Gå til innhold

Du som avsporer tråder


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor gjør du det? La oss si at hovedinnlegger stiller et spørsmål, og skriver bakgrunnshistorien for spørsmålet. Så kommer DU og henger deg opp i noe helt absurd og usaklig, og kommenterer på bakgrunn av det. 

 

Hvorfor gjør du det, har du ikke evnen til å diskutere? 

 

Det er feil, uhøflig og dårlig folkeskikk. Og uintelligent.



Anonymous poster hash: 4e0a3...397
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Hvorfor gjør du det? La oss si at hovedinnlegger stiller et spørsmål, og skriver bakgrunnshistorien for spørsmålet. Så kommer DU og henger deg opp i noe helt absurd og usaklig, og kommenterer på bakgrunn av det. 

 

Hvorfor gjør du det, har du ikke evnen til å diskutere? 

 

Det er feil, uhøflig og dårlig folkeskikk. Og uintelligent.

 

Anonymous poster hash: 4e0a3...397

 

Hvorfor skriver du DU med store bokstaver?

Skrevet

 

Hvorfor gjør du det? La oss si at hovedinnlegger stiller et spørsmål, og skriver bakgrunnshistorien for spørsmålet. Så kommer DU og henger deg opp i noe helt absurd og usaklig, og kommenterer på bakgrunn av det.

 

Hvorfor gjør du det, har du ikke evnen til å diskutere?

 

Det er feil, uhøflig og dårlig folkeskikk. Og uintelligent.

 

Anonymous poster hash: 4e0a3...397

Du er klar over at det er mange som avsporer og ikke en person?

 

Anonymous poster hash: d9e98...199

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...