Gå til innhold

Blir gal...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjennes sånn ut. Unga på 8 og 12 maser konstant! To av tre setninger begynner med MAMMA eller hvem/hvor/hva/når/kan jeg....argh...sånn 👅måtte bare få det ut et sted 😊

Anonymous poster hash: 84435...349

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjennes sånn ut. Unga på 8 og 12 maser konstant! To av tre setninger begynner med MAMMA eller hvem/hvor/hva/når/kan jeg....argh...sånn 👅måtte bare få det ut et sted 😊

Nå er det på tide å begynne å skjerme deg selv!

"Spør pappa"

"Det skal jeg svare på når jeg er ferdig med å sove middag, men nå er det 30 minutters stillhet"

"Jeg er i samme rom, bruk innestemme"

Dette er blant mine faste replikker.

Anonymous poster hash: 1d93e...57f

Skrevet

Jeg har 4 barn. Ordet mamma, intet ord fyller meg med mer stolthet og glede, men det er heller intet annet ord som driver meg SÅ til vanvidd! :P

Bare mens jeg skrev dette svaret har jeg blitt avbrutt 3 ganger :P

Anonymous poster hash: 4ba12...759

Skrevet

Kjennes sånn ut. Unga på 8 og 12 maser konstant! To av tre setninger begynner med MAMMA eller hvem/hvor/hva/når/kan jeg....argh...sånn måtte bare få det ut et sted Anonymous poster hash: 84435...349

"Spør pappa"

"Det skal jeg svare på når jeg er ferdig med å sove middag, men nå er det 30 minutters stillhet"

Dette er blant mine faste replikker.Anonymous poster hash: 1d93e...57f

den med innestemme bruker jeg sjelden, de står ofte i et annet rom og roper....faren er ikke hjemme...de er nå sendt ut med beskjed om ikke å komme inn før minst 3o min

Skrevet

Kjennes sånn ut. Unga på 8 og 12 maser konstant! To av tre setninger begynner med MAMMA eller hvem/hvor/hva/når/kan jeg....argh...sånn måtte bare få det ut et sted Anonymous poster hash: 84435...349

"Spør pappa"

Dette er blant mine faste replikker.Anonymous poster hash: 1d93e...57f

den med innestemme bruker jeg sjelden, de står ofte i et annet rom og roper....faren er ikke hjemme...de er nå sendt ut med beskjed om ikke å komme inn før minst 3o min

Folk som står i et annet rom og roper får kun et standardsvar av meg: "Kom hit."

Anonymous poster hash: 1d93e...57f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...