Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Skrevet 12. mars 2016 Hva synes dere om produktene dere som har prøvd? Hvilke er deres favoritter? Jeg må si jeg er superfornøyd med mye av det jeg har kjøpt... Anonymous poster hash: ca34c...af3
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #2 Skrevet 12. mars 2016 Har prøvd noen av kremene og Argi+. Ble syk av Argien og kremene funket dårlig. Vil ikke anbefale det. Anonymous poster hash: 887ea...9ea
Fullrulle86 Skrevet 12. mars 2016 #3 Skrevet 12. mars 2016 Har prøvd noen av kremene og Argi+. Ble syk av Argien og kremene funket dårlig. Vil ikke anbefale det. Anonymous poster hash: 887ea...9ea Hvordan ble du syk? Er bare nysgerrig. Jeg har lyst til å prøve men tør ikke grunnet medisiner jeg går på...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #4 Skrevet 12. mars 2016 Kjenner mange som er fornøyd, men de få produktene jeg har brukt er jeg ikke fornøyd med. Ble skikkelig tørr av hand&face soap, og fikk utslett av heatinglotion. Lurer også på deg som ble syk av argi...? Anonymous poster hash: 69ebc...61c
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #5 Skrevet 12. mars 2016 Har prøvd noen av kremene og Argi+. Ble syk av Argien og kremene funket dårlig. Vil ikke anbefale det. Anonymous poster hash: 887ea...9ea Hvordan ble du syk? Er bare nysgerrig. Jeg har lyst til å prøve men tør ikke grunnet medisiner jeg går på... Ble kvalm, sjelven, svimmel, kastet opp, fikk hjertebank og svimte av på jobb. Ble kanskje ikke akkurat syk, men ble dårlig og reagerte på det. Anonymous poster hash: 887ea...9ea
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #6 Skrevet 12. mars 2016 Jeg er kjempefornøyd med kremene. Bla.a er det bare propolis kremen som har hjulpet mot min psoriasis. Liker også ansiktsmasken. Er litt skeptisk til kosttilskuddene, men det er jeg generelt med slikt som selges på helsekost også. Holder meg til apoteket sine produkter for slikt. Har prøvd noe av sminken og var fornøyd med mineralpudderet og øyenskyggen Anonymous poster hash: 0bcb3...0a9
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #7 Skrevet 12. mars 2016 Noen av produktene er greie. Ren aloe vera gel bruker jeg innimellom. Men de fleste produktene de har får du lett kjøpt billigere på helsekost. Forever er overprisa og det sirkuset med forhandlere har jeg lite til overs for. Pyramideopplegg med massesuggesjon av slitne husmødre og ungjenter uten peil som skal være veileder for folk rundt kosthold og hudpleie...?! Nei takk. Anonymous poster hash: fd2e5...229
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #8 Skrevet 12. mars 2016 Tja.... når forhandleren sier om solkremen at "selv om det står faktor 30 så er den nok mer som faktor 15 i en ordinær solkrem", så tenker jeg at dette er noe fordømt tull! Jeg liker ikke systemet med pyramider og forhandlere som skal tjene på hverandre. hadde produktene vært så fantastisk flotte som de proklamerer, så hadde ordinære butikker stått i kø for å ta de inn.... Anonymous poster hash: cdc08...289
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #9 Skrevet 12. mars 2016 Må si jeg er skeptisk til slike opplegg, og jeg hadde nok ikke prøvd produktene om noen prøvde å selge de til meg! Men jeg fikk en stor pakke med forskjellige produkter i julegave, og jeg ble veldig positivt overrasket! Jeg tar argi + (ikke hver dag, ca hver andre dag og det holder i massevis for meg), og jeg har mange av kremene, hudmaske, til og med vaskemiddel og honning. Honningen er ikke noe vi kjøper ofte, men den er veldig god Jeg har ikke prøvd sminken eller de geldrikkene, men den propoliskremen funker på alt jeg har prøvd den på (både utslett, sår hud, tørre hender etc) Så jeg liker produktene egentlig litt mot min vilje. Anonymous poster hash: 27946...e42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå