Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #1 Skrevet 13. mars 2016 Hvorfor gjør du det? La oss si at hovedinnlegger stiller et spørsmål, og skriver bakgrunnshistorien for spørsmålet. Så kommer DU og henger deg opp i noe helt absurd og usaklig, og kommenterer på bakgrunn av det. Hvorfor gjør du det, har du ikke evnen til å diskutere? Det er feil, uhøflig og dårlig folkeskikk. Og uintelligent. Anonymous poster hash: 4e0a3...397
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. mars 2016 #2 Skrevet 13. mars 2016 Hvorfor gjør du det? La oss si at hovedinnlegger stiller et spørsmål, og skriver bakgrunnshistorien for spørsmålet. Så kommer DU og henger deg opp i noe helt absurd og usaklig, og kommenterer på bakgrunn av det. Hvorfor gjør du det, har du ikke evnen til å diskutere? Det er feil, uhøflig og dårlig folkeskikk. Og uintelligent. Anonymous poster hash: 4e0a3...397 Hvorfor skriver du DU med store bokstaver?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #3 Skrevet 13. mars 2016 Hvorfor gjør du det? La oss si at hovedinnlegger stiller et spørsmål, og skriver bakgrunnshistorien for spørsmålet. Så kommer DU og henger deg opp i noe helt absurd og usaklig, og kommenterer på bakgrunn av det. Hvorfor gjør du det, har du ikke evnen til å diskutere? Det er feil, uhøflig og dårlig folkeskikk. Og uintelligent. Anonymous poster hash: 4e0a3...397 Du er klar over at det er mange som avsporer og ikke en person? Anonymous poster hash: d9e98...199
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå