Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #1 Skrevet 13. mars 2016 Jeg er endelig gravid,etter å ha prøvd i mage år, fikk egentlig beskjed om at vi ikke kunne få barn på naturlig vis,men plutselig så var jeg gravid likevel :-) :-) jeg er nå i uke 12 + 4.Skal på tidlig ultralyd i uke 13+5. Det jeg lurer på er:vi har kun fortalt om graviditeten til noen få,er så redd for at noe skal gå galt,ville dere har fortalt de nå, eller ventet til etter ultralyd? Er på en måte veldig utålmodig og vil fortelle det til alle,men på en annen måte vil jeg vente... ;-) Anonymous poster hash: 5f764...b45
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #2 Skrevet 13. mars 2016 Vi fortalte det til foreldrene våre når jeg var 9 uker på vei (jul) og ventet til uke 14 med å fortelle det på jobb etc. Dette fordi jeg måtte igjennom duotest i 12-13 uke, og vi ville vite at alt var i orden før vi sa noe. Anonymous poster hash: 32bd3...41d
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #3 Skrevet 13. mars 2016 Gratulerer så utrolig mye HI. Er i samme situasjon selv, prøvd i over 7 år, fått samme beskjed og plutselig sa det snap . Vi fortalte mamman min og bror min og våre aller nærmeste med en gang. Ellers kommer vi til å vente til etter uke 12 er passert ( er 10+4 nå. Bare dere selv som kan kjenne på når det er rett for dere gratulerer så utrolig mye <3 Anonymous poster hash: e5ffb...abe
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #4 Skrevet 13. mars 2016 Jeg er 10.uker på vei og vi har fortalt til besteforeldre,tanten og onklene for 2 uker siden. Jeg har også fortalt på jobben fordi jobben min er slik at jeg kan ikke fortsette å jobbe akkurat det jeg driver med om jeg er gravid. Du er nå i 2.trimester,sjansen på at det skal hå galt er veldig liten. Og hva er det verste om det går galt? ALLE vil vise forståelse. En gjennomsnittlig person i 30årene har allerede vært gjennom graviditets gleder og problemer og vet hva det innebærer,de vil vise forståelse. Anonymous poster hash: 6c877...2f1
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #5 Skrevet 13. mars 2016 Fortalte til foreldrene og søsknene våre med en gang, ventet til etter ultralyd med å fortelle til alle andre. Anonymous poster hash: 13cbf...b85
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #6 Skrevet 13. mars 2016 Hvis du får dårlige nyheter på UL, hvem vil du dele det med? Ville fortalt det til de jeg uansett ville fortalt at jeg hadde mistet om det skulle skje. I min krets var ikke det så mange, men det er jo individuelt. Noen synes det er greit at alle vet. Det er jo bare en ukes tid til dere får bekreftet om alt ser fint ut, så om dere velger å vente litt til, så er det jo uansett ikke så lenge igjen Gratulerer og masse lykke til Anonymous poster hash: 9478c...a31
amandine Skrevet 13. mars 2016 #7 Skrevet 13. mars 2016 Jeg har alltid fortalt tidlig, tenker at delt glede er dobbel glede. Har dessverre også opplevd og erfart at delt sorg er halv sorg. Eller, -halv blir den vel ikke, men den blir lettere å bære når du ikke bærer den alene.
Iiiiik Skrevet 13. mars 2016 #8 Skrevet 13. mars 2016 Jeg har mistet to ganger, og begge gangene har det vært fint for meg at en del har visst. Det ville vært vanskelig for meg å late som ingenting overfor alle rundt meg.
guggu Skrevet 13. mars 2016 #9 Skrevet 13. mars 2016 Gratulerer så mye :-D vi hadde vært prøvere i over 5år før spira satt og gubben ville ikke si noe før det var synlig :/ Så har ble det ikke fortalt før ca uke 30 .... men foreldre/mine søsken fikk vite straks testen var positiv ;-) forferdelig å vente men jeg var veldig usikker om det virkelig var sant! Gjør det som er rett for dere ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #10 Skrevet 13. mars 2016 Takk og takk for svar alle sammen :-) er forsatt litt usikker, men godt med råd fra dere :-) Anonymous poster hash: 5f764...b45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå