Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #1 Skrevet 13. mars 2016 Sønnen min kastet opp i natt fra 4-7, han har ikke kastet opp mer eller hatt diaré, men han har feber og er slapp. Hvor lang inkubasjonstid er det på slike magevirus? Jeg har undersøkelse på sykehuset i morgen, men vil jo ikke smitte folk heller. Om jeg ikk blir syk, kan jeg være smittebærer fordet? Om jeg blir smittet, når ca slår det ut? Anonymous poster hash: e7cb6...014
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #2 Skrevet 13. mars 2016 2 dagers inkubasjonstid...men du kan jo ikke vite om du er smittet i dag.. Jeg ville ringt sykehuset og spurt om hva de tenker. Anonymous poster hash: c02aa...67c
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #3 Skrevet 13. mars 2016 Takk for svar! Skal ringe og høre i morgen før timen Men er sykdommen smittsom før man begynner å spy? Har jo kosa og nussa på sønnen før han begynte, så om jeg får det får jeg det vel snart!? Anonymous poster hash: e7cb6...014
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #4 Skrevet 13. mars 2016 De fleste magevirus har vel 12-24 timers inkubasjonstid, men noen har lenger så det er vanskelig å svare sikkert på. Anonymous poster hash: 8c9d0...74b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå