Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #1 Skrevet 13. mars 2016 Kort fortalt; svigers har ikke kjøpt noe som helst til sitt lille barnebarn på 10 mnd, utenom 6 tøyklosser i gave til jul, og en konvolutt med 200 kr til fødsel. Til forskjell kjøpte de bilsete, seng, klær, smykker, bæresele og en del annet til det andre jente barnebarnet sitt. Synes det er rart og urettferdig. Hva tenker dere? Eller hvordan ville dere reagert? Anonymous poster hash: eef06...819
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #2 Skrevet 13. mars 2016 Det har kanskje noe med hvordan dere har det økonomisk ift den andre familien? Kanskje de gir etter behov? Anonymous poster hash: bea0f...b51
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #4 Skrevet 13. mars 2016 Hva sier mannen din om saken? Vel, dette føyer seg inn i rekken over mange merkelige ting de gjør, og med årene har han tatt mer og mer avstand... hovedsakelig pga måten de er med våre barn og hvordan de diller og duller med hans brødre og deres familier. Så han er ikke videre imponert nei... Men på en måte synes jeg hele greia bare er trist. Trist at de ikke tar seg sammen,og trist at mannen distanserer seg mer og mer, selv om jeg forstår han. HI Anonymous poster hash: eef06...819
Gjest Antarctica Skrevet 13. mars 2016 #5 Skrevet 13. mars 2016 Hva sier mannen din om saken?Vel, dette føyer seg inn i rekken over mange merkelige ting de gjør, og med årene har han tatt mer og mer avstand... hovedsakelig pga måten de er med våre barn og hvordan de diller og duller med hans brødre og deres familier. Så han er ikke videre imponert nei... Men på en måte synes jeg hele greia bare er trist. Trist at de ikke tar seg sammen,og trist at mannen distanserer seg mer og mer, selv om jeg forstår han. HI Anonymous poster hash: eef06...819 Sier han til dem høyt og tydelig at han blir skuffa, fornærma og sint når de systematisk favoriserer de andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå