Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Skrevet 12. mars 2016 Vil gjerne prøve fordi jeg ønsker å ikke måtte sminke meg så mye hver dag - jeg ser død ut uten sminke og spesielt mascara. Jeg er 40 år. Er ikke for gammel eller? Noen med erfaring som vil si noe? Og hvis dere har tips til en flink en i Oslo-området så hadde det vært supert! Anonymous poster hash: 59ffc...e99
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #2 Skrevet 12. mars 2016 Ikke gjør det! Du ødelegge vippene dine!!! Anonymous poster hash: 6aa3a...4d1
Nullstress;) Skrevet 12. mars 2016 #3 Skrevet 12. mars 2016 Mine knakk. Det ble gjort på ett proff studio. Men de knakk der limet hadde vært...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #4 Skrevet 12. mars 2016 Jeg er kjempefornøyd med mine. Har gjort det i Drammen. Ba henne om å sette på klassiske, og med naturlig look. Hun limer på hver enkelt vipp, så det blir luft mellom vippene, og ikke bare en "kost" Jeg har gjort det flere ganger og har ikke hatt noe problem som følge av det. Det er hvis man setter på vipper som gir for mye tyngde til de ekte vippene at man kan få skade, og hvis man går til noen som driver useriøst og ikke har hygiene på plass, for eksempel. Ville heller ha betalt litt mer for å få det gjort profft enn på billigsalg, for å si det slik.. Jeg er for øvrig snart 40, og det har ikke noe å si med alder, så lenge man får et resultat hvor det bare ser ut som om man har lange flotte vipper uten at det ser fake ut.. Anonymous poster hash: 65ecb...aef
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #5 Skrevet 12. mars 2016 Jeg er kjempefornøyd med mine. Har gjort det i Drammen. Ba henne om å sette på klassiske, og med naturlig look. Hun limer på hver enkelt vipp, så det blir luft mellom vippene, og ikke bare en "kost" Jeg har gjort det flere ganger og har ikke hatt noe problem som følge av det. Det er hvis man setter på vipper som gir for mye tyngde til de ekte vippene at man kan få skade, og hvis man går til noen som driver useriøst og ikke har hygiene på plass, for eksempel. Ville heller ha betalt litt mer for å få det gjort profft enn på billigsalg, for å si det slik.. Jeg er for øvrig snart 40, og det har ikke noe å si med alder, så lenge man får et resultat hvor det bare ser ut som om man har lange flotte vipper uten at det ser fake ut.. Anonymous poster hash: 65ecb...aef Hvem går du til, og hva betaler du? Anonymous poster hash: 30cd0...303
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #6 Skrevet 12. mars 2016 Det var jo fint på meg (se bilde), men jeg er ikke typen som følger opp noe, så ble med den ene påsettingen. Skal tatovere eyeliner snart da, håper det hjelper på "nakent" ansikt. Anonymous poster hash: 275e2...9ca
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #7 Skrevet 12. mars 2016 Jeg er kjempefornøyd med mine. Har gjort det i Drammen. Ba henne om å sette på klassiske, og med naturlig look. Hun limer på hver enkelt vipp, så det blir luft mellom vippene, og ikke bare en "kost" Jeg har gjort det flere ganger og har ikke hatt noe problem som følge av det. Det er hvis man setter på vipper som gir for mye tyngde til de ekte vippene at man kan få skade, og hvis man går til noen som driver useriøst og ikke har hygiene på plass, for eksempel. Ville heller ha betalt litt mer for å få det gjort profft enn på billigsalg, for å si det slik.. Jeg er for øvrig snart 40, og det har ikke noe å si med alder, så lenge man får et resultat hvor det bare ser ut som om man har lange flotte vipper uten at det ser fake ut.. Anonymous poster hash: 65ecb...aef Hvem går du til, og hva betaler du? Anonymous poster hash: 30cd0...303 Kan vel ikke nevne navn på bedrift her inne? Kan sende deg PM om jeg får nicket ditt. Betaler 1600 - også koster det 800 for "påfyll" om man kommer før 6 uker.. Det er noe jeg unner meg før større begivenheter. Det store effekten varer ikke lengre enn 3-4 uker Anonymous poster hash: 65ecb...aef
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #8 Skrevet 13. mars 2016 Jeg brukte det rundt et år. Elsket det! Savnet er stort. Dessverre falt de av hos meg etter bare 1 uke. Ikke alle naturligvis, men mange. Det var nydelig en uke. Hadde påfyll hver 14. Dag. 1000 kr gangen. Tok det på frøken Reykjavik. Så det var et ordentlig sted jeg tok det. Nå har jeg gått uten i litt over et år. Vippene mine brukte lang tid til å bli normale igjen. Nå er jeg veldig fornøyd med mine egne vipper. De var i utgangspunktet mørke og ganske lang/fyldige, så hun som tok vippene mente jeg ikke trengte. Alt i alt, det var en lykkelig tid med de vippene. Følte meg så bra! Følte meg til og med slankere. En boost på selvtilliten. Vondt i lommeboka. Utrolig deilig å bruke 2 min på badet. Ikke verdt det pga vippene ble ødelagt og man blir veldig avhengig Anonymous poster hash: 5bb77...abd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå