Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Skrevet 12. mars 2016 Har noen her erfaring med dette? Hvordan oppleves behandlingen og hvilke bivirkninger? Anonymous poster hash: 2a0ee...d9a
carma78 Skrevet 12. mars 2016 #2 Skrevet 12. mars 2016 Det avhenger av hvor det skal stråles og hvor mye "steåledose". Anbefaler deg ikke å søke på forum etter svar! Hilsen spl
SuperFries Skrevet 12. mars 2016 #3 Skrevet 12. mars 2016 Jeg er enig med min kollega her. Dette bør du spørre behandler om, ikke her inne. Er ekstremt mange ulike opplevelser, og din trenger ikke være lik andres.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #4 Skrevet 13. mars 2016 Jeg var gjennom 25 behandlinger etter brystkreften. Fikk stråling på brystveggen, armhulen og litt opp på halsen da jeg hadde spredning til lymfene. Selv behandlingen var helt grei. 10 min så var det overstått. Jeg synes det værste var at jeg brukte en hel dag på grunn av reise vei. Frem og tilbake hver dag i 5 uker tok på overskuddet. Mot slutten ble jeg veldig rød og etter behandlingen begynte området å veske som ved brannskade. Gikk en ukes tid hvor jeg ikke kunne ha på meg klær på overkroppen. Merker ikke noe til det nå. Men som de over sier så er det veldig individuelt. Avhenger sikkert av stedes som skal stråles, hudtypen og mengden stråling. Anonymous poster hash: 5c49d...504
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå