Gå til innhold

Er det noen som har noen råd? Premenstruell...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har eskalert i det siste. Det varer heldigvis ikke så lenge, men den dagen det er på sitt verste er utrolig vond! Jeg er så sint, lei meg (kjenner igjen symptomer fra depresjon) og har det vondt hele dagen. Det er vanskelig å forholde seg til barna (mannen skjønner jo hva det er), siden det er nesten umulig å oppføre seg normalt. 

Jeg går på Nuvaring (p-ring), men kroppen min tålte ikke å hoppe over mensen, så jeg må ta en uke uten ring, og da kommer PMS. 

Anonymous poster hash: 2e97d...6b1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

ta kontakt med legen din, er mange som går på serotoninreopptakshemmende medisiner. som har god effekt. dette er nok det eneste som kan hjelpe deg. evt en hysterektomi. men det er kanskje litt drastisk :P snakk med fastlegen din om dette. finnes mange muligheter :)

Anonymous poster hash: 189ec...80b
Skrevet

Nattlysoljekapsler. Høy dose, minst dobbel, de første 2-3 ukene. Dette reddet meg! Merker stor forskjell hver gang jeg har hatt opphold. Det kan ta en stund før full effekt, men jeg merker stor forskjell allerede første syklus.

Men om du har god effekti av p-ring, så spørs det om du ikke hadde hatt god effekt av f.eks spiral eller p-sprøyte også, og da slippe mensen helt...

Anonymous poster hash: 2a2ae...471

Skrevet

Nei, spiral får jeg bivirkning av, det kan jeg ikke bruke. :-( Men skal sjekke med fastlegen min om det er noe annet jeg kan prøve ut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...