Gå til innhold

Jeg har vært borte herfra i månedsvis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi det er så uyhggelig å stille spørsmål eller diskutere noe her inne. Det florerer av frekkheter, usakligheter, mobbing (av både anonyme, medlemmer og bloggere...) og annen dritt. 

Men stakk innom fordi jeg kom på noe jeg ønsket å spørre om. Det var noe helt uskyldig. Og hva skjer? Jo, noen dikter opp et eller annet og klarer å komme med noe dritt tilbake. Seriøst! Hvis man stiller spørsmålet: "Hva liker du best av PC og TV?", så kan du banne på at noen kommer med et svar der trådstarter eller andre i tråden blir hetset. 

Det er et kjempeproblem og jeg forstår ikke at moderatorene og andre admin. ikke gjør mer enn de gjør for å bevare dette forumet. Det bør være nulltoleranse for frekke svar og banning på livstid av brukere (også de som skjuler seg anonymt) som ikke klarer å svare høflig og saklig på det trådstarter spør om, med mindre trådstarter i åpningsinnlegget opplyser om stor takhøyde f.eks. 

Vel, det var 10 min inne på denne drittsiden, og aldri mer. Er det ingen her inne som går inn for å skape et hyggelig og fint forum der man kan diskutere livet som mor/far? Det virker i hvertfall ikke sånn, det virker som at alle er her for å få utløp for mensenoppførselen sin og mobbe andre. 

Det er stygt og dere som vet at dere holder på sånn bør virkelig skamme dere, håper for all del at dere er troll og ikke egentlig er mødre. 

Anonymous poster hash: a3888...661
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg aldri lagt merke til. Mulig innleggene dine er vinklet på en måte som lett kan tolkes negativt?

Anonymous poster hash: 9cbb1...f0a

Skrevet

Har jeg aldri lagt merke til. Mulig innleggene dine er vinklet på en måte som lett kan tolkes negativt?

Ha ha, her var det en allerede 😂

Anonymous poster hash: 7fec7...273

Gjest Antarctica
Skrevet

Hvilket spørsmål var det du stilte, da? Kan du linke til innlegget ditt?

Skrevet

Ha ha, her var det en allerede 😂

Eh..jeg svarer HI på det hun spør om. Må du roe jura.

Skrevet

Ha ha, her var det en allerede

Øh...?

Det er visst flere overfølsomme som tar absolutt alt negativt opp her inne....

Anonymous poster hash: 2b0a9...bf4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...