Gå til innhold

En samboer som er usikker i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sa,boer som aldri tar initiativ til sex.. Han liker sex, men det virker som han er redd for å gjøre ting feil og ikke tror på seg selv og den regla der. Jeg drømmer om at han skal ta styring, vise selvtillit og maskulinitet.. Jeg kjenner jeg blir sykt paff av at han ikke er mer mann på det området... Selv er jeg i utganspunktet ganske seksuell av meg, men det falmer og jeg har ikke lyst når jeg vet at jeg må styre alt og ta kontroll og han ser helt usikker ut... 

Jeg har snakket med han, vist min frustrasjon. Bedt han si hva som er galt, sagt at jeg er med på det han vil og at han ikke må være redd for å gjøre feil.. Han lar det gå inn det ene øret og ut det andre. 

Vil dele resten av livet mitt med han, men jeg trenger en MANN på soverommet. 

Anonymous poster hash: ae1e1...65e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen tanker? 

Skrevet

Jeg tenker at du ikke får endret hans personlighet, også hans sensuelle og seksuelle personlighet.

Men, det vil ikke si at han alltid vil være reservert. Hva med å legge opp til litt mer spenning i senga. Forfør ham på en måte han aldri har opplevd. Tøy strikken din, så er det større sjanse for at han tøyer sin.

Anonymous poster hash: 5ad56...0b6
Skrevet

Bygg han opp, ros han, kyss han heftig, fortell hvor sexy han er, ta han, legg deg undret og be om at han knuller deg.. ert han, si du ikke beveger deg før han har knullet deg litt hardt.. stønn, si igjen hvor deilig han er... osv osv osv.. om et par år er han en superelsker 😉

Anonymous poster hash: cddc0...c7f

Skrevet

Bygg han opp, ros han, kyss han heftig, fortell hvor sexy han er, ta han, legg deg undret og be om at han knuller deg.. ert han, si du ikke beveger deg før han har knullet deg litt hardt.. stønn, si igjen hvor deilig han er... osv osv osv.. om et par år er han en superelsker 😉

Skrevet

Jeg tenker at du ikke får endret hans personlighet, også hans sensuelle og seksuelle personlighet.

Men, det vil ikke si at han alltid vil være reservert. Hva med å legge opp til litt mer spenning i senga. Forfør ham på en måte han aldri har opplevd. Tøy strikken din, så er det større sjanse for at han tøyer sin.

Anonymous poster hash: 5ad56...0b6

jeg får prøve på det.. hjelper jo ikke at jeg trekker meg tilbake og blir irritert i lengden hehe :)

Skrevet

Bygg han opp, ros han, kyss han heftig, fortell hvor sexy han er, ta han, legg deg undret og be om at han knuller deg.. ert han, si du ikke beveger deg før han har knullet deg litt hardt.. stønn, si igjen hvor deilig han er... osv osv osv.. om et par år er han en superelsker

skal faktisk prøve det der !!  kjenner jeg har vært litt låst i hodet når det kommer til å finne på løsninger selv.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...