Gå til innhold

Late dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen gang hatt late dager? Der dere ikke orker å gjøre noen ting. Bare lar barna spiller hele dagen mens du selv sløver på sofa, og det er kun brødmat eller pølser med brød/lomper til middag? I dag har jeg det og jeg får litt dårlig samvittighet pga det, men jeg orker rett og slett ingen ting. Synes det er eneste jeg som har det...

Anonymous poster hash: 00cd6...ead

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rett som det er. Alle kan ikke være strebere!

Anonymous poster hash: d3cd6...11c

Skrevet

Det har vi rett som det er vi og 😉 3 unger som er fornøyd med å få spille/se på nettbrettet...😊

Anonymous poster hash: e49a5...5f6

Skrevet

Godt å høre. Synes alle mødre rundt meg er så flinke, finner på et eller annet med ungene, passer på at de ikke sitter for mye på iPad osv, men i dag orker jeg rett og slett ikke ta kampen...

Skrevet

Det har vi rett som det er vi og 😉 3 unger som er fornøyd med å få spille/se på nettbrettet...😊

Anonymous poster hash: e49a5...5f6

Hvor gamle er de?

Skrevet

Ja;)

Anonymous poster hash: 10175...398
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Ja, det skjer! Søndager er typisk sånne dager, og vi elsker det alle mann. Lader opp før en ny uke full av planer og mas, godt å koble heeelt ut fra tid til annen :) Ikke får jeg dårlig dårlig samvittighet heller ;)

Skrevet

Ble en slik dag idag, da både jeg og samboeren kasta opp i natt....

Anonymous poster hash: f10aa...695

Skrevet

Jepp. Forrige helg var vi på ridning, i badebassenget og på fjellet og gikk på slalom. Denne helgen har vi ikke gjort noen ting. Sykdom gjør at det blir late dager. Satser på det blir bedre neste helg ;)

Anonymous poster hash: c2e22...0bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...