Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #1 Skrevet 13. mars 2016 Kjennes sånn ut. Unga på 8 og 12 maser konstant! To av tre setninger begynner med MAMMA eller hvem/hvor/hva/når/kan jeg....argh...sånn 👅måtte bare få det ut et sted 😊 Anonymous poster hash: 84435...349
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #2 Skrevet 13. mars 2016 Kjennes sånn ut. Unga på 8 og 12 maser konstant! To av tre setninger begynner med MAMMA eller hvem/hvor/hva/når/kan jeg....argh...sånn 👅måtte bare få det ut et sted 😊 Anonymous poster hash: 84435...349 Nå er det på tide å begynne å skjerme deg selv! "Spør pappa" "Det skal jeg svare på når jeg er ferdig med å sove middag, men nå er det 30 minutters stillhet" "Jeg er i samme rom, bruk innestemme" Dette er blant mine faste replikker. Anonymous poster hash: 1d93e...57f
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #3 Skrevet 13. mars 2016 Jeg har 4 barn. Ordet mamma, intet ord fyller meg med mer stolthet og glede, men det er heller intet annet ord som driver meg SÅ til vanvidd! Bare mens jeg skrev dette svaret har jeg blitt avbrutt 3 ganger Anonymous poster hash: 4ba12...759
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #4 Skrevet 13. mars 2016 Kjennes sånn ut. Unga på 8 og 12 maser konstant! To av tre setninger begynner med MAMMA eller hvem/hvor/hva/når/kan jeg....argh...sånn måtte bare få det ut et sted Anonymous poster hash: 84435...349 Nå er det på tide å begynne å skjerme deg selv! "Spør pappa" "Det skal jeg svare på når jeg er ferdig med å sove middag, men nå er det 30 minutters stillhet" "Jeg er i samme rom, bruk innestemme" Dette er blant mine faste replikker.Anonymous poster hash: 1d93e...57f den med innestemme bruker jeg sjelden, de står ofte i et annet rom og roper....faren er ikke hjemme...de er nå sendt ut med beskjed om ikke å komme inn før minst 3o min Anonymous poster hash: 84435...349
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #5 Skrevet 13. mars 2016 Kjennes sånn ut. Unga på 8 og 12 maser konstant! To av tre setninger begynner med MAMMA eller hvem/hvor/hva/når/kan jeg....argh...sånn måtte bare få det ut et sted Anonymous poster hash: 84435...349 Nå er det på tide å begynne å skjerme deg selv! "Spør pappa" "Det skal jeg svare på når jeg er ferdig med å sove middag, men nå er det 30 minutters stillhet" "Jeg er i samme rom, bruk innestemme" Dette er blant mine faste replikker.Anonymous poster hash: 1d93e...57f den med innestemme bruker jeg sjelden, de står ofte i et annet rom og roper....faren er ikke hjemme...de er nå sendt ut med beskjed om ikke å komme inn før minst 3o min Anonymous poster hash: 84435...349 Folk som står i et annet rom og roper får kun et standardsvar av meg: "Kom hit." Anonymous poster hash: 1d93e...57f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå