Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #1 Skrevet 13. mars 2016 Ser ikke ut som et barneunderliv. Flere argumenterer at et glatt kjønnsorgan ser ut som et barns. Det er det teiteste argumentet jeg hører. Det er som å si at en flatbrystet kvinne ser ut som et barn, eller at en mann uten skjegg ser ut som en gutt... Greit at noen ikke synes det er pent eller sexy. Men noen av oss liker det. Betyr ikke at vi assosierer det med prepubertale kjønnsorgan! Underlivet mitt ser annerledes ut nå, selv om jeg fjerner håret, enn slik det så ut da jeg var 10! Og selv om min mann liker det glatt, betyr det IKKE at han ville likt et barneunderliv. Anonymous poster hash: 70b26...e2f
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #2 Skrevet 13. mars 2016 Satt å tenkte det samme i ste.. Jeg tenker mitt om de som får assosiasjoner til barns underliv av å se glattbarberte voksne. De kan ikke være helt "friske", tenker jeg. En ting er preferanser og at man liker ulike ting. Det er naturligvis helt OK. Anonymous poster hash: 150f0...453
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #3 Skrevet 13. mars 2016 Tenkte det samme. Jeg har valgt en mann som ikke ser ut som en guttunge i utgangspunktet. Og han er ikke liten "down there", så jeg klarer ikke å se for meg han som en guttunge når han er glatt barbert. Han er jo mann med stor M! Anonymous poster hash: 9de90...2c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå