Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Skrevet 12. mars 2016 Jeg finner ikke noe. Å det går i det samme isåfall.. Salat og kylling.. Hva spiser dere? Hvordan ser en typisk dag ut? Anonymous poster hash: b765a...5f7
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #2 Skrevet 12. mars 2016 Frokost : knekkebrød med magert pålegg (go og mager leverpostei/kyllingppålegg feks) Lunsj : skyr, havregrøt kokt på vann med sukrin gold og kanel Middag : karbonadedeig, ren svinefilet, kylling, egg, omelett, hjemmelaget tomatsuppe. Anonymous poster hash: 68907...61c
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #3 Skrevet 12. mars 2016 Finner du ikke noe? Du kan jo spise hva du vil Anonymous poster hash: 630df...343
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #4 Skrevet 12. mars 2016 Hvit fisk, som torsk, er super lavkalorimat! Anonymous poster hash: 36bc8...c62
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #5 Skrevet 12. mars 2016 Finner du ikke noe? Du kan jo spise hva du vil Anonymous poster hash: 630df...343 Sliter med å finne noe jeg kan spise som jeg blir mett av. Med lite kcal, slik At jeg ikke blir sulten igjen like etterpå Anonymous poster hash: b765a...5f7
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #6 Skrevet 12. mars 2016 Jeg spiser egentlig det meste. Har byttet ut sukker med sukrilett og prøver å unngå mye hvittmel. Spiser knekkebrød eller sånn mørkt fullkornsbrød/rugbrød istedenfor brød. Har på det pålegget jeg liker. Dvs unngår ost, majones osv, men spiser Leverpostei, magerost, div kjøttpålegg. Spiser ikke smør på brødet. Ellers havregrøt på 40g havregryn og vann med sukrilett og kanel. Legger inn mye grønnsaker i løpet av dagen, agurk, tomat og paprika til frokost/lunsj etc. Middag spiser jeg det meste. Prøver å velge smart slik at jeg holder meg under 500 kcal her. Lapskaus, kylling pølser, hvit fisk med div grønnsaker, kylling/tunfisk/krabbe salat, fersk suppe, rent kjøtt og forskjellige grønnsaker til, couscous salat med linser, feta, løk, squash, mais og soltørka tomat med ikeas grønnsaksboller er godt med litt tzatziki ved siden av feks. Jeg veier maten min og bruker lifesum så jeg har kontroll. Har gått ned fra 91-78,8 siden 1. Februar. Trener ikke, men går en times tur i rask gange med bikkja hver dag. Er 164 cm høy så har enda 15 kg igjen før jeg er i mål. Kiloene bare renner av og jeg er ikke sulten heller. mellom måltidene så spiser jeg gjerne en skyr eller frukt/grønnsaker. Anonymous poster hash: 31d7d...71e
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #7 Skrevet 12. mars 2016 Jeg spiser egentlig det meste. Har byttet ut sukker med sukrilett og prøver å unngå mye hvittmel. Spiser knekkebrød eller sånn mørkt fullkornsbrød/rugbrød istedenfor brød. Har på det pålegget jeg liker. Dvs unngår ost, majones osv, men spiser Leverpostei, magerost, div kjøttpålegg. Spiser ikke smør på brødet. Ellers havregrøt på 40g havregryn og vann med sukrilett og kanel. Legger inn mye grønnsaker i løpet av dagen, agurk, tomat og paprika til frokost/lunsj etc. Middag spiser jeg det meste. Prøver å velge smart slik at jeg holder meg under 500 kcal her. Lapskaus, kylling pølser, hvit fisk med div grønnsaker, kylling/tunfisk/krabbe salat, fersk suppe, rent kjøtt og forskjellige grønnsaker til, couscous salat med linser, feta, løk, squash, mais og soltørka tomat med ikeas grønnsaksboller er godt med litt tzatziki ved siden av feks. Jeg veier maten min og bruker lifesum så jeg har kontroll. Har gått ned fra 91-78,8 siden 1. Februar. Trener ikke, men går en times tur i rask gange med bikkja hver dag. Er 164 cm høy så har enda 15 kg igjen før jeg er i mål. Kiloene bare renner av og jeg er ikke sulten heller. mellom måltidene så spiser jeg gjerne en skyr eller