Gå til innhold

Harry parfyme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke parfymer for dame er egentlig litt harry å bruke, eller på en eller annen måte litt "belastet"? Hvorfor?

Anonymous poster hash: b9dc8...de8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jean Paul

Anonymous poster hash: cdcf8...11a

Skrevet

Alle parfymer er Harry.

Skrevet

Tommy hilfiger tommy girl

Og disse kjendisparfymene britney, christina aguilera, justin bieber, naomi campbell and the list goes on...

Men jeg er veldig snever når det kommer til parfyme. Har to jeg bruker og som jeg har brukt i alle år. For andre er kanskje de harry :P

Skrevet

Er vel ingen parfyme som er harry, alle er forskjellige og liker forskjellige lukter. Alle må finne sin parfyme

Skrevet

Obsession

Anais anais

Loulou

Gloria Vanderbilt

Tosca

4711

Poison

Vet ikke om de er Harry, retro er vel riktigere ord.

Skrevet

Alle parfymer er Harry.

Jaha? På hvilket grunnlag??

Veldig uvanlig å betrakte parfyme som "harry" ... nytt for meg i alle fall ...

Største nei-nei for meg er alle parfymer laget av popstjerner som Britney, J-Lo, Beonce osv.

Skrevet

Alle parfymer er Harry.

Største nei-nei for meg er alle parfymer laget av popstjerner som Britney, J-Lo, Beonce osv.

De aller fleste klarer ikke å ta på riktig mengde parfyme - parfyme skal jo ikke dunste, den skal bare anes bittelitt. Det er skikkelig harry å stinke parfyme.

Selvfølgelig er det noen som lukter behagelig med parfyme på, men det er langt mellom de.

Skrevet

Husker de der Date parfymene som ble solgt på Cubus og sånt for mange år siden 😄😁 De er vel rimelig Harry hvis de finnes fortsatt 😀😀

Anonymous poster hash: e2d94...816

Skrevet

Alle parfymer er Harry.

Fordi dere sender ut et signal om at dere driter i allergikere bl.a. Det er usympatisk. Og usympatisk = Harry ;)

Anonymous poster hash: 48f68...f2d

Skrevet

Jean Paul

Anonymous poster hash: cdcf8...11a

Det var den første jeg tenkte på, også.

Skrevet

Alle parfymer er Harry.

De aller fleste klarer ikke å ta på riktig mengde parfyme - parfyme skal jo ikke dunste, den skal bare anes bittelitt. Det er skikkelig harry å stinke parfyme.

Selvfølgelig er det noen som lukter behagelig med parfyme på, men det er langt mellom de.

Ubehagelig og kvalmende for medmennesker er det uten tvil. Men harry syns jeg var et dårlig beskrivende ord for dette fenomenet.

Anonymous poster hash: 55a8e...779

Skrevet

Alle parfymer er Harry.

Fordi dere sender ut et signal om at dere driter i allergikere bl.a. Det er usympatisk. Og usympatisk = Harry ;)

Anonymous poster hash: 48f68...f2d

Helt enig med deg. Jeg er allergisk selv og får skikkelig hodepine og blir veldig kvalm når jeg må være i samme rom med en som dusjer seg i parfyme...

Anonymous poster hash: d5f0e...c4e

Skrevet

Tenk om jeg ikke hadde vært på DiB, da ville jeg ikke ant at det fantes harry parfymer. Jeg synes det er ubehagelig med store mengder parfyme, og liker ikke stikkende blomsterlukter eller tunge parfymer som "Poison". 

Skrevet

Husker de der Date parfymene som ble solgt på Cubus og sånt for mange år siden 😄😁 De er vel rimelig Harry hvis de finnes fortsatt 😀😀

Anonymous poster hash: e2d94...816

De ble solgt på dagligvare butiker og. Husker jeg først brukte den røde som alle andre omtrent, og gikk over til den grønne. Er ikke Harry de da, men nostalgisk. Mimre mimre... Men nei hadde ikke brukt den i dag om den fantes 😂

Anonymous poster hash: a840e...b97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...