GĂ„ til innhold

Hvor ofte vasker du badet?đŸĄđŸ’©

Anbefalte innlegg

Skrevet

GjÞr dere det hver uke?Helt Êrlig nÄ

Anonymous poster hash: 805e6...784

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vaskehjelp hver uke sÄ ja, det vaskes hver uke. Jeg drar som regel over en gang i tillegg.

Skrevet

Ja, helt érlig 😉

Skrevet

badet vasker jeg skikkelig annenhver uke, men drar over vasken og badekaret sÄnn ca 3. hver dag. 

Toalettet vasker jeg flere ganger i uka, da jeg har to gutter som ikke har helt styring pÄ fanten... hehe;)

Anonymous poster hash: ac2f2...767
Skrevet

En gang i uken, oftere om vi fÄr besÞk..

Anonymous poster hash: 0c867...ff8

Skrevet

TÞrker over og sprayer her og der stort sett hver dag. Vasker skjeldent hele bade pÄ en gang. Samme med resten av huset.

Anonymous poster hash: 65154...7d9

Skrevet

Vi vasker badet ordentlig en gang i uka. Vasker i tillegg over vask og toalett ca annenhver dag. Gulvet moppes og/eller stĂžvsuges ca hver andre/tredje dag.

Vi er fem mennesker som deler et bad, det blir fort stþvete og skittent🙄😉

Anonymous poster hash: 7eb5d...61d

Skrevet

1 gang i uka. 2 ganger i uka pĂ„ gjestetoalettet da dette blir brukt betraktelig oftere enn badene😊

Skrevet

Vaskehjelp annenhver uke, da blir alt tatt skikkelig. Ellers tar vi det 1-2 ganger i mellomtiden, ikke sÄ nÞye.

Anonymous poster hash: 598b4...ff4

Skrevet

1 gang i uken skikkelig. 

Vasker kjapt over do og vask annenhver dag

Anonymous poster hash: 6723a...a81
Skrevet

Vaskes skikkelig av vaskehjelp hver onsdag. Jeg tĂžrker over do og vask/benk hver dag. Helt ĂŠrlig. Og ja, selvfĂžlgelig.

Skrevet

Vasker over vask og toalett sÄ og si hver dag pÄ begge badene. Resten , som dusj , badekar og gulv to dager i uken

Anonymous poster hash: 0226e...d9a

Skrevet

skikkelig hver 2. uke av vaskehjelp. Drar over do, badekar og vask 1-2 ganger per uke i tillegg!

Anonymous poster hash: 845f6...a45
Skrevet

2 ganger i uken tas begge badene.

Anonymous poster hash: bf210...aa2

Skrevet

Vasker over do, vask og gulv minimum annenhver dag. Og da er det skikkelig skittent, eller stÞvete hvertfall. Hater alt stÞvet pÄ badet! I perioder har jeg vasket over hver dag fordi det er sÄ ille. 

Anonymous poster hash: a63c7...0f9
Skrevet

Hvordan fĂ„r dere sĂ„ mye stĂžv pĂ„ badet?Her ser det rent ut hele tiden, men vasker selvfĂžlgelig sĂ„ ofte jeg kan.Har gĂ„tt opptil 2 uker uten vask pga nybakt mor med tvillinger og 3 Ă„ring alene😅

Anonymous poster hash: 805e6...784

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...