frukt/grønnsaker. Anonymous poster hash: 31d7d...71e Spiser som regel det samme som resten av familien, men ved noen middager må jeg feks begrense noe mer. Feks, vi hadde gyros i går. Fylte pitabrød med strimlet marinert svinekjøtt. Det ble kun ett pitabrød, og jeg fylte det med 40g kjøtt, en t skje rømmedressing, og MASSE grønnsaker. Stod over osten osv. idag lagde vi hjemmelaget pizza av resten av kjøttet. Jeg lagde pizzasausen selv av hakkede tomater, gulrot, løk og hvitløk og krydder. Kjevlet en egen tynn bunn til mg selv av 60g deig, hadde på 30g kjøtt, paprika, vårløk og litt mais og mye mindre ost enn på de andres pizza. De hadde tykk bunn med masse kjøtt og ost. Så spiser d meste, men med måte. Har vi feks skrei med grønnsaker kan jeg tillate meg å spise litt større porsjon. Lapskaus ligger jeg på ca 400g og blir god og mett av det. Masse grønnsaker og magert kjøtt. Anonymous poster hash: 31d7d...71e
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #8 Skrevet 12. mars 2016 Jeg spiser egentlig det meste. Har byttet ut sukker med sukrilett og prøver å unngå mye hvittmel. Spiser knekkebrød eller sånn mørkt fullkornsbrød/rugbrød istedenfor brød. Har på det pålegget jeg liker. Dvs unngår ost, majones osv, men spiser Leverpostei, magerost, div kjøttpålegg. Spiser ikke smør på brødet. Ellers havregrøt på 40g havregryn og vann med sukrilett og kanel. Legger inn mye grønnsaker i løpet av dagen, agurk, tomat og paprika til frokost/lunsj etc. Middag spiser jeg det meste. Prøver å velge smart slik at jeg holder meg under 500 kcal her. Lapskaus, kylling pølser, hvit fisk med div grønnsaker, kylling/tunfisk/krabbe salat, fersk suppe, rent kjøtt og forskjellige grønnsaker til, couscous salat med linser, feta, løk, squash, mais og soltørka tomat med ikeas grønnsaksboller er godt med litt tzatziki ved siden av feks. Jeg veier maten min og bruker lifesum så jeg har kontroll. Har gått ned fra 91-78,8 siden 1. Februar. Trener ikke, men går en times tur i rask gange med bikkja hver dag. Er 164 cm høy så har enda 15 kg igjen før jeg er i mål. Kiloene bare renner av og jeg er ikke sulten heller. mellom måltidene så spiser jeg gjerne en skyr eller frukt/grønnsaker. Anonymous poster hash: 31d7d...71e Spiser som regel det samme som resten av familien, men ved noen middager må jeg feks begrense noe mer. Feks, vi hadde gyros i går. Fylte pitabrød med strimlet marinert svinekjøtt. Det ble kun ett pitabrød, og jeg fylte det med 40g kjøtt, en t skje rømmedressing, og MASSE grønnsaker. Stod over osten osv.idag lagde vi hjemmelaget pizza av resten av kjøttet. Jeg lagde pizzasausen selv av hakkede tomater, gulrot, løk og hvitløk og krydder. Kjevlet en egen tynn bunn til mg selv av 60g deig, hadde på 30g kjøtt, paprika, vårløk og litt mais og mye mindre ost enn på de andres pizza. De hadde tykk bunn med masse kjøtt og ost. Så spiser d meste, men med måte. Har vi feks skrei med grønnsaker kan jeg tillate meg å spise litt større porsjon. Lapskaus ligger jeg på ca 400g og blir god og mett av det. Masse grønnsaker og magert kjøtt. Anonymous poster hash: 31d7d...71e Hvor mange kcal ligger du på om dagen? Det var et stort vekttap på så kort tid. Er du mye sulten? Anonymous poster hash: b3a6d...954
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #9 Skrevet 12. mars 2016 Finner du ikke noe? Du kan jo spise hva du vil Anonymous poster hash: 630df...343 Sliter med å finne noe jeg kan spise som jeg blir mett av. Med lite kcal, slik At jeg ikke blir sulten igjen like etterpå Anonymous poster hash: b765a...5f7 Aha, da misforsto jeg deg Jeg spiser endel fisk, kylling, kjøttdeig og mye grønnsaker Anonymous poster hash: 630df...343
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #10 Skrevet 12. mars 2016 Jeg spiser egentlig det meste. Har byttet ut sukker med sukrilett og prøver å unngå mye hvittmel. Spiser knekkebrød eller sånn mørkt fullkornsbrød/rugbrød istedenfor brød. Har på det pålegget jeg liker. Dvs unngår ost, majones osv, men spiser Leverpostei, magerost, div kjøttpålegg. Spiser ikke smør på brødet. Ellers havregrøt på 40g havregryn og vann med sukrilett og kanel. Legger inn mye grønnsaker i løpet av dagen, agurk, tomat og paprika til frokost/lunsj etc. Middag spiser jeg det meste. Prøver å velge smart slik at jeg holder meg under 500 kcal her. Lapskaus, kylling pølser, hvit fisk med div grønnsaker, kylling/tunfisk/krabbe salat, fersk suppe, rent kjøtt og forskjellige grønnsaker til, couscous salat med linser, feta, løk, squash, mais og soltørka tomat med ikeas grønnsaksboller er godt med litt tzatziki ved siden av feks. Jeg veier maten min og bruker lifesum så jeg har kontroll. Har gått ned fra 91-78,8 siden 1. Februar. Trener ikke, men går en times tur i rask gange med bikkja hver dag. Er 164 cm høy så har enda 15 kg igjen før jeg er i mål. Kiloene bare renner av og jeg er ikke sulten heller. mellom måltidene så spiser jeg gjerne en skyr eller frukt/grønnsaker. Anonymous poster hash: 31d7d...71e Spiser som regel det samme som resten av familien, men ved noen middager må jeg feks begrense noe mer. Feks, vi hadde gyros i går. Fylte pitabrød med strimlet marinert svinekjøtt. Det ble kun ett pitabrød, og jeg fylte det med 40g kjøtt, en t skje rømmedressing, og MASSE grønnsaker. Stod over osten osv.idag lagde vi hjemmelaget pizza av resten av kjøttet. Jeg lagde pizzasausen selv av hakkede tomater, gulrot, løk og hvitløk og krydder. Kjevlet en egen tynn bunn til mg selv av 60g deig, hadde på 30g kjøtt, paprika, vårløk og litt mais og mye mindre ost enn på de andres pizza. De hadde tykk bunn med masse kjøtt og ost. Så spiser d meste, men med måte. Har vi feks skrei med grønnsaker kan jeg tillate meg å spise litt større porsjon. Lapskaus ligger jeg på ca 400g og blir god og mett av det. Masse grønnsaker og magert kjøtt. Anonymous poster hash: 31d7d...71e Hvor mange kcal ligger du på om dagen? Det var et stort vekttap på så kort tid. Er du mye sulten? Anonymous poster hash: b3a6d...954 ifølge lifesum skal jeg ligge på 1250kcal for å gå ned en kg i uka. Det er der jeg har lagt meg. Men jeg spiser stortsett ikke opp de ekstra trenings kcal som jeg forbrenner på turen. Føler ikke behov for det. Går ikke rundt sulten. Drikker kun vann og spiser ikke godterier eller annet "tull". Ja det har gått veldig fort, men hadde nok en del vann og div i kroppen for den første uka forsvant 4,8 kg, den neste 1,7 kg og nå har det gått mellom 1,2 og 1,5 kg de siste ukene. Anonymous poster hash: 31d7d...71e
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #11 Skrevet 12. mars 2016 Spiser alt mulig egentlig, men tilpasser mengden slik at jeg ikke spiser for mye. Er blitt vant til å aldri spise meg stappa mett, men spiser ofte nok til at jeg aldri er skikkelig sulten heller. Spiser brødskiver, knekkebrød, yoghurt, frukt, middager som pizza, hamburger, taco, osv. Men måler alt jeg spiser til hvert måltid da, har alltid nøye oversikt. Anonymous poster hash: 2b668...1de
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #12 Skrevet 12. mars 2016 Har du kikket på grete roede sidene, der ligger det mye oppskrifter Anonymous poster hash: 630df...343
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #13 Skrevet 12. mars 2016 Går liksom ikke ned i vekt uansett.. 😕 Anonymous poster hash: b765a...5f7
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #14 Skrevet 13. mars 2016 Går liksom ikke ned i vekt uansett.. Anonymous poster hash: b765a...5f7 Kan det være du spiser for mange kalorier? Anonymous poster hash: 630df...343
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå