Gå til innhold

Flere her som ikke har sex under graviditeten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både jeg og mannen har ikke sex under svangerskapet, vi synes det er ekkelt og upassende så vi vil ikke ha og det går kjempefint. Er nervøse for noe skal skje også siden jeg har pcos.

Er det flere?

Anonymous poster hash: 98e12...e92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det frista ikke for oss å ha sex mens jeg hadde hodet nede i spybøtta hele tida.

Anonymous poster hash: 664e2...a7c

Skrevet

Første graviditet hadde jeg ikke sex.. men jeg var singel da.

Anonymous poster hash: 604cf...1e4

Skrevet

Vi har hatt sex 3 ganger på de 8 mnd jeg har vært gravid. Mannen synes det er rart og han er redd for å gjøre noe galt. Det er ikke viktig for meg heller....

Anonymous poster hash: ead3f...c6e

Skrevet

Samme her. Ikke noe vi stresset med i det hele tatt. Folk er forskjellige.

Anonymous poster hash: 54ef1...db7

Skrevet

Ikke med eksmannen, men nå med ny mann hadde jeg klikket om jeg ikke fikk ligge med ham. Lyst på ham hele tiden.

Anonymous poster hash: 47aef...85b

Skrevet

Jeg har så vondt i bekkenet og er generelt trøtt og i dårlig form, så det blir ikke så ofte. Før jeg ble gravid sa jeg til sambo at det blir jo flott, slipper å tenkte på ppiller og alt det styret der. Nå har vi oss kanskje en gang i måneden, har veldig dårlig samvittighet for at jeg ikke hverken har lyst eller klarer oftere. Men er jo godt da, når det først skjer. Bare veldig ømt der nede

Anonymous poster hash: b5706...912

Skrevet

Vi hadde ikke sex før 12+0 ( har mistet flere ganger tidlig) uten at det har noen sammenheng, men vi var nervøse og lot vær. Etter ultralyd i uke 14+0 har vi hatt sex som normalt frem til ca uke 30. Da kom magen og mannen syns det er rart. Jeg er 35 uker på vei nå og vi koser mye, men har ikke sex da vi ikke finner en stilling hvor jeg ikke dør av smerte i bekkenet mitt.

Jeg suger han heller og vi bruker vibrator på klitten min. Har det helt fantastisk 

Anonymous poster hash: c5cad...2d1
Skrevet

Hadde ikke sex pga han ikke ville, jeg praktisk talt tryglet han men nei, helt uaktuelt. Først var han Red for å skade også når legen hadde forklart han at det ikke var mulig så syntes han magen var turnof. Etter barnet ble født kunne han inne gjøre såndt med noen sin mamma... Han endte opp med å være utro. Jeg har gått fra han...

Anonymous poster hash: c4024...297

Skrevet

VI har mer sex enn noen gang.... Kan ha det opptil flere ganger om dagen..:)

Sliter med bekkenløsning, men utrolignok merker jeg ingenting når vi har sex. Jeg har lyst på mannen hele tiden, og hadde blitt kjempe lei meg om han ikke ville hatt sex med meg.

Har to barn fra før, med annen mann og da hadde jeg 0 sex når jeg gikk gravid, hadde absolutt ikke sexlyst, totalt tørke... så rart hvor forskjellig det kan være fra svangerskap til svangerskap...

Anonymous poster hash: a8288...877

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...