Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Skrevet 12. mars 2016 Jeg er jo i utgangspunktet ikke sjalu, men er litt usikker/har dårlig selvtillit, og det siste døgnet har kjæresten ved to separate anledninger sagt "der har jeg hatt sex". (Offentlige steder) Jeg er en veldig liberal type, så skal liksom tåle dette, men jeg kjenner at jeg rett og slett blir sjalu. Vil ikke at han skal ha vært så kåt på en annen dame at han bare har måttet pule henne på et offentlig sted liksom. Herregud, så tåpelig jeg føler meg. Anonymous poster hash: c9e1c...f9e
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #2 Skrevet 12. mars 2016 Barnslig sagt av ham da! Anonymous poster hash: 6747e...17b
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #3 Skrevet 12. mars 2016 Enig med nr. to, han virker rett og slett litt fjortis som har dårlig sosiale antenner og må skryte. Han prøver nok å fortelle deg for en fantastisk hingst du har funnet deg, vil tro han kanskje også mener det som et kompliment fordi han nå bare vil ha deg. Men veldig turnoff at en mann snakker slik. Det har jeg heldigvis sluppet unna med de jeg har vært sammen med. Har hørt det fra noen jeg vurderte enten for sengekos eller forhold, men slikt prat ble bare turnoff, gidder ikke bli sjalu for slikt Anonymous poster hash: 751da...84c
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #4 Skrevet 12. mars 2016 helt unødvendig å si...ta litt igjen, og si ting du har gjort med andre, og se hvordan pipa blir da....snu flisa litt barnslig da, men da får han igjen med samme mynt. Anonymous poster hash: 07fdf...86f
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #5 Skrevet 12. mars 2016 Ja, lite omtenksomt synes jeg, men føler meg så dum som reagerer. Hvordan kan jeg si at han ikke må si sånt, teit å ta det opp ut av det blå? Må jeg vente til han evt sier noe slikt igjen? Anonymous poster hash: c9e1c...f9e
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #6 Skrevet 12. mars 2016 Trenger ikke vente til han sier noe slikt igjen. Si det som det er: "Du, da vi gikk/kjørte der i dag/igår/forrige uke sa du at du hadde hatt sex der. Jeg har ingen interesse av å høre hvor du har hatt hvilken sex sex og med hvem, så for fremtiden, kan du holde den informasjonen for deg selv - too much information " Da får du også se hvordan han tar det. Tar han det dårlig, vurder hele fyren. Tar han det slik han bør så sier han ikke slikt igjen, men tar det heller ikke ille opp. Forresten, jeg synes ikke det er sjalusi å ikke ville høre at han sier slikt! Det er bare for mye og unødvendig informasjon, noe de fleste burde ha gangsyn nok til å forstå (selv om han tydeligvis ikke har det). Det at du reagerer er vel heller det at han gir inntrykk av å tenke mye på andre han har hatt sex med når han stadig skal fortelle deg slikt, og det gjør deg usikker på hvor seriøs han egentlig er med deg, om han egentlig liker deg nok osv. Og på toppen av det hele så er det jo egentlig bare pinlig å høre på en slik informasjon - altså, pinlig for hans del som viser så elendige sosiale antenner... Anonymous poster hash: 751da...84c
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #7 Skrevet 12. mars 2016 Trenger ikke vente til han sier noe slikt igjen. Si det som det er: "Du, da vi gikk/kjørte der i dag/igår/forrige uke sa du at du hadde hatt sex der. Jeg har ingen interesse av å høre hvor du har hatt hvilken sex sex og med hvem, så for fremtiden, kan du holde den informasjonen for deg selv - too much information " Da får du også se hvordan han tar det. Tar han det dårlig, vurder hele fyren. Tar han det slik han bør så sier han ikke slikt igjen, men tar det heller ikke ille opp. Forresten, jeg synes ikke det er sjalusi å ikke ville høre at han sier slikt! Det er bare for mye og unødvendig informasjon, noe de fleste burde ha gangsyn nok til å forstå (selv om han tydeligvis ikke har det). Det at du reagerer er vel heller det at han gir inntrykk av å tenke mye på andre han har hatt sex med når han stadig skal fortelle deg slikt, og det gjør deg usikker på hvor seriøs han egentlig er med deg, om han egentlig liker deg nok osv. Og på toppen av det hele så er det jo egentlig bare pinlig å høre på en slik informasjon - altså, pinlig for hans del som viser så elendige sosiale antenner... Anonymous poster hash: 751da...84c Takk for svar, skal ta det opp når han kommer igjen i morgen. Han er veldig god altså, men har virkelig ikke forstått dette. Kan snakke om jenter han har vært ekstremt ulykkelig forelsket i, hvordan han gråt når en annen dame dumpet ham osv. Han er like flink til å si hvor fantastisk han synes jeg er, men jeg hører liksom ikke det like godt.. 😑 Anonymous poster hash: c9e1c...f9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå