Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Skrevet 12. mars 2016 Uten å måtte laste ned ting og logge inn osv. Hvor ser dere det? Anonymous poster hash: c0959...e6b
Øyne som ser!! Skrevet 12. mars 2016 #2 Skrevet 12. mars 2016 Det finnes ingen sånn plass for det er ulovlig. Det er det samme som å stjele!!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #3 Skrevet 12. mars 2016 Det finnes noen amerikanske sider, men de er fulle av sånne pop up vinduer, så får nesten ikke brukt det på iPad. Da burde man heller se fra pc og ha sånn addblock. Jeg anbefaler heller et abonnement på viaplay, evt netflix. Koster ikke så mye i mnd. Anonymous poster hash: ce960...7de
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #4 Skrevet 12. mars 2016 Det finnes ikke, da stjeler du og risikerer samtidig allverdens virus og dritt... Vi har abonnement hos Viaplay. Anonymous poster hash: 1665c...180
Gjest Hercule Poirot Skrevet 12. mars 2016 #5 Skrevet 12. mars 2016 Serier, filmer og musikk er det noen som har laget, de har gjort en jobb. Jobber du gratis? Neppe. Du får lønn. Lønn skal de som lager serier, filmer og musikk også ha, selvfølgelig. Ergo: Man betaler for varen. Ikke gjør deg til kjeltring ved å stjele andres åndsverk.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #6 Skrevet 12. mars 2016 Det finnes noen amerikanske sider, men de er fulle av sånne pop up vinduer, så får nesten ikke brukt det på iPad. Da burde man heller se fra pc og ha sånn addblock. Jeg anbefaler heller et abonnement på viaplay, evt netflix. Koster ikke så mye i mnd. Anonymous poster hash: ce960...7de Har Netflix men er jo ikke alt på den norske og jeg skjønner ikke helt d der med å bytte over til amerikansk Anonymous poster hash: c0959...e6b
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #8 Skrevet 12. mars 2016 Herregud så mange skinnhellige det var her da! Kan ikke hjelpe deg hi, men på PC laster jeg ned ulovlig😳 Tenk det dere!! 😱🙄 Anonymous poster hash: 8b9c7...3ee
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #9 Skrevet 12. mars 2016 Herregud så mange skinnhellige det var her da! Kan ikke hjelpe deg hi, men på PC laster jeg ned ulovlig😳 Tenk det dere!! 😱🙄 Anonymous poster hash: 8b9c7...3ee Skinnhellig å reagere på at folk stjeler? Du vet vel at det er straffbart? Er ikke særlig lurt å skryte av det på nettet. Husk at moddene vet hvem du er. Anonymous poster hash: 56b20...53c
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #10 Skrevet 12. mars 2016 Herregud så mange skinnhellige det var her da! Kan ikke hjelpe deg hi, men på PC laster jeg ned ulovlig😳 Tenk det dere!! 😱🙄 Anonymous poster hash: 8b9c7...3ee Så lenge du selv også gjerne jobber gratis må du gjerne gå inn i kollektiv med filmskapere. Å kalle folk som følger loven og har respekt for andres arbeid er kanskje litt spesielt. Anonymous poster hash: 8ecf1...2fb
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #11 Skrevet 12. mars 2016 Herregud så mange skinnhellige det var her da! Kan ikke hjelpe deg hi, men på PC laster jeg ned ulovlig😳 Tenk det dere!! 😱🙄 Anonymous poster hash: 8b9c7...3ee Skinnhellig å reagere på at folk stjeler? Du vet vel at det er straffbart? Er ikke særlig lurt å skryte av det på nettet. Husk at moddene vet hvem du er. Anonymous poster hash: 56b20...53c Søren klype! Nå kommer vel PC politiet å tar meg fordi jeg laster ned en serie og to😂😂😂🙄 Anonymous poster hash: 8b9c7...3ee
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #12 Skrevet 12. mars 2016 Herregud så mange skinnhellige det var her da! Kan ikke hjelpe deg hi, men på PC laster jeg ned ulovlig😳 Tenk det dere!! 😱🙄 Anonymous poster hash: 8b9c7...3ee Så lenge du selv også gjerne jobber gratis må du gjerne gå inn i kollektiv med filmskapere. Å kalle folk som følger loven og har respekt for andres arbeid er kanskje litt spesielt. Anonymous poster hash: 8ecf1...2fb Filmskaperne har vel litt mer å ta av en mannen i gata vil jeg tro! Tror ikke de lider spesielt mye nei.. Anonymous poster hash: 8b9c7...3ee
Mamma til 2 søte Skrevet 12. mars 2016 #13 Skrevet 12. mars 2016 Herregud så mange skinnhellige det var her da! Kan ikke hjelpe deg hi, men på PC laster jeg ned ulovlig😳 Tenk det dere!! 😱🙄 Anonymous poster hash: 8b9c7...3ee Så lenge du selv også gjerne jobber gratis må du gjerne gå inn i kollektiv med filmskapere. Å kalle folk som følger loven og har respekt for andres arbeid er kanskje litt spesielt. Anonymous poster hash: 8ecf1...2fb Filmskaperne har vel litt mer å ta av en mannen i gata vil jeg tro! Tror ikke de lider spesielt mye nei.. Anonymous poster hash: 8b9c7...3ee Øh? Det er jo derfor det går galt! Tror du virkelig det er bare du som tenker sånn? 😂
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #14 Skrevet 12. mars 2016 Herregud så mange skinnhellige det var her da! Kan ikke hjelpe deg hi, men på PC laster jeg ned ulovlig😳 Tenk det dere!! 😱🙄 Anonymous poster hash: 8b9c7...3ee Så lenge du selv også gjerne jobber gratis må du gjerne gå inn i kollektiv med filmskapere. Å kalle folk som følger loven og har respekt for andres arbeid er kanskje litt spesielt. Anonymous poster hash: 8ecf1...2fb Filmskaperne har vel litt mer å ta av en mannen i gata vil jeg tro! Tror ikke de lider spesielt mye nei.. Anonymous poster hash: 8b9c7...3ee Alle som jobber med filmen, skal ha lønn vet du. Tror du alle skuespillere, manusforfattere, komponister, kostymefolk osv. er rike og synes det er greit å jobbe gratis? Anonymous poster hash: 56b20...53c
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #15 Skrevet 12. mars 2016 Herregud så mange skinnhellige det var her da! Kan ikke hjelpe deg hi, men på PC laster jeg ned ulovlig😳 Tenk det dere!! 😱🙄 Anonymous poster hash: 8b9c7...3ee Så lenge du selv også gjerne jobber gratis må du gjerne gå inn i kollektiv med filmskapere. Å kalle folk som følger loven og har respekt for andres arbeid er kanskje litt spesielt. Anonymous poster hash: 8ecf1...2fb Filmskaperne har vel litt mer å ta av en mannen i gata vil jeg tro! Tror ikke de lider spesielt mye nei.. Anonymous poster hash: 8b9c7...3ee Alle som jobber med filmen, skal ha lønn vet du. Tror du alle skuespillere, manusforfattere, komponister, kostymefolk osv. er rike og synes det er greit å jobbe gratis? Anonymous poster hash: 56b20...53c Hvor i alle dager har du det fra at de jobber gratis?! Filmer blir jo laget lenge før de blir lagt ut, regner med de får betalt når de har gjort jobben- ikke 3 år etterpå eller? Anonymous poster hash: 8b9c7...3ee
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #16 Skrevet 12. mars 2016 Herregud så mange skinnhellige det var her da! Kan ikke hjelpe deg hi, men på PC laster jeg ned ulovlig😳 Tenk det dere!! 😱🙄 Anonymous poster hash: 8b9c7...3ee Så lenge du selv også gjerne jobber gratis må du gjerne gå inn i kollektiv med filmskapere. Å kalle folk som følger loven og har respekt for andres arbeid er kanskje litt spesielt. Anonymous poster hash: 8ecf1...2fb Filmskaperne har vel litt mer å ta av en mannen i gata vil jeg tro! Tror ikke de lider spesielt mye nei.. Anonymous poster hash: 8b9c7...3ee Alle som jobber med filmen, skal ha lønn vet du. Tror du alle skuespillere, manusforfattere, komponister, kostymefolk osv. er rike og synes det er greit å jobbe gratis? Anonymous poster hash: 56b20...53c Hvor i alle dager har du det fra at de jobber gratis?! Filmer blir jo laget lenge før de blir lagt ut, regner med de får betalt når de har gjort jobben- ikke 3 år etterpå eller? Anonymous poster hash: 8b9c7...3ee
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #17 Skrevet 12. mars 2016 Herregud så mange skinnhellige det var her da! Kan ikke hjelpe deg hi, men på PC laster jeg ned ulovlig😳 Tenk det dere!! 😱🙄 Anonymous poster hash: 8b9c7...3ee Så lenge du selv også gjerne jobber gratis må du gjerne gå inn i kollektiv med filmskapere. Å kalle folk som følger loven og har respekt for andres arbeid er kanskje litt spesielt. Anonymous poster hash: 8ecf1...2fb Filmskaperne har vel litt mer å ta av en mannen i gata vil jeg tro! Tror ikke de lider spesielt mye nei.. Anonymous poster hash: 8b9c7...3ee Øh? Det er jo derfor det går galt! Tror du virkelig det er bare du som tenker sånn? 😂 Øh...! Hva er det egentlig som går galt? Ikke no! 😂😂 Anonymous poster hash: 8b9c7...3ee
Gjest Hercule Poirot Skrevet 12. mars 2016 #18 Skrevet 12. mars 2016 Herregud så mange skinnhellige det var her da! Kan ikke hjelpe deg hi, men på PC laster jeg ned ulovlig😳 Tenk det dere!! 😱🙄 Anonymous poster hash: 8b9c7...3ee Hallo?! Er man skinnhellig fordi man ikke stjeler? Jammen meg mye rart man skal høre.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #19 Skrevet 12. mars 2016 Herregud så mange skinnhellige det var her da! Kan ikke hjelpe deg hi, men på PC laster jeg ned ulovlig😳 Tenk det dere!! 😱🙄 Anonymous poster hash: 8b9c7...3ee Så lenge du selv også gjerne jobber gratis må du gjerne gå inn i kollektiv med filmskapere. Å kalle folk som følger loven og har respekt for andres arbeid er kanskje litt spesielt. Anonymous poster hash: 8ecf1...2fb Filmskaperne har vel litt mer å ta av en mannen i gata vil jeg tro! Tror ikke de lider spesielt mye nei.. Anonymous poster hash: 8b9c7...3ee Alle som jobber med filmen, skal ha lønn vet du. Tror du alle skuespillere, manusforfattere, komponister, kostymefolk osv. er rike og synes det er greit å jobbe gratis? Anonymous poster hash: 56b20...53c Hvor i alle dager har du det fra at de jobber gratis?! Filmer blir jo laget lenge før de blir lagt ut, regner med de får betalt når de har gjort jobben- ikke 3 år etterpå eller? Anonymous poster hash: 8b9c7...3ee Du har aldri hørt om royalty, du? Anonymous poster hash: 56b20...53c
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #20 Skrevet 12. mars 2016 Herregud så mange skinnhellige det var her da! Kan ikke hjelpe deg hi, men på PC laster jeg ned ulovlig Tenk det dere!! Anonymous poster hash: 8b9c7...3ee Skinnhellig å reagere på at folk stjeler? Du vet vel at det er straffbart? Er ikke særlig lurt å skryte av det på nettet. Husk at moddene vet hvem du er. Anonymous poster hash: 56b20...53c Hehe, hva tenkler du at moderatorene skal gjøre med det?? :legrine: Anonymous poster hash: 74a75...b58
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #21 Skrevet 12. mars 2016 Jeg ser på serier på projectfreetv, fra iPad Anonymous poster hash: ebbc3...245
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #22 Skrevet 12. mars 2016 http://www.cokeandpopcorn.ch/tv-part.php Anonymous poster hash: 74a75...b58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå