Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #1 Skrevet 13. mars 2016 Hvor ofte er deres gutter sammen med venner på fritida? Noen som har gutter på denne alderen som ikke har så mange venner? Måneder, om ikke år, siden noen ringte på her sist. Han går til kompiser av og til da, men det går mange dager mellom hver gang. Han sier at han har det bra, men blir jo litt usikker. Har sosiale søsken som er mye sammen med venner. Anonymous poster hash: 6d8e0...644
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #2 Skrevet 13. mars 2016 Jeg har en gutt på 8 år. Han er litt treg på å ta initiativ. Ville gjerne få besøk og likte seg best hjemme. Vennene ble lei av at besøket bare gikk en vei og kom sjeldnere. Jeg måtte presse barnet til å ta mer initiativ. Det hjalp for oss. Presser han til å gå på besøk, og han syntes alltid at det hadde vært gøy. Og presset han til å invitere med hjem fra skolen. Anonymous poster hash: 33945...a05
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #3 Skrevet 13. mars 2016 Jeg har en gutt på 11 år. Han trener fotball 4 ganger i uken og har med seg venner hjem eller besøker venner i snitt 2 ganger i uken. Mer enn det er det ikke tid til, han skal jo gjøre lekser og slappe av litt innimellom også. Anser han som sosial med mange venner. Han skyper forresten mye med venner også. Anonymous poster hash: d9e48...ff3
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #4 Skrevet 13. mars 2016 Min gutt på 11 har ikke så ofte med seg venner hjem, det har han ikke tid til, men han har mange venner for det. Han treffer de på fotball, korps og div klubber gjennom uken. Anonymous poster hash: dfa48...f6c
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #5 Skrevet 13. mars 2016 Her er tre gutter mellom 8-12 år og alle er trege med å leke med venner på fritida. To av dem er stebarn og hos moren blir de pushet mer til å leke med venner, men her vil de mest leke med hverandre. Og egentlig er de jo veldig sosiale for de leker med hverandre hele tiden. Men de knytter jo ikke vennskapsbånd på den måten. Jeg opplever forøvrig at de alle har det bra på skolen og med venner. Anonymous poster hash: 7ae48...6f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå