Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Skrevet 12. mars 2016 På tredje uka med dyp, skikkelig vond hoste og gusjegrønt (sorry ekle detaljer) slim. Fått Cosylan av legen, synes ikke det hjelper nevneverdig. I dag fikk jeg et hosteanfall som bokstavelig talt tk pusten fra meg, og jeg holdt på å bli kvalt. Lite forenlig med jobben, som innebærer at jeg snakker mye. Noen tips, noen? Anonymous poster hash: 4c1cf...48d
Gjest Antarctica Skrevet 12. mars 2016 #2 Skrevet 12. mars 2016 Grønt slim = bakterieinfeksjon... Du trenger mer enn hostesaft!
Gjest Gul stjerne Skrevet 12. mars 2016 #3 Skrevet 12. mars 2016 det eneste som funker er morfin. kommr som hostesaft på resept.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #4 Skrevet 13. mars 2016 Grønt slim = bakterieinfeksjon... Du trenger mer enn hostesaft! Ja, jeg prøvde å si det til legen, men det øret hørte hun ikke på. Anonymous poster hash: 4c1cf...48d
Gjest Antarctica Skrevet 13. mars 2016 #5 Skrevet 13. mars 2016 Grønt slim = bakterieinfeksjon... Du trenger mer enn hostesaft!Ja, jeg prøvde å si det til legen, men det øret hørte hun ikke på. Anonymous poster hash: 4c1cf...48d Etter tre uker med grønt slim...? Be om en annen lege på neste time!
beef sister Skrevet 13. mars 2016 #6 Skrevet 13. mars 2016 Dra til legen igjen i morgen. Jeg fikk lignende behandling fra en lege for noen år siden (x antall ulike medisiner, men noen blodprøve skulle han IKKE ta) - resultatet var x antall ribbensbrudd og hosting i over tre måneder (det var lungebetennelse). Hadde bedt legen om å sjekke for det.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #7 Skrevet 13. mars 2016 Legg en halv nykuttet løk på soverommet ditt, ved nattbordet når du legger deg.. Anonymous poster hash: 4e090...cf6
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #8 Skrevet 13. mars 2016 Kan være mycoplasmatisk lungebetennelse. Be om at de tar prøve for det. Ellers gikk jeg slik selv i 6 mnd,begynte med forkjølelse og hoste,grønt slim og hele pakka. Forkjølelsen ga seg men ikke hosten. 3 leger senere ble jeg diagnostisert med astma selv om tester viste at jeg ikke hadde astma. Ble godt medisinert,og etter 1 uke var hosten borte. Anonymous poster hash: aad13...8d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå