjest Pusikatt Skrevet 13. mars 2016 #3 Skrevet 13. mars 2016 Men i alle dager!!! Det der er IKKE mye :-) når jeg har spisedager går det ned mengder med brødskiver (10 stk i løpet av dagen), middagsrester fra i går og dagens middag,, potetgull, smågodt, kaker, 1,5 liter brus, gjerne vafler og ellers alt som kan spises. Det du har spist i dag, er det jeg spiser når jeg en sjelden gang er FLINK og begrense meg. Merkelig nok er jeg ikke tykk jeg heller, det er et mysterium for bpde meg og alle rundt meg.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #4 Skrevet 13. mars 2016 Men i alle dager!!! Det der er IKKE mye :-) når jeg har spisedager går det ned mengder med brødskiver (10 stk i løpet av dagen), middagsrester fra i går og dagens middag,, potetgull, smågodt, kaker, 1,5 liter brus, gjerne vafler og ellers alt som kan spises. Det du har spist i dag, er det jeg spiser når jeg en sjelden gang er FLINK og begrense meg. Merkelig nok er jeg ikke tykk jeg heller, det er et mysterium for bpde meg og alle rundt meg. Du gav henne akkurat det svaret hun ville ha... Anonymous poster hash: db5a9...efd
Gjest Pusikatt Skrevet 13. mars 2016 #5 Skrevet 13. mars 2016 Men i alle dager!!! Det der er IKKE mye :-) når jeg har spisedager går det ned mengder med brødskiver (10 stk i løpet av dagen), middagsrester fra i går og dagens middag,, potetgull, smågodt, kaker, 1,5 liter brus, gjerne vafler og ellers alt som kan spises. Det du har spist i dag, er det jeg spiser når jeg en sjelden gang er FLINK og begrense meg. Merkelig nok er jeg ikke tykk jeg heller, det er et mysterium for bpde meg og alle rundt meg. Du gav henne akkurat det svaret hun ville ha...Anonymous poster hash: db5a9...efd Jammen det er jo sant? Det lille der hun har pjusket i seg i dag, er da ikke mye. Eller er det et sånn typisk innlegg der man er ute etter å provosere, eller??
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #6 Skrevet 13. mars 2016 Men i alle dager!!! Det der er IKKE mye :-) når jeg har spisedager går det ned mengder med brødskiver (10 stk i løpet av dagen), middagsrester fra i går og dagens middag,, potetgull, smågodt, kaker, 1,5 liter brus, gjerne vafler og ellers alt som kan spises. Det du har spist i dag, er det jeg spiser når jeg en sjelden gang er FLINK og begrense meg. Merkelig nok er jeg ikke tykk jeg heller, det er et mysterium for bpde meg og alle rundt meg. Du gav henne akkurat det svaret hun ville ha...Anonymous poster hash: db5a9...efd Jammen det er jo sant? Det lille der hun har pjusket i seg i dag, er da ikke mye. Eller er det et sånn typisk innlegg der man er ute etter å provosere, eller?? Uff, kabskje mer at jeg har spist så usunt! Føler jeg har småspist i hele dag. Har enkelte dager der jeg bare spiser alt jeg kommer over og har lyst på! Trøkker inn uten å tenke over det - egentlig mest fordi det er så godt. Ikke fordi jeg er så sulten nødvendigvis Anonymous poster hash: 2fd66...51b
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #7 Skrevet 13. mars 2016 En stor skål med vaniljeis og bringebær To vaffelplater 😫 To kvikklunsj + frokost og lunch 🙈 Anonymous poster hash: 9e83d...445
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #8 Skrevet 13. mars 2016 I går hadde jeg "spisedag". Da gikk det ned: To pizzastykker, var ganske små av størrelse En skål frokostblanding En piano duo En banan Litt pomfri med ostedip + Litt potetgull og sånn ca et halvt kg smågodt.. føltes hverfall sånn, spiste alt for mye. Regnet med va 1500 kcal bare i smågodt. Hater priskrig.. Har alt for lav selvdisiplin! Hadde det ikke vært for godisen ville jeg ligget på underskudd kalorimessig, så sånn går det. Anonymous poster hash: e4d56...826
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #9 Skrevet 13. mars 2016 Som tidligere bulemiker må jeg bare si at jeg er særs lite imponert over hva folk kaller spisedag. Fem frossenpizzaer, tre formkaker, to liter is, en pose boller, to kokesjokolader og en boks med makaroni med smeltet smør på, da begynner vi å snakke. Anonymous poster hash: ad31f...fdd
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #10 Skrevet 13. mars 2016 3 Polarbrød med pålegg. 2 med egg. 2 kalestykker av formkake. 1,5 pølse med mos. En sjokolade og en kaffe. 2 glass cola. Litt potetmosrester i aften. Horribelt inntak idag, men er ikke tykk heldigvis! Anonymous poster hash: 960e2...d80 Det var jammen godt at du fikk sagt at du ikke er tykk i hvert fall, sånn i tilfelle noen av oss skulle tro det Anonymous poster hash: 08695...d00
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #11 Skrevet 13. mars 2016 3 Polarbrød med pålegg. 2 med egg. 2 kalestykker av formkake. 1,5 pølse med mos. En sjokolade og en kaffe. 2 glass cola. Litt potetmosrester i aften. Horribelt inntak idag, men er ikke tykk heldigvis! Anonymous poster hash: 960e2...d80 Det var jammen godt at du fikk sagt at du ikke er tykk i hvert fall, sånn i tilfelle noen av oss skulle tro det Anonymous poster hash: 08695...d00 Regner med jeg fikk høre det, når man ser inntaket av usunn mat. Anonymous poster hash: 2fd66...51b
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #12 Skrevet 13. mars 2016 3 Polarbrød med pålegg. 2 med egg. 2 kalestykker av formkake. 1,5 pølse med mos. En sjokolade og en kaffe. 2 glass cola. Litt potetmosrester i aften. Horribelt inntak idag, men er ikke tykk heldigvis! Anonymous poster hash: 960e2...d80 Det var jammen godt at du fikk sagt at du ikke er tykk i hvert fall, sånn i tilfelle noen av oss skulle tro det Anonymous poster hash: 08695...d00 Regner med jeg fikk høre det, når man ser inntaket av usunn mat. Anonymous poster hash: 2fd66...51b Eeehh du har vel et litt forskrudd syn på spisedag og horribelt inntak Anonymous poster hash: 08695...d00
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #13 Skrevet 13. mars 2016 Hva er spisedag? Hva spiser dere ellers? Anonymous poster hash: 0fe2c...b9f
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #14 Skrevet 14. mars 2016 Mener diu fråtsedag? Jeg spiser hver dag, men spiate mye i dag. Frokost, 3 brødskiver og 2 glass melk 1/2 melkesjokolade (storplate) 2 baguetter med ost og skinke Risengrynsgrøt med kanel, sukker og smør Så bursdagsfeiring til nevøen min: Sjokoladekake, ostekake, sjokoladeboller, pølse i lompe med potetsalat, mange glass brus, myyye smågodte. Kyllingsalat med pasta og egg. Appelsinjuice. Fråtser i mat, men like gjerne sunn som usunn. Anonymous poster hash: c3501...10d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå