Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Skrevet 12. mars 2016 Jeg vil tilbake til å klare å ta chins (håndflatene vendt mot deg), men trenger motivasjon . Er noen år siden jeg klarte å ta det nå, og er ikke i nærheten av å klare det lengre. Har ikke trent på noen år. Starter opp litt nå. Noen andre som blir med? På å klare å ta minst 3 chins eller pullups ? ☺️ Anonymous poster hash: 05a4a...69a
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #2 Skrevet 12. mars 2016 Jeg klarer 3 allerede. Men jeg jobber mot å klare 10 på rad da, så ja, jeg er med 👍 Anonymous poster hash: b92f8...8b3
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #3 Skrevet 12. mars 2016 Jeg klarte 5 stk for to år siden ca. Men pga sykdom og graviditet ble treningen helt stoppet 👎🏻 og babyen som nå er over 1 år og ingen baby lengre sover aldri , så blir lite energi igjen på meg🤔 Men nå skal jeg klare chins igjen . Det gir meg motivasjon til å trene mer og oftere ☺️ Flink du som klarer 3 da 👏🏼 har du satt deg en tidsfrist ? ☺️ Anonymous poster hash: 05a4a...69a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå