Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #1 Skrevet 13. mars 2016 Har en gutt på 5 år som er begynt å oppføre seg dårlig.Det gir konsekvenser.Tirsdag skal vi på bytur en time herifra og jeg har egentlig lyst til å la han være igjen i barnehagen (lillesøster på 9 mnd.må være med selvfølgelig)...jeg har mange ærend, men får samtidig litt vondt av han.Han synes jeg tilbringer for mye tid med lillesøster(må bare si at jeg og han har mye alenetid også)...men jeg vet ikke gva som blir korrekt...redd det bare blir mas og frustrasjon om han blir med...hva ville dere gjort?  Anonymous poster hash: ee633...60b
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #2 Skrevet 13. mars 2016 Ta med 5 åringen på kino eller annen morsom aktivitet bare du og han, dagen før byturen. Reis med baby til byen uten femåring. Vinn-vinn for alle. Trenger du egentlig å fortelle at du skal på bytur i det hele tatt?  Anonymous poster hash: 56615...2fd
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #3 Skrevet 13. mars 2016 Han må vite det pga bestefar må hente han i barnehagen da....  Anonymous poster hash: ee633...60b
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #4 Skrevet 13. mars 2016 Ville heller tatt ham med på noe annet dagen før eller noe, bare dere to. Og fokusere på at da får han litt tid alene med bestefar. Jeg hadde ikke fått gjort så mye med en femåring og baby på slep...  Anonymous poster hash: 1c56a...bd4
Monica Skrevet 13. mars 2016 #5 Skrevet 13. mars 2016 Det er jo virkelig ikke gøy for en 5 år gammel gutt med shopping. Og blir mer slitsomt for deg. Finn på noe koselig med han dagen etter, som bare dere to gjør.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #6 Skrevet 13. mars 2016 Redd han skal bli mer sjalu på lillesøster....han elsker forressten å være med på shopping🙈  Anonymous poster hash: ee633...60b
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #7 Skrevet 13. mars 2016 Redd han skal bli mer sjalu på lillesøster....han elsker forressten å være med på shopping🙈  Anonymous poster hash: ee633...60b Ta han med da da, det er jo det du aller helst vil, virker det som....  Anonymous poster hash: 874ae...64a
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #8 Skrevet 13. mars 2016 Kan bestefar passe lillesøster, isteden for å hente storebror i bhg? Hvis storebror liker å være med på shopping, og er sjalu på lillesøster, kan det kanskje være en kjekt for ham å få egentid med mamma på shopping. Ser ikke for meg at lillesøster på ni mnd ville fått noe ut av turen likevel. Anonymous poster hash: 445d5...f75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå