Gå til innhold

Hvor mye lørdagsgodteri til barn på 4 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye lørdagsgodteri gir dere til barn som er rundt 4 år?

Usikker på hva som er passe mengde :P

Anonymous poster hash: 60f43...f97
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer. Av og til får hun fylle (nesten) så mye hun vil av smågodt, men da holder det gjerne 3 uker (holder seg godt i en plastboks).

I dag har hun fått et Kinderegg og et stykke sjokoladekake :)

Hun er veldig småspist av både mat og godteri, så vi regulerer ikke så mye. Er spent på hvordan lillesøster blir, hun er mer glupsk av seg, men fortsatt for liten for godteri.

Anonymous poster hash: ab95c...857

Skrevet

Min 4åring har bestemt helt selv at siden han nå er fire år, så skal han ha fire smågodtting samt et kinderegg.

Jeg har ikke sagt noe på det, da jeg virkelig føler det ikke er for mye. 😊

Hadde nok godtatt at mengden smågodtting ble doblet også. Men jeg vil ikke gi ham den ideen. 😉

Anonymous poster hash: 172c6...c6b

Skrevet

10 smågodtting, eller feks et Kinderegg og litt mindre smågodt.

Hadde han kunnet velge hadde han bare spist kaker og godteri, så vi må regulere det.

Anonymous poster hash: 7cbe7...b2e

Skrevet

Mine på 6 og snart 4 får gjerne 10-15 smågodt-ting hver, eller en dropseske og kjærlighet f.eks. I tillegg får de ofte en liten skål chips eller popcorn på deling.

Anonymous poster hash: 79935...21a

Skrevet

En vanlig barne-tv pose eller tilsvarende mengde av annet godteri. Han spiser som regel godt under halvparten, men liker å ha litt å velge i.

Anonymous poster hash: fc8bc...0a7
Skrevet

Han får en liten skål med godteri.

Skrevet

min er 3 år, og får 5-7 stk i posen, er helt nok for han, så får han litt popkorn eller slikt

Skrevet

Ei eske gomp eller et rør med smarties. Og som regel en is ila dagen. Snart 3 år

Anonymous poster hash: 03519...f11

Skrevet

Det varierer. I dag har han ikke spist så mye. Et par smågodt-ting fra oss voksne. Han valgte selv en krokanrull i butikken, men den er ikke åpna.

Skrevet

Barna på tre og fem fikk et kinderegg, en liten melkesjokolade og en badeballkjærlighet hver seg idag.

Anonymous poster hash: f8b1a...d51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...