Gå til innhold

Andre enn meg som har hatt en "spisedag"?


Anbefalte innlegg

Skrevet

3 Polarbrød med pålegg. 2 med egg. 2 kalestykker av formkake. 1,5 pølse med mos. En sjokolade og en kaffe. 2 glass cola. Litt potetmosrester i aften. Horribelt inntak idag, men er ikke tykk heldigvis!

 

Anonymous poster hash: 960e2...d80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigvis er jeg tykk men har ikke hatt en sånn dårlig dag som deg.

 

Anonymous poster hash: db5a9...efd

Gjest Pusikatt
Skrevet

Men i alle dager!!! Det der er IKKE mye :-) når jeg har spisedager går det ned mengder med brødskiver (10 stk i løpet av dagen), middagsrester fra i går og dagens middag,, potetgull, smågodt, kaker, 1,5 liter brus, gjerne vafler og ellers alt som kan spises.

Det du har spist i dag, er det jeg spiser når jeg en sjelden gang er FLINK og begrense meg.

Merkelig nok er jeg ikke tykk jeg heller, det er et mysterium for bpde meg og alle rundt meg.

Skrevet

Men i alle dager!!! Det der er IKKE mye :-) når jeg har spisedager går det ned mengder med brødskiver (10 stk i løpet av dagen), middagsrester fra i går og dagens middag,, potetgull, smågodt, kaker, 1,5 liter brus, gjerne vafler og ellers alt som kan spises.

Det du har spist i dag, er det jeg spiser når jeg en sjelden gang er FLINK og begrense meg.

Merkelig nok er jeg ikke tykk jeg heller, det er et mysterium for bpde meg og alle rundt meg.

Du gav henne akkurat det svaret hun ville ha...

 

 

Anonymous poster hash: db5a9...efd

Gjest Pusikatt
Skrevet

 

Men i alle dager!!! Det der er IKKE mye :-) når jeg har spisedager går det ned mengder med brødskiver (10 stk i løpet av dagen), middagsrester fra i går og dagens middag,, potetgull, smågodt, kaker, 1,5 liter brus, gjerne vafler og ellers alt som kan spises.

Det du har spist i dag, er det jeg spiser når jeg en sjelden gang er FLINK og begrense meg.

Merkelig nok er jeg ikke tykk jeg heller, det er et mysterium for bpde meg og alle rundt meg.

Du gav henne akkurat det svaret hun ville ha...Anonymous poster hash: db5a9...efd

Jammen det er jo sant? Det lille der hun har pjusket i seg i dag, er da ikke mye. Eller er det et sånn typisk innlegg der man er ute etter å provosere, eller??

Skrevet

 

 

Men i alle dager!!! Det der er IKKE mye :-) når jeg har spisedager går det ned mengder med brødskiver (10 stk i løpet av dagen), middagsrester fra i går og dagens middag,, potetgull, smågodt, kaker, 1,5 liter brus, gjerne vafler og ellers alt som kan spises.

Det du har spist i dag, er det jeg spiser når jeg en sjelden gang er FLINK og begrense meg.

Merkelig nok er jeg ikke tykk jeg heller, det er et mysterium for bpde meg og alle rundt meg.

Du gav henne akkurat det svaret hun ville ha...Anonymous poster hash: db5a9...efd
Jammen det er jo sant? Det lille der hun har pjusket i seg i dag, er da ikke mye. Eller er det et sånn typisk innlegg der man er ute etter å provosere, eller??

Uff, kabskje mer at jeg har spist så usunt! Føler jeg har småspist i hele dag. Har enkelte dager der jeg bare spiser alt jeg kommer over og har lyst på! Trøkker inn uten å tenke over det - egentlig mest fordi det er så godt. Ikke fordi jeg er så sulten nødvendigvis

 

 

Anonymous poster hash: 2fd66...51b

Skrevet

En stor skål med vaniljeis og bringebær

To vaffelplater 😫

To kvikklunsj

 

+ frokost og lunch 🙈

 

Anonymous poster hash: 9e83d...445

Skrevet

I går hadde jeg "spisedag". Da gikk det ned:

 

To pizzastykker, var ganske små av størrelse

En skål frokostblanding

En piano duo

En banan

Litt pomfri med ostedip

 

+ Litt potetgull og sånn ca et halvt kg smågodt.. føltes hverfall sånn, spiste alt for mye. Regnet med va 1500 kcal bare i smågodt. Hater priskrig.. Har alt for lav selvdisiplin! Hadde det ikke vært for godisen ville jeg ligget på underskudd kalorimessig, så sånn går det. 



Anonymous poster hash: e4d56...826
Skrevet

Som tidligere bulemiker må jeg bare si at jeg er særs lite imponert over hva folk kaller spisedag.

Fem frossenpizzaer, tre formkaker, to liter is, en pose boller, to kokesjokolader og en boks med makaroni med smeltet smør på, da begynner vi å snakke.

 

Anonymous poster hash: ad31f...fdd

Skrevet

3 Polarbrød med pålegg. 2 med egg. 2 kalestykker av formkake. 1,5 pølse med mos. En sjokolade og en kaffe. 2 glass cola. Litt potetmosrester i aften. Horribelt inntak idag, men er ikke tykk heldigvis!

 

Anonymous poster hash: 960e2...d80

Det var jammen godt at du fikk sagt at du ikke er tykk i hvert fall, sånn i tilfelle noen av oss skulle tro det

 

Anonymous poster hash: 08695...d00

Skrevet

 

3 Polarbrød med pålegg. 2 med egg. 2 kalestykker av formkake. 1,5 pølse med mos. En sjokolade og en kaffe. 2 glass cola. Litt potetmosrester i aften. Horribelt inntak idag, men er ikke tykk heldigvis!

 

Anonymous poster hash: 960e2...d80

Det var jammen godt at du fikk sagt at du ikke er tykk i hvert fall, sånn i tilfelle noen av oss skulle tro det

 

Anonymous poster hash: 08695...d00

Regner med jeg fikk høre det, når man ser inntaket av usunn mat.

 

Anonymous poster hash: 2fd66...51b

Skrevet

 

 

3 Polarbrød med pålegg. 2 med egg. 2 kalestykker av formkake. 1,5 pølse med mos. En sjokolade og en kaffe. 2 glass cola. Litt potetmosrester i aften. Horribelt inntak idag, men er ikke tykk heldigvis!

 

Anonymous poster hash: 960e2...d80

Det var jammen godt at du fikk sagt at du ikke er tykk i hvert fall, sånn i tilfelle noen av oss skulle tro det

 

Anonymous poster hash: 08695...d00

Regner med jeg fikk høre det, når man ser inntaket av usunn mat.

 

Anonymous poster hash: 2fd66...51b

 

Eeehh du har vel et litt forskrudd syn på spisedag og horribelt inntak

 

Anonymous poster hash: 08695...d00

Skrevet

Hva er spisedag? 

Hva spiser dere ellers? 



Anonymous poster hash: 0fe2c...b9f
Skrevet

Mener diu fråtsedag? Jeg spiser hver dag, men spiate mye i dag.

Frokost, 3 brødskiver og 2 glass melk

1/2 melkesjokolade (storplate)

2 baguetter med ost og skinke

Risengrynsgrøt med kanel, sukker og smør

Så bursdagsfeiring til nevøen min:

Sjokoladekake, ostekake, sjokoladeboller, pølse i lompe med potetsalat, mange glass brus, myyye smågodte.

Kyllingsalat med pasta og egg. Appelsinjuice.

 

Fråtser i mat, men like gjerne sunn som usunn.

 

Anonymous poster hash: c3501...10d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...