Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #1 Skrevet 13. mars 2016 Hei. Jeg er syk og har kronisk fatigue pga denne sykdommen. Jeg klarer å jobbe, selv om det i perioder er tøft og jeg må sykemeldes. Jeg klarer ikke gjøre noe mer enn jobb da, og har jo en mann og barn. Jeg klarer altså ingenting annet enn å hangle meg gjennom dagene til jeg kan legge meg sammen med barna. Helgene er helt håpløse, da er jeg knust. Jeg skjønner jo at det ikke fungerer, men jeg sliter så med at jeg ikke skal klare å jobbe. Jeg elsker jobben min og er så redd for å bli sittende hjemme. Hva kan jeg gjøre for å akseptere situasjonen, og innse at jeg må roe ned for å kunne leve og ta meg av familien? Anonymous poster hash: 72f4f...896
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #2 Skrevet 13. mars 2016 Hvor mye jobber du da? Anonymous poster hash: 467fc...d4d
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #3 Skrevet 13. mars 2016 Pr nå jobber jeg 80%. Reduserte fra 100 til 80 i håp om at det skulle gå. Anonymous poster hash: 72f4f...896
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #4 Skrevet 13. mars 2016 Men hvis du reduserer til 50%, kanskje det blir mye bedre da. Og det viktigste er vel å få jobbe noe, ikke hvor mye. Anonymous poster hash: 3979b...dc7
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #5 Skrevet 13. mars 2016 Men hvis du reduserer til 50%, kanskje det blir mye bedre da. Og det viktigste er vel å få jobbe noe, ikke hvor mye. Anonymous poster hash: 3979b...dc7 Ja, det er sant. Jeg får forsøke det. Evnt bytte yrke om jeg ikke får til. Det er nok bare tungt å gi slipp på en jobb jeg virkelig har jobbet hardt for i 15 år. Jeg hadde jo så mange planer om framtida i yrkeslivet. Anonymous poster hash: 72f4f...896
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